Téměř nejetá Škoda 120 L v Česku hledá nového majitele. Přijde vám cena férová?

16 komentářů

Filip
20. srpna • 23:41

Nesedí puklice (mají být plastové), nesedí vnitřní kliky, sedačky jsou ze Š120 (tj. bez označení, ekvivalent k Š105S s nejnižší výbavou z řady Š120, měl stejné sedačky, jako Š105S/SP, ale šlo je sklápět), rychloměr má denní počítadlo, tj. neodpovídá modelu 120L (a z fotky nelze poznat, není-li novější, naživo by to poznat šlo, ony se designem číslic od sebe liší). Zajímavé, jako po válce nacházeli Frantíci "zázračně" prototypy kachny 2CV všude možně, dneska každý Lojza, Pepa či Jeník nachází "zázračně" prakticky nejeté Škodárny, a pak za ně chce prachy, jak za Mercedes-Benz ze stejné doby.Když už bych, lhostejno proč, do toho chtěl vrazit čtvrt millionu, nejprve bych si vzal s sebou znalce, aby mi k tomu něco řekl, není-li to bourané, a má-li to opravdu najeto 8,000 km, a tak. Myslím, že bych byl velmi, velmi překvapen.

Wtf
31. července • 19:20

To vzdy byl/je/bude strasnej srac. Ani zadarmo, tfuj

Pavel
29. července • 9:39

Nevím, ale čalounění sedadel je ze 105 S, kliky dveří jsou plastové, ale na kolech jsou poklice. Denní počítadlo bylo až od modelu M. Trochu to nesedí.

vzpomínka
31. července • 22:28

Ani ty koberečky s červeným lemováním nebudou asi původní. Ten středový panel s autorádiem, a s těmi přihrádkami na kazety, také asi nebyl běžnou součástí přímo z výroby. Z fotek není poznat, jestli to má původní otevírání kufru tlačením páky u spolujezdce dopředu. Tedy ten originální systém, který při čelním nárazu uvolnil víko kufru, které pak díky pantům na straně mohlo useknout posádce hlavy. Taková hororová kombinace s chybějícími opěrkami hlavy, kdy si člověk mohl při nárazu zezadu zlomit vaz, by si asi zasloužila místo té tečky desetinnou čárku, tedy cenu cca 295,00 Kč?

David Polak
28. července • 20:44

Jen ta podznačka tam nepatří.

Bouvard
28. července • 16:55

Neumím si představit materiál, kterým by se musel někdo sjet, aby za takový křáp dal 250 tisíc. Takový materiál ještě nikdo nikdy nesyntetizoval. 😁

Petr
28. července • 12:35

Nádhera 🙂 je to krasavice oproti těm hnusným německým kopiím co se dělají dnes

Jura
28. července • 6:48

Nikdy jsem nechápal zájem o tyhle šupácká auta existující jen díky nějakému nedostatku jak materiálů, technologií tak peněz kupujícího. Když se přenesu přes své předsudky auto v tomto stavu s tímhle nájezdem a rokem výroby může být zajímavá koupě když cena je vysoká ale zas ne njak přehnaně

buds
27. července • 23:38

Tuhle lokální škodováckou veteránskou bublinu fakt nechápu, cenění veteráni byla vždy auta něčím výjimečná a je jedno, zda to byla značka, vzhled, technika nebo vyrobené množství. Ale tady se teď za nesmyslné částky prodávají sériovky, které už ve své době byly podřadné ve všech ohledech a za hranicemi naší malé země po nich neštěkne ani pes

czhunter
28. července • 7:18

Ale staré auto za 250kKč není "ceněný veterán" - ten stojí 10x, ale klidně i 100x víc.

Miroslav Piterka
27. července • 22:53

Š 120 neskutečný krám , který v zimě netopil . V zadu u diferenciálu a benz.čerpadla tekl olej. Zadní kola do negativů a ze stran se sjížděly pneumatiky. Spotřeba benzínu přes 7litrů a v kopci vystoupala teplota na 100°C neskutečný klumprt.

Lukas. M
27. července • 22:05

Tie priame prenosy sa tam skade zobrali ? Text príspevku niekto upravuje?

Lukas. M
27. července • 22:01

Na fotkách je vidno, že má ta škodovka tachometer s denným počítadlom, trčí s tachometra nulovací kolík. A bohužiaľ v roku 1981 sa takéto tachometry ešte nemontovali. Takže ??!!!

petr r. (petrumr)
27. července • 20:55

ještě, že to má repas brzd, nebot měnit na tom přední trubky je vopruz, ty se musejí odšrubovat z kufru, jak je tam ta krytka a doporučuji tam dát pod sebe aspoň 22 osb desku aby se člověk neprobořil k rezervě.

Arcturus
27. července • 20:52

Křáp to byl v době výroby, křáp to je i dnes. Nostalgicky vzpomínat na to, jak mě předjelo moje vlastní levy zadní kolo, přehřívání motoru, šíleny řízení, ten smrad v interiéru, to se mi fakt nechce. Díky bohu, že už je ta doba za náma... Přesto všechno věřím tomu, že se kupec najde a bude mu auto dělat radost, já to ale rozhodně nebudu.

R
27. července • 19:40

Dejte to na mobile a nedostanete za ten krám ani 1.000eur B-] no, češi jsou ale nostalgičťí :-D

Doporučujeme

Články odjinud