S blížícími se dodávkami prvních Rimaců Nevera zákazníkům, ukončila automobilka dvoutýdenní testovací program. Rimac

S blížícími se dodávkami prvních Rimaců Nevera zákazníkům, ukončila automobilka dvoutýdenní testovací program. | Rimac

Tentokrát Rimac zamířil v rámci zimních zkoušek na polygon Sottozero za polárním kruhem, který patří výrobci pneumatik Pirelli. Rimac

Tentokrát Rimac zamířil v rámci zimních zkoušek na polygon Sottozero za polárním kruhem, který patří výrobci pneumatik Pirelli. | Rimac

Vývojový program byl zaměřen na finální ladění jízdních asistentů jako ABS, ESP... Rimac

Vývojový program byl zaměřen na finální ladění jízdních asistentů jako ABS, ESP... | Rimac

...a inteligentní rozdělování točivého momentu. Rimac

...a inteligentní rozdělování točivého momentu. | Rimac

Rimac prováděl četné zkoušky za denního světla i v noci, kdy teplota padala k – 15 °C. Rimac

Rimac prováděl četné zkoušky za denního světla i v noci, kdy teplota padala k – 15 °C. | Rimac

Ačkoliv byl hypercar s výkonem 1 914 koní homologován pro evropský a americký trh, značka si chtěla znovu všechny systémy prověřit v reálních podmínkách. Rimac

Ačkoliv byl hypercar s výkonem 1 914 koní homologován pro evropský a americký trh, značka si chtěla znovu všechny systémy prověřit v reálních podmínkách. | Rimac

Dosud byly testy prováděny převážně v klimatických komorách. Rimac

Dosud byly testy prováděny převážně v klimatických komorách. | Rimac

Výhodou pro inženýry je, že na povrchu s nízkou přilnavostí se všechny procesy dějí pomaleji, a systémy je možné přesněji nastavit. Rimac

Výhodou pro inženýry je, že na povrchu s nízkou přilnavostí se všechny procesy dějí pomaleji, a systémy je možné přesněji nastavit. | Rimac

Zatímco na suchém asfaltu se auto za limitem utrhne v řádu milisekund,... Rimac

Zatímco na suchém asfaltu se auto za limitem utrhne v řádu milisekund,... | Rimac

... na ledu je možné plynule klouzat a sledovat chování vozu. Rimac

... na ledu je možné plynule klouzat a sledovat chování vozu. | Rimac

Vedle samotných systémů vozu se tým soustředil i na doporučené zimní obutí Nevery, kterým je sada Pirelli P Zero Winter. Rimac

Vedle samotných systémů vozu se tým soustředil i na doporučené zimní obutí Nevery, kterým je sada Pirelli P Zero Winter. | Rimac

Pirelli se na vývoji přímo podílelo. V létě Rimac doporučuje obout sadu Michelin Pilot Sport 4S Rimac

Pirelli se na vývoji přímo podílelo. V létě Rimac doporučuje obout sadu Michelin Pilot Sport 4S | Rimac

Nedočkaví zákazníci obdrží své Nevery v následujících měsících a budou se těšit z nového vozu, za který zaplatili přes 2 miliony eur. Rimac

Nedočkaví zákazníci obdrží své Nevery v následujících měsících a budou se těšit z nového vozu, za který zaplatili přes 2 miliony eur. | Rimac

