Přečtěte si o tématu Volkswagen Golf GTI. Abychom vám usnadnili vyhledávání zajímavého obsahu, připravili jsme seznam článků souvisejících s tématem Volkswagen Golf GTI, které hledáte. Najdete zde články, fotografie i videa k tématu Volkswagen Golf GTI.
Výkon 230 koní, manuální převodovka, adaptivní tlumiče. Amerika si hraje a chce u toho i trošku zlobit.
Nové GTI bude silnější a bude se prý i lépe řídit. Žádný elektromotor však nečekejte. Tohle bude auto ze staré školy.
Nejsilnější sériový Volkswagen Golf GTI je v Česku možné objednávat od konce prosince minulého roku. Prohlédněte si jej na nejnovějších fotkách z Portugalska.
Nejrychlejší Golf GTI už je na českém trhu k dispozici. Za lepší techniku si pochopitelně žádá vyšší cenovku.
Starý Volkswagen Golf GTI druhé generace a nejnovější up! GTI mají přibližně stejný výkon. Jak si ale ostré hatchbacky s věkovým rozdílem přes 30 let povedou při závodě ve sprintu?
V pořadí již osmá generace Volkswagenu Golf se pomalu chystá do produkce a na veřejnost nyní vyplouvají další informace o německém bestselleru. Překvapivě se třeba mluví o ukončení varianty kombi.
Třetí ročník Volkswagen Festu lámal co do účasti automobilů rekordy. Dorazilo přes 600 vozů mapujících v podstatě celou historii automobilky Volkswagen.
Kompromisy jsou jen ústupky a v případě automobilu to obvykle znamená fakt, že dělá všechno, ale nic pořádně. Jsou ale chvilky, kdy taková střední cesta může být i zlatá.
Velká událost na obou březích Vltavy se blíží. Auta na náplavce v Praze i letos hostí řadu aut, která český zákazník uvidí oficiálně poprvé.
Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.
Dnešní automobily jsou doslova napěchovány řadou asistenčních systémů. Vyznat se v nich nemusí být úplně jednoduché, obzvláště když nesou pouze jiný obchodní název.
Volkswagen na nové měření emisí musí reagovat snížením výkonu vrcholného Golfu.
Že přijde Volkswagen Polo GTI také s manuální převodovkou, jsme věděli. Nyní se tak stalo a vůz můžete objednávat na českém trhu.
V souvislosti s přechodem na přísnější emisní normu chystá Volkswagen změny u rychlých Golfů. Legendární GTI, tak jak je známe dnes, skončí, a "erko" přijde o manuál.
GTI Treffen u jezera Wörthersee není jediným evropským srazem milovníků Volkswagenů, troufám si však říci, že tolik naleštěných kousků nikde jinde na jednom místě neuvidíte.
Tradiční svátek milovníků Volkswagenů byl dějištěm světové premiéry nejsilnějšího Golfu GTI v dějinách. Vůz jsme si přijeli osobně prohlédnout, jenže…
Golf GTI je ve verzi TCR velmi blízko sériové podobě.
Automobilka Volkswagen pro tradiční svátek milovníků modelů GTI u jezera Wörthersee připravuje žhavou novinku: Golf GTI, který se umí rozjet až na 264 km/h!
Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.
Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.
Vrcholné provedení modelu Q7 platí za jedno z nejlepších SUV současnosti. Přesto byl jeho prodej na českém trhu ukončen.
Zájemci o korejský hot-hatch budou moci vybírat nejen ze dvou výkonových verzí, ale i ze dvou typů převodovek.
Brzdit na hranici adheze, aniž by ABS začalo pracovat, je stále nejlepší možnost, jak co nejrychleji zastavit. Jenže, dokáže to jen málokdo.
Řada GTI automobilky Volkswagen se rozšiřuje o zatím nejdostupnější model. Nový up! GTI není pouze o vyšším o výkonu a hezčím interiéru, on také perfektně jezdí!
Novým modelem up! GTI se automobilka Volkswagen vrací o dvaačtyřicet let zpátky – do časů příchodu první generace Golfu GTI, jednoho z budovatelů segmentu ostrých hatchbacků.
Volkswagen up! GTI je v podstatě reinkarnací první generace Golfu GTI. Na českém trhu je vůz dostupný od 369.900 korun, nabízí však spoustu výbavy.
Golf GTI už celá desetileté patří k nejuniverzálnějším sportovním hatchbackům. Dnes vám řeknu, proč se mi tak líbí, a obzvláště ve verzi Performance.
Volkswagen Polo GTI oslaví v příštím roce 20 let existence. Jeho nejnovější generaci jsme vyzkoušeli na Mallorce a je skvělá, zároveň však víme, že může být ještě lepší.
Volkswagen Golf GTI, legenda mezi ostrými hatchbacky, se vyrábí už 42 let. Jak se za ty roky změnil? A co další speciální verze?
Renault vám na videu ukáže, co a kdo stál za vznikem nového Megane R.S.
Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.
Na srazu GTI u jezera Wörthersee představují učni Volkswagenu další upravený Golf. Tentokrát je hybridní. Na stánku je k vidění také sportovní Golf s karoserií kombi a elektrickým pohonem.
Automobilka Volkswagen na tradiční srazu sportovních aut této značky představuje svůj třetí model s označením GTI. Up! GTI dostane motor s výkonem 115 koňských sil.
Golf GTI Clubsport má v technickém průkazu zapsanou hodnotu maximálního výkonu 195 kW (265 k), ale údajně umí až 213 kW (290 k). Tak jak to tedy s výkonem je?
Volkswagen Golf GTI se na trhu drží více než 40 let. Rychlá malá auta byla už před ním, ale Golf je považován za model, který dostal „hot hatche“ mezi širokou veřejnost.
Podobná témata: Frankfurt 2015, Fiat, Elektromobily, SUV, Subaru, Design, Jetta, BMW, Ford, Ostrá verze, Peugeot, Mitsubishi, Hatchbacky, Volkswagen Golf, Chrysler, Technika, Škoda Octavia, Seat, První svezení, Interiér
Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?
Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.
Hyundai se v segmentu B rozhodně nemá za co stydět. Nabízí dobře vybavený model se spoustou zajímavých funkcí. Má ale něco navíc?
Ruské žigulíky si pamatujeme jako svižnější alternativy k domácím škodovkám, v bývalém Sovětském svazu se však vyráběly pro potřeby ministerstva vnitra i rychlejší speciální verze poháněné motory s krouživým pístem.
Nejnižší cena Škody Scala atakuje hranici 400 tisíc korun, může za to ale výkonnější motor coby základ v době uvedení do prodeje. Pojďme se podívat, jak takový vůz v základní výbavě vlastně vypadá.
Nabídka motorizací u Dacie Duster nebyla doteď zrovna pestrá. Od února však přichází rumunský pracant s další várkou motorizací a nabízí tak celkem široký výběr.
Dacia představí pickup na bázi Dusteru ještě letos. Žádnou spojitost s modelem Renault Duster Oroch ale nehledejte.
Kvůli koncepci vše vzadu se o Škodě Garde, Rapid a dalších mladoboleslavských kupé mluví v nadsázce jako o Porsche východu. Kdyby ale došlo na plánovaný slovenský facelift, mohlo být od 80. let vše jinak.