Rimac Nevera sice získal homologaci pro evropský a americký trh, ale automobilka si chtěla všechny systémy znovu prověřit před zahájením předání zákazníkům. Neveru podrobila dvoutýdennímu testování za polárním kruhem.
S blížícími se dodávkami prvních Rimaců Nevera zákazníkům, ukončila automobilka dvoutýdenní testovací program. Tentokrát Rimac zamířil v rámci zimních zkoušek na polygon Sottozero za polárním kruhem, který patří výrobci pneumatik Pirelli.
Vývojový program byl zaměřen na finální ladění jízdních asistentů jako ABS, ESP a inteligentní rozdělování točivého momentu. Rimac prováděl četné zkoušky za denního světla i v noci, kdy teplota padala k – 15 °C. Ačkoliv byl hypercar s výkonem 1914 koní homologován pro evropský a americký trh, značka si chtěla znovu všechny systémy prověřit v reálných podmínkách. Dosud byly testy prováděny převážně v klimatických komorách.
Výhodou pro inženýry je, že na povrchu s nízkou přilnavostí se všechny procesy dějí pomaleji, a systémy je možné přesněji nastavit. Zatímco na suchém asfaltu se auto za limitem utrhne v řádu milisekund, na ledu je možné plynule klouzat a sledovat chování vozu.
Vedle samotných systémů vozu se tým soustředil i na doporučené zimní obutí Nevery, kterým je sada Pirelli P Zero Winter. Pirelli se na vývoji přímo podílelo. V létě Rimac doporučuje obout sadu Michelin Pilot Sport 4S.
Nedočkaví zákazníci obdrží své Nevery v následujících měsících a budou se těšit z nového vozu, za který zaplatili přes 2 miliony eur. Produkce je limitovaná na 150 kusů.