Produkce je limitovaná na 150 kusů. Rimac

Produkce je limitovaná na 150 kusů. | Rimac

Rimac Nevera, zimní testy Švédsko Rimac

Rimac Nevera, zimní testy Švédsko | Rimac

Rimac Nevera, zimní testy Švédsko Rimac

Rimac Nevera, zimní testy Švédsko | Rimac

Rimac Nevera, zimní testy Švédsko Rimac

Rimac Nevera, zimní testy Švédsko | Rimac

Rimac Nevera, zimní testy Švédsko Rimac

Rimac Nevera, zimní testy Švédsko | Rimac

Rimac Nevera, zimní testy Švédsko Rimac

Rimac Nevera, zimní testy Švédsko | Rimac

Rimac Nevera, zimní testy Švédsko Rimac

Rimac Nevera, zimní testy Švédsko | Rimac

Rimac Nevera, zimní testy Švédsko Rimac

Rimac Nevera, zimní testy Švédsko | Rimac

Rimac Nevera, zimní testy Švédsko Rimac

Rimac Nevera, zimní testy Švédsko | Rimac

Rimac Nevera, zimní testy Švédsko Rimac

Rimac Nevera, zimní testy Švédsko | Rimac

Rimac Nevera, zimní testy Švédsko Rimac

Rimac Nevera, zimní testy Švédsko | Rimac

Rimac Nevera, zimní testy Švédsko Rimac

Rimac Nevera, zimní testy Švédsko | Rimac

Rimac Nevera, zimní testy Švédsko Rimac

Rimac Nevera, zimní testy Švédsko | Rimac

Rimac Nevera, zimní testy Švédsko Rimac

Rimac Nevera, zimní testy Švédsko | Rimac

Rimac Nevera, zimní testy Švédsko Rimac

Rimac Nevera, zimní testy Švédsko | Rimac

Rimac Nevera, zimní testy Švédsko Rimac

Rimac Nevera, zimní testy Švédsko | Rimac

Rimac Nevera, zimní testy Švédsko Rimac

Rimac Nevera, zimní testy Švédsko | Rimac

Rimac Nevera, zimní testy Švédsko Rimac

Rimac Nevera, zimní testy Švédsko | Rimac

Rimac Nevera, zimní testy Švédsko Rimac

Rimac Nevera, zimní testy Švédsko | Rimac

Rimac Nevera, zimní testy Švédsko Rimac

Rimac Nevera, zimní testy Švédsko | Rimac

Rimac Nevera, zimní testy Švédsko Rimac

Rimac Nevera, zimní testy Švédsko | Rimac

Rimac Nevera, zimní testy Švédsko Rimac

Rimac Nevera, zimní testy Švédsko | Rimac

Tentokrát Rimac zamířil v rámci zimních zkoušek na polygon Sottozero za polárním kruhem, který patří výrobci pneumatik Pirelli. Rimac
Vývojový program byl zaměřen na finální ladění jízdních asistentů jako ABS, ESP... Rimac
...a inteligentní rozdělování točivého momentu. Rimac
Rimac prováděl četné zkoušky za denního světla i v noci, kdy teplota padala k – 15 °C. Rimac
35
Fotogalerie

Téměř dva tisíce koní na ledu! Rimac podrobil Neveru dvoutýdennímu testování za polárním kruhem

Rimac Nevera sice získal homologaci pro evropský a americký trh, ale automobilka si chtěla všechny systémy znovu prověřit před zahájením předání zákazníkům. Neveru podrobila dvoutýdennímu testování za polárním kruhem.

S blížícími se dodávkami prvních Rimaců Nevera zákazníkům, ukončila automobilka dvoutýdenní testovací program. Tentokrát Rimac zamířil v rámci zimních zkoušek na polygon Sottozero za polárním kruhem, který patří výrobci pneumatik Pirelli.

Vývojový program byl zaměřen na finální ladění jízdních asistentů jako ABS, ESP a inteligentní rozdělování točivého momentu. Rimac prováděl četné zkoušky za denního světla i v noci, kdy teplota padala k – 15 °C. Ačkoliv byl hypercar s výkonem 1914 koní homologován pro evropský a americký trh, značka si chtěla znovu všechny systémy prověřit v reálných podmínkách. Dosud byly testy prováděny převážně v klimatických komorách.

Výhodou pro inženýry je, že na povrchu s nízkou přilnavostí se všechny procesy dějí pomaleji, a systémy je možné přesněji nastavit. Zatímco na suchém asfaltu se auto za limitem utrhne v řádu milisekund, na ledu je možné plynule klouzat a sledovat chování vozu.

Vedle samotných systémů vozu se tým soustředil i na doporučené zimní obutí Nevery, kterým je sada Pirelli P Zero Winter. Pirelli se na vývoji přímo podílelo. V létě Rimac doporučuje obout sadu Michelin Pilot Sport 4S.

Nedočkaví zákazníci obdrží své Nevery v následujících měsících a budou se těšit z nového vozu, za který zaplatili přes 2 miliony eur. Produkce je limitovaná na 150 kusů.

Doporučujeme

Články odjinud