Téměř nejetý Chevrolet Corvette někdo nechal roky v garáži. Nyní může být váš

Po téměř deseti letech by si zasloužil pořádný výlet!

Garáže a sklady dlouhodobě uschovají kde co. Krom zbytečností, které jejich majitelé z nějakého důvodu nechtějí vyhodit či prodat, tady najdete třeba Chevrolet Corvette Z06 s manuální převodovkou.

Přesně to se prý stalo v jednom ze skladů. Vůz od komerčního skladu koupil prodejce aut v Georgii, který umístil inzerát na eBay. Nabízí Corvette z roku 2009, která nikdy nebyla registrována a má najeto pouhých 720 mil, tedy 1158 kilometrů. V garáži vůz našli zcela opuštěný. Záznam o něm žádný neexistuje od ledna 2010. Zřejmě tedy byl jen vyzvednut z dealerství a chvíli provozován bez registrace, než zůstal na dlouhé roky uložen.

Prodejce auto po koupi vytáhnul velmi zaprášené. Po kontrole čísla VIN tvrdí, že nikdy nebylo kradené. Vozu dopřál výměnu všech kapalin a také nové pneumatiky. Přesto dlouhé stání vozu nemohlo prospět. Pokud však toužíte po Corvette této generace, je tohle vlastně návrat v čase.

Švýcarský zámek ukrýval 12 automobilových klenotů. Prodaly se za miliony

Švýcarský zámek ukrýval 12 automobilových klenotů. Prodaly se za miliony

Problémem může být skutečnost, že s vozem nebyla nalezena žádná dokumentace. Uvést takové auto do provozu je náročné. Prodejce tvrdí, že v závislosti na daném státu to může trvat až dva měsíce a k ceně 57.100 dolarů (1.157.792 korun), která je v aukci v době vydání článku nejvyšší, je ještě nutné si ve finále připočíst 220 až 480 dolarů právě za dodatečnou registraci. Tu neprovedl, protože by se cena vozu pro někoho zbytečně zvýšila.

K případu je krom zmíněného inzerátu na eBay velmi málo známé. Legálně lze takto nalezené auto prodat například v případě dědictví nebo klauzule ve smlouvě, kdy součástí koupě nemovitosti mohou být i movité věci uvnitř. Jinak totiž funguje známé pravidlo, že věci nalezené se mají odevzdat na příslušném úřadě. Možné je ale také to, že uplynula doba skladování a podle specifické smlouvy auto po neplacení nájmu spadlo do vlastnictví zmíněného komerčního skladu.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků