Americký výrobce obytných vozů s moderním názvem Ready.Set.Van přichází se speciální úpravou vozu Ram Pro Master, který evropský zákazník zná spíše jako Fiat Ducato.  Koncern FCA  samozřejmě nabízí svou vlastní stavbu obytného Ducata, ale tento počin je něčím výjimečný. Ready.Steady.Van

Americký výrobce obytných vozů s moderním názvem Ready.Set.Van přichází se speciální úpravou vozu Ram Pro Master, který evropský zákazník zná spíše jako Fiat Ducato. Koncern FCA samozřejmě nabízí svou vlastní stavbu obytného Ducata, ale tento počin je něčím výjimečný. | Ready.Steady.Van

Energii k napájení všech funkcí uvnitř vozu totiž bere z bateriových modulů z automobilů Tesla. K dispozici jsou tři varianty vozu - RSV Standard s jedním modulem (5 kWh), RSV Upgrade se dvěma (10,1 kWh) a RSV Maniac se třemi (15,1 kWh). Základní verzi vydrží elektřina až na pět hodin. Majitelé verze Maniac pak nemusí o dobíjení zajímat až 15 hodin. Ready.Steady.Van

Energii k napájení všech funkcí uvnitř vozu totiž bere z bateriových modulů z automobilů Tesla. K dispozici jsou tři varianty vozu - RSV Standard s jedním modulem (5 kWh), RSV Upgrade se dvěma (10,1 kWh) a RSV Maniac se třemi (15,1 kWh). Základní verzi vydrží elektřina až na pět hodin. Majitelé verze Maniac pak nemusí o dobíjení zajímat až 15 hodin. | Ready.Steady.Van

S převodníkem o výkonu 3000 wattů je pak řešení od Ready.Set.Van dvakrát až třikrát účinnější než standardní obytné vozy. Prostřední bateriový modul Upgrade (840 Ah) je pak prý lehčí a o 53 % méně prostorově náročný než standardní 12voltová lithiová baterie. Moduly se nabíjí pomocí solárních panelů na střeše či přes alternátor za jízdy. Ready.Steady.Van

S převodníkem o výkonu 3000 wattů je pak řešení od Ready.Set.Van dvakrát až třikrát účinnější než standardní obytné vozy. Prostřední bateriový modul Upgrade (840 Ah) je pak prý lehčí a o 53 % méně prostorově náročný než standardní 12voltová lithiová baterie. Moduly se nabíjí pomocí solárních panelů na střeše či přes alternátor za jízdy. | Ready.Steady.Van

Mimo baterie jde samozřejmě o standardní obytný vůz s koupelnou, sprchou, postelí a spoustou úložných prostorů. Cena se odvíjí od vnitřního rozvržení a startuje na 33.750 dolarech (840.000 korun). V ceně je základní bateriový modul, dodávku si ale zákazníci musí koupit sami. Ready.Steady.Van

Mimo baterie jde samozřejmě o standardní obytný vůz s koupelnou, sprchou, postelí a spoustou úložných prostorů. Cena se odvíjí od vnitřního rozvržení a startuje na 33.750 dolarech (840.000 korun). V ceně je základní bateriový modul, dodávku si ale zákazníci musí koupit sami. | Ready.Steady.Van

Dodávkový vůz Ram Pro Master v Americe začíná na částce 30.145 dolarů (753.000 Kč). Standardem je pro něj šestiválcový motor o objemu 3,6 litru a šestistupňová automatická převodovka. Ready.Steady.Van

Dodávkový vůz Ram Pro Master v Americe začíná na částce 30.145 dolarů (753.000 Kč). Standardem je pro něj šestiválcový motor o objemu 3,6 litru a šestistupňová automatická převodovka. | Ready.Steady.Van

 Ready.Steady.Van

| Ready.Steady.Van

 Ready.Steady.Van

| Ready.Steady.Van

 Ready.Steady.Van

| Ready.Steady.Van

Energii k napájení všech funkcí uvnitř vozu totiž bere z bateriových modulů z automobilů Tesla. K dispozici jsou tři varianty vozu - RSV Standard s jedním modulem (5 kWh), RSV Upgrade se dvěma (10,1 kWh) a RSV Maniac se třemi (15,1 kWh). Základní verzi vydrží elektřina až na pět hodin. Majitelé verze Maniac pak nemusí o dobíjení zajímat až 15 hodin. Ready.Steady.Van
S převodníkem o výkonu 3000 wattů je pak řešení od Ready.Set.Van dvakrát až třikrát účinnější než standardní obytné vozy. Prostřední bateriový modul Upgrade (840 Ah) je pak prý lehčí a o 53 % méně prostorově náročný než standardní 12voltová lithiová baterie. Moduly se nabíjí pomocí solárních panelů na střeše či přes alternátor za jízdy. Ready.Steady.Van
Mimo baterie jde samozřejmě o standardní obytný vůz s koupelnou, sprchou, postelí a spoustou úložných prostorů. Cena se odvíjí od vnitřního rozvržení a startuje na 33.750 dolarech (840.000 korun). V ceně je základní bateriový modul, dodávku si ale zákazníci musí koupit sami. Ready.Steady.Van
Dodávkový vůz Ram Pro Master v Americe začíná na částce 30.145 dolarů (753.000 Kč). Standardem je pro něj šestiválcový motor o objemu 3,6 litru a šestistupňová automatická převodovka. Ready.Steady.Van
8
Fotogalerie

Tento Fiat Ducato není z levného kraje. Má totiž šestiválec a baterie z Tesly

Americká firma Ready.Set.Van se rozhodla rozvířit nabídku konvenčních obytných vozů použitím bateriových modulů z Tesly.

Americký výrobce obytných vozů s moderním názvem Ready.Set.Van přichází se speciální úpravou vozu Ram Pro Master, který evropský zákazník zná jako Fiat Ducato. Koncern FCA nabízí i svou vlastní stavbu obytného Ducata, ale tento americký počin je něčím výjimečný.

Energii k napájení všech funkcí uvnitř vozu totiž bere z bateriových modulů z automobilů Tesla. K dispozici jsou tři varianty vozu - RSV Standard s jedním modulem (5 kWh), RSV Upgrade se dvěma (10,1 kWh) a RSV Maniac se třemi moduly (15,1 kWh). Základní verzi vydrží elektřina až na pět hodin. Majitelé verze Maniac pak nemusí o dobíjení zajímat až 15 hodin.

S převodníkem o výkonu 3000 wattů je pak řešení od Ready.Set.Van podle výrobce dvakrát až třikrát účinnější než standardní obytné vozy. Prostřední bateriový modul Upgrade (840 Ah) je pak prý lehčí a o 53 % méně prostorově náročný než standardní 12voltová lithiová baterie. Moduly se nabíjí pomocí solárních panelů na střeše či přes alternátor za jízdy. 

Mimo baterie jde samozřejmě o standardní obytný vůz s koupelnou, sprchou, postelí a spoustou úložných prostorů. Cena se odvíjí od vnitřního rozvržení a startuje na 33.750 dolarech (840.000 korun). V ceně je základní bateriový modul, dodávku si ale zákazníci musí koupit sami.

Dodávkový vůz Ram Pro Master v Americe začíná na částce 30.145 dolarů (753.000 Kč). Standardem je šestiválcový motor o objemu 3,6 litru a šestistupňová automatická převodovka.

Tesla

Tesla Motors je společnost z kalifornského Silicon Valley, která se specializuje výhradně na výrobu elektromobilů.

Kromě vlastních modelů Tesla spolupracuje na vývoji automobilů s elektrickým pohonem také s jinými automobilkami a firmami.

Tesla Model S • Tesla Model 3 • Tesla Model X • Tesla Model Y • Tesla Cybertruck

Doporučujeme

Články odjinud