Tento Harley-Davidson si může dovolit téměř každý. Prodej začne 1. srpna

Asi jenom málokdo by nechtěl vlastnit motocykl legendární značky Harley-Davidson. Existuje jeden, který si může dovolit téměř každý, jezdit se na něm ale nedá.

Nadšenci staví ze stavebnice Lego obdivuhodné modely inspirované skutečnými kusy techniky. Někdy se ale do věrné kopie kultovních strojů pustí i samotné Lego a výsledek pak nabídne formou připravené stavebnice. To je i případ motocyklu Harley-Davidson Fat Boy.

Gin obsahující části motoru Harley Davidson. Za kolik koupíte tento bizár?

Gin obsahující části motoru Harley Davidson. Za kolik koupíte tento bizár?

Harley-Davidson Fat Boy je novodobou klasikou. Model se začal nabízet v roce 1990 a navazoval na tradice značky. Díky tomu si získal řadu příznivců a stal se stálým modelem v nabídce. A už se stal natolik kultovním, že se dočkal zpracování i ve formě stavebnice Lego.

Harley-Davidson má netradiční rekord. V délce "gumování" pneumatik

Harley-Davidson má netradiční rekord. V délce "gumování" pneumatik

Na modelu firmy Lego a Harley-Davidson úzce spolupracovali. Výsledkem je věrná kopie motocyklu, kterou si může složit každý fanda. Model tvoří 1023 dílků a doplňují ho kola s plnými disky, protáhlá palivová nádrž, integrovaný tachometr a dvojité koncovky výfuku. Hotový měří přes 20 cm na výšku, 18 cm na šířku a 33 cm na délku a pro ještě větší radost majitelů obsahuje i několik pohyblivých dílů.

Motorka Harley-Davidson Sportster slaví 60 let. Byla stvořena pro závodění

Motorka Harley-Davidson Sportster slaví 60 let. Byla stvořena pro závodění

Po roztočení zadního kola se motor Milwaukee-Eight probudí a ožijí v něm písty a dvojitý výfuk. U modelu je možné otáčet řídítky, pohybovat řadicí pákou a pákou brzd a vyklopit boční stojánek pro snadné parkování.

Test Harley-Davidson Road Glide Special: Nostalgicky moderní

Test Harley-Davidson Road Glide Special: Nostalgicky moderní

Stavebnice se začne prodávat od 1. srpna 2019 a bude stát 2 299 Kč. Není to záležitost ani tak pro děti, jak by se od Lega mohlo očekávat, ale je to spíše taková technická hračka „pro velké kluky“.

Autor: Vojtěch Malý

Článek připravila redakce VTM.cz

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

dnes | Vladimír Kadera | 8 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků