Tento 110 let starý Fiat má motor ze vzducholodě a „krouťák“ přes 4000 Nm

Tento 110 let starý Fiat má motor ze vzducholodě a „krouťák“ přes 4000 Nm

Mít na běžné denní ježdění starý Fiat bez čelního okna není žádná výhra. Ale mít na běžné denní ježdění 110 let starý Fiat bez čelního okna, ale s motorem ze vzducholodě, to je neuvěřitelně „cool“. Seznamte se, toto je Mike Vardy, který používá svůj Fiat v každodenním provozu. Sada pneumatik mu prý vydrží zhruba šest minut.

Plameny, výbuchy a randál: Pekelný Fiat S76 ožívá v Goodwoodu

Plameny, výbuchy a randál: Pekelný Fiat S76 ožívá v Goodwoodu

Vůz vznikal původně u Fiatu jako prototyp pro překonání rychlostního rekordu, ale nikdy nebyl úplně dokončen. Pohání ho řadový šestiválec o objemu 16,5 litru. Má výkon 250 koní a brutální točivý moment 4000 Nm. Motor se otočí maximálně 500x za minutu.

Nejvyšší rychlost je sice jen asi 205 km/h, ale v tomto autě musí i rychlost okolo 30 km/h vypadat jako neuskutečný kalup. Ostatně, Mikeův výraz a také výraz jeho manželky ukazují, že každé krátké svezení musí být nepopsatelný zážitek.

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků