Američané si nejvíce po nákupu stěžují na tuto desítku aut.
Když si přivezete domů nový vůz, zřejmě budete nadšení. Vnímáte pokrok v oblasti nových technologií, odhlučnění a další vylepšení. Během desítek tisíc kilometrů a každodenního užívání vás ale auto může začít pěkně štvát.
Tentokrát nepřinášíme statistiku poruch a spolehlivosti. To je sice asi ta největší potíž, kterou během vlastnictví auta můžete řešit, ale údaje americké společnosti Consumer Reports se soustředí i na další atributy. Agentura vybírá zkušenosti od více než půl milionu majitelů nových aut.
Je pak otázkou, jestli se dají výsledky považovat za něco, čím byste se měli při výběru auta řídit. Na konci žebříčku spokojenosti se však pravděpodobně najdou modely, u nichž je více než pravděpodobné, že by vám alespoň jedna z výtek mohla vadit také.
V desítce nejhůře hodnocených vozů americkými zákazníky tak najdeme různé stížnosti. Dodge Caravan prý má vysokou spotřebu, Fiat 500 je hlučný a Mercedes-Benz GLA nepraktický. V seznamu se objevují jak auto čistě pro americký trh, tak ta, která dobře známe i u nás - například Ford Transit Courier. Kompletní žebříček a výtky, které zákazníci vozům udělili, si prohlédněte v komentované fotogalerii.
Infiniti založil v roce 1989 japonský Nissan jako svou luxusní značku po vzoru Toyoty a jejího Lexusu. Nissan se s Infiniti zaměřil na americký trh, do Evropy přišel až v roce 2008. V domácím Japonsku značku nevyužívá.
Infiniti Q60 • Infiniti QX50 • Infiniti QX • Infiniti QX30