Československo

Přečtěte si o tématu Československo. Abychom vám usnadnili vyhledávání zajímavého obsahu, připravili jsme seznam článků souvisejících s tématem Československo, které hledáte. Najdete zde články, fotografie i videa k tématu Československo.



Retro
První levná Škoda vznikla už v 30. letech. Vzácná Sagitta je ještě menší než Citigo | Zdroj: Zdroj: Škoda

První levná Škoda vznikla už v 30. letech. Vzácná Sagitta je ještě menší než Citigo

S myšlenkou malých dostupných vozů si Škoda hrála už dávno. Tento mrňous byl předzvěstí známé „Lidušky“.

Daniel Fuglevič | 3
RetroTestyZajímavostiTatra
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel? | Zdