Tento majitel McLarenu nepotřebuje SUV. Do terénu vyrazil se sportovní 720S

McLaren 720S zažil netradiční výlet...

McLaren 720S patří mezi vozy, u kterých v rámci vývoje na pohyb mimo silnice v podstatě rezignovaly. Není se čemu divit, má propracovanou aerodynamiku a vše připravené výhradně k tomu, být co nejrychlejší na hladkém okruhu, případně i na pěkných silnicích. Krátké video od Florise Dullaarta přesto ukazuje, že jeden z majitelů má jiný názor.

Vzal svůj supersport za přibližně osm milionů korun do terénu, by´t relativně lehkého. Možná byste u takového zlomu čekali okamžité zapadnutí, rýpání předního splitteru v hlíně, ale tak strašné to přeci jen nebylo. U vývoje 720 S totiž předpokládali, že někteří majitelé se budou pohybovat ještě v těžší terénu, než je tento - třeba v historickém centru města plného obrubníků, zpomalovacích prahů a "kočičích hlav".

Video graficky prochází historii silničních McLarenů. Víte, čím vlastně začali?

Video graficky prochází historii silničních McLarenů. Víte, čím vlastně začali?

Proto má, stejně jako většina dnešních supersportů, zvedací příď. Systém Pro Active Chassis Control druhé generace navíc okamžitě přizpůsobuje všechna čtyři kola, a to na hydraulickém principu. V takových situacích je tedy dokáže maximálně vyztužit. Přesto je jeho kousek při nejmenším k zamyšlení. Na druhou stranu, se svým autem ať si dělá, co se mu zlíbí. A také jej tímto výletem určitě tak nezničil, jako youtuber s Lamborghini, kterého jsme tu měli mimo silnice minule...

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků