Dobrý den pane Havlíčku,byl by to pěkný článek, kdyby...Cituji::"I díky němu se povedlo srazit aerodynamický koeficient na velice nízké číslo."Byl by problém to číslo uvést? Nebo nás tak napínáte?Pro Vaši informaci: Rekordní prototyp dostal zakrytování kol a další úpravy, tím se podařilo srazit aerodynamický koeficient Cx, důležitý proto, aby auto co nejlépe prořezávalo vzduch, na dodnes ohromujících 0,157.Zdroj: auto.idnes.cz, 28. ledna 2013.A pak taky ta čeština... Nechci být hnidopich, ale tahá to za oči.S pozdravem,L.M.
Kolega výše to jiz rekl, ja mohu souhlasit. Přijde mi to napsané jako na mobilnim telefonu (pady) a bez editora (shoda).Hodnotu soucinitele odporu vzduchu jsem si hledal take. Původně z hecu, ze zrejme nebude snadno k nalezeni. Kdyz jsem ji behem pul minuty nasel, začal jsem autora trochu podezrivat z lenosti :-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.