Temposervis - nová síť rychloservisů

Skvělý nápad. Zatímco manželka nakupuje v hypermarketu, váš vůz absolvuje údržbu, na kterou jste několik měsíců nenašli čas. Poblíž některých obchodních zón vyrůstá síť Temposervisů. Do konce roku 2004 jich má v České republice stát nejméně jedenáct.
Temposervis - nová síť rychloservisů

Ambice společnosti Zeta Osteurope Holding S.A., která je hlavním akcionářem společnosti Temposervis, a.s., zahrnují veškeré činnosti související s běžnou údržbou osobních automobilů. Patří mezi ně inspekční prohlídky, geometrie, výměny náhradních dílů, zejména brzd, pneumatik, výfuků, tlumičů a samozřejmě také oleje. V nabídce je i příprava na STK, čištění a doplňování klimatizace, očista interiéru, montáž rádií a podobné služby.

Dominantní akcionář údajně neprovozuje žádnou obdobnou síť servisů, pouze dostal nápad realizovat tyto služby v České republice. Společnost Zeta Osteurope Holding S.A. se specializuje na investice v oblasti střední a východní Evropy. Její snahy narážejí na velmi vysoké ceny pozemků v bezprostřední blízkosti obchodních zón či přímo v jejich centrech. Proto je výstavba nových Temposervisů limitována právě tímto faktem. Stavět servisy mimo atraktivní zóny nemá společnost v plánu.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Podobných servisů by mělo u nás do roku 2004
stát celkem jedenáct.
 

Jejím cílem je nabídnout své služby zákazníkům v bezprostřední blízkosti nejfrekventovanějších nákupních center. Společnost Temposervis se netají zájmem stavět také v obchodních zónách ve Štěrboholích a v Ruzyni v Praze. Hlavním problémem jsou ovšem již zmíněné ceny pozemků, které jsou v "pohodlné docházkové vzdálenosti" pro zákazníka astronomické.

Temposervisy se nepovažují za konkurenci značkových servisů, ale přesto spoluprací s dodavateli jako jsou například Bosal (zejména výfuky) a Ferodo (komponenty brzd) hodlají zaručit stejnou kvalitu vyměněných dílů. Cena hodinové práce je 249 Kč, šedesát minut složitějších oprav stojí 399 Kč.

Temposervis dokládá svou cenovou politiku: například při výměně brzdových destiček u Škody Felicia zaplatí zákazník za originální díly 812 Kč, v Temposervisu ho náhradní díly stejné kvality stojí 469 Kč, přičemž za montáž zaplatí 149 Kč. Tyto údaje ovšem neznamenají, že ceny všech nabízených náhradních dílů jsou stejně výhodné jako právě v tomto konkrétním případě, přesto by však měly být vždy nižší než ve značkových servisech.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků