Tento luxusní dům na kolech má i vlastní garáž. Vejdou se do ní zajímavá auta

Obytné vozy s vlastní garáží pro osobní automobil jsou záležitostí pro milionáře. Tento stojí přes devět milionů a vejde se do něj třeba Smart.

Letošní rok přeje díky omezenému létání roadtripům po vlastní ose, na což slyší spousta výrobců. Německá společnost Concorde Motorhome má ve svém portfoliu zajímavý kousek, který má základy v užitkovém voze Mercedes-Benz Atego. I přes základy v autě pro práci je však obytný vůz luxusním cestovatelským náčiním.

Hledáte hodně stylový obytňák? Irmscher is3 Black Phantom má 200 koní a vypadá skvěle

Hledáte hodně stylový obytňák? Irmscher is3 Black Phantom má 200 koní a vypadá skvěle

Ve výbavě mu nechybí vzduchové odpružení, kožený gauč, manželská postel, kávovar, mikrovlnka, myčka na nádobí, lednice, nespočet úložných prostor, televize a samostatná koupelna. Téměř vše je vyvedeno ve dřevě či v kůži a prvotřídně zpracované. Vůz pohání vznětový šestiválec o objemu 7,7 litru, který dosahuje výkonu 220 kW (299 koní).

Kdy pak dorazíte do cílové destinace, nemusíte si půjčovat auto nebo utrácet za taxi. Auto si totiž můžete vzít s sebou. V zadní části obytného vozu v prostoru pod postelí je schovaná garáž, do které se vejde vůz o velikosti Smartu ForTwo. V případě, že si připlatíte delší model 1090 GI, lze do něj naložit i Mini nebo Fiat 500, potažmo Abarth 500, pokud si chcete udělat řidičskou dovolenou.

Jak vybrat a koupit ten správný karavan? Poradíme, na co byste si měli dát pozor

Jak vybrat a koupit ten správný karavan? Poradíme, na co byste si měli dát pozor

Celá tato sranda startuje na částce 350.000 eur, tedy v přepočtu 9.215.000 Kč. Otázkou pak je, kdo by dával téměř deset milionů korun za obytný vůz, který převáží Smart. Obytné vozy, které v sobě ukrývají garáž na velké sportovní vozy, už jsou však cenově zase někde jinde.

Abarth

Abarth je značka, která se stala synonymem výkonu, sportovnosti a tuningu. Ve znaku automobilky je štír, který reprezentuje klíčové vlastnosti vozů Abarth.

Společnost Abarth & C. založil Karl Abarth v roce 1949. Výroba se původně zaměřovala na závodní vozy a tuningové sady. Značka Abarth je nyní součástí Fiat Group.

Abarth 595 • Abarth 695

TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

včera | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků