Tento 110 let starý Fiat má motor ze vzducholodě a „krouťák“ přes 4000 Nm

Tento 110 let starý Fiat má motor ze vzducholodě a „krouťák“ přes 4000 Nm

Mít na běžné denní ježdění starý Fiat bez čelního okna není žádná výhra. Ale mít na běžné denní ježdění 110 let starý Fiat bez čelního okna, ale s motorem ze vzducholodě, to je neuvěřitelně „cool“. Seznamte se, toto je Mike Vardy, který používá svůj Fiat v každodenním provozu. Sada pneumatik mu prý vydrží zhruba šest minut.

Plameny, výbuchy a randál: Pekelný Fiat S76 ožívá v Goodwoodu

Plameny, výbuchy a randál: Pekelný Fiat S76 ožívá v Goodwoodu

Vůz vznikal původně u Fiatu jako prototyp pro překonání rychlostního rekordu, ale nikdy nebyl úplně dokončen. Pohání ho řadový šestiválec o objemu 16,5 litru. Má výkon 250 koní a brutální točivý moment 4000 Nm. Motor se otočí maximálně 500x za minutu.

Nejvyšší rychlost je sice jen asi 205 km/h, ale v tomto autě musí i rychlost okolo 30 km/h vypadat jako neuskutečný kalup. Ostatně, Mikeův výraz a také výraz jeho manželky ukazují, že každé krátké svezení musí být nepopsatelný zážitek.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků