Temposervis - nová síť rychloservisů

Skvělý nápad. Zatímco manželka nakupuje v hypermarketu, váš vůz absolvuje údržbu, na kterou jste několik měsíců nenašli čas. Poblíž některých obchodních zón vyrůstá síť Temposervisů. Do konce roku 2004 jich má v České republice stát nejméně jedenáct.
Temposervis - nová síť rychloservisů

Ambice společnosti Zeta Osteurope Holding S.A., která je hlavním akcionářem společnosti Temposervis, a.s., zahrnují veškeré činnosti související s běžnou údržbou osobních automobilů. Patří mezi ně inspekční prohlídky, geometrie, výměny náhradních dílů, zejména brzd, pneumatik, výfuků, tlumičů a samozřejmě také oleje. V nabídce je i příprava na STK, čištění a doplňování klimatizace, očista interiéru, montáž rádií a podobné služby.

Dominantní akcionář údajně neprovozuje žádnou obdobnou síť servisů, pouze dostal nápad realizovat tyto služby v České republice. Společnost Zeta Osteurope Holding S.A. se specializuje na investice v oblasti střední a východní Evropy. Její snahy narážejí na velmi vysoké ceny pozemků v bezprostřední blízkosti obchodních zón či přímo v jejich centrech. Proto je výstavba nových Temposervisů limitována právě tímto faktem. Stavět servisy mimo atraktivní zóny nemá společnost v plánu.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Podobných servisů by mělo u nás do roku 2004
stát celkem jedenáct.
 

Jejím cílem je nabídnout své služby zákazníkům v bezprostřední blízkosti nejfrekventovanějších nákupních center. Společnost Temposervis se netají zájmem stavět také v obchodních zónách ve Štěrboholích a v Ruzyni v Praze. Hlavním problémem jsou ovšem již zmíněné ceny pozemků, které jsou v "pohodlné docházkové vzdálenosti" pro zákazníka astronomické.

Temposervisy se nepovažují za konkurenci značkových servisů, ale přesto spoluprací s dodavateli jako jsou například Bosal (zejména výfuky) a Ferodo (komponenty brzd) hodlají zaručit stejnou kvalitu vyměněných dílů. Cena hodinové práce je 249 Kč, šedesát minut složitějších oprav stojí 399 Kč.

Temposervis dokládá svou cenovou politiku: například při výměně brzdových destiček u Škody Felicia zaplatí zákazník za originální díly 812 Kč, v Temposervisu ho náhradní díly stejné kvality stojí 469 Kč, přičemž za montáž zaplatí 149 Kč. Tyto údaje ovšem neznamenají, že ceny všech nabízených náhradních dílů jsou stejně výhodné jako právě v tomto konkrétním případě, přesto by však měly být vždy nižší než ve značkových servisech.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků