Temposervis - nová síť rychloservisů

Skvělý nápad. Zatímco manželka nakupuje v hypermarketu, váš vůz absolvuje údržbu, na kterou jste několik měsíců nenašli čas. Poblíž některých obchodních zón vyrůstá síť Temposervisů. Do konce roku 2004 jich má v České republice stát nejméně jedenáct.
Temposervis - nová síť rychloservisů

Ambice společnosti Zeta Osteurope Holding S.A., která je hlavním akcionářem společnosti Temposervis, a.s., zahrnují veškeré činnosti související s běžnou údržbou osobních automobilů. Patří mezi ně inspekční prohlídky, geometrie, výměny náhradních dílů, zejména brzd, pneumatik, výfuků, tlumičů a samozřejmě také oleje. V nabídce je i příprava na STK, čištění a doplňování klimatizace, očista interiéru, montáž rádií a podobné služby.

Dominantní akcionář údajně neprovozuje žádnou obdobnou síť servisů, pouze dostal nápad realizovat tyto služby v České republice. Společnost Zeta Osteurope Holding S.A. se specializuje na investice v oblasti střední a východní Evropy. Její snahy narážejí na velmi vysoké ceny pozemků v bezprostřední blízkosti obchodních zón či přímo v jejich centrech. Proto je výstavba nových Temposervisů limitována právě tímto faktem. Stavět servisy mimo atraktivní zóny nemá společnost v plánu.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Podobných servisů by mělo u nás do roku 2004
stát celkem jedenáct.
 

Jejím cílem je nabídnout své služby zákazníkům v bezprostřední blízkosti nejfrekventovanějších nákupních center. Společnost Temposervis se netají zájmem stavět také v obchodních zónách ve Štěrboholích a v Ruzyni v Praze. Hlavním problémem jsou ovšem již zmíněné ceny pozemků, které jsou v "pohodlné docházkové vzdálenosti" pro zákazníka astronomické.

Temposervisy se nepovažují za konkurenci značkových servisů, ale přesto spoluprací s dodavateli jako jsou například Bosal (zejména výfuky) a Ferodo (komponenty brzd) hodlají zaručit stejnou kvalitu vyměněných dílů. Cena hodinové práce je 249 Kč, šedesát minut složitějších oprav stojí 399 Kč.

Temposervis dokládá svou cenovou politiku: například při výměně brzdových destiček u Škody Felicia zaplatí zákazník za originální díly 812 Kč, v Temposervisu ho náhradní díly stejné kvality stojí 469 Kč, přičemž za montáž zaplatí 149 Kč. Tyto údaje ovšem neznamenají, že ceny všech nabízených náhradních dílů jsou stejně výhodné jako právě v tomto konkrétním případě, přesto by však měly být vždy nižší než ve značkových servisech.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků