Tento Harley-Davidson si může dovolit téměř každý. Prodej začne 1. srpna

Asi jenom málokdo by nechtěl vlastnit motocykl legendární značky Harley-Davidson. Existuje jeden, který si může dovolit téměř každý, jezdit se na něm ale nedá.

Nadšenci staví ze stavebnice Lego obdivuhodné modely inspirované skutečnými kusy techniky. Někdy se ale do věrné kopie kultovních strojů pustí i samotné Lego a výsledek pak nabídne formou připravené stavebnice. To je i případ motocyklu Harley-Davidson Fat Boy.

Gin obsahující části motoru Harley Davidson. Za kolik koupíte tento bizár?

Gin obsahující části motoru Harley Davidson. Za kolik koupíte tento bizár?

Harley-Davidson Fat Boy je novodobou klasikou. Model se začal nabízet v roce 1990 a navazoval na tradice značky. Díky tomu si získal řadu příznivců a stal se stálým modelem v nabídce. A už se stal natolik kultovním, že se dočkal zpracování i ve formě stavebnice Lego.

Harley-Davidson má netradiční rekord. V délce "gumování" pneumatik

Harley-Davidson má netradiční rekord. V délce "gumování" pneumatik

Na modelu firmy Lego a Harley-Davidson úzce spolupracovali. Výsledkem je věrná kopie motocyklu, kterou si může složit každý fanda. Model tvoří 1023 dílků a doplňují ho kola s plnými disky, protáhlá palivová nádrž, integrovaný tachometr a dvojité koncovky výfuku. Hotový měří přes 20 cm na výšku, 18 cm na šířku a 33 cm na délku a pro ještě větší radost majitelů obsahuje i několik pohyblivých dílů.

Motorka Harley-Davidson Sportster slaví 60 let. Byla stvořena pro závodění

Motorka Harley-Davidson Sportster slaví 60 let. Byla stvořena pro závodění

Po roztočení zadního kola se motor Milwaukee-Eight probudí a ožijí v něm písty a dvojitý výfuk. U modelu je možné otáčet řídítky, pohybovat řadicí pákou a pákou brzd a vyklopit boční stojánek pro snadné parkování.

Test Harley-Davidson Road Glide Special: Nostalgicky moderní

Test Harley-Davidson Road Glide Special: Nostalgicky moderní

Stavebnice se začne prodávat od 1. srpna 2019 a bude stát 2 299 Kč. Není to záležitost ani tak pro děti, jak by se od Lega mohlo očekávat, ale je to spíše taková technická hračka „pro velké kluky“.

Autor: Vojtěch Malý

Článek připravila redakce VTM.cz

TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

dnes | Petr Schnagl | 5 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 67 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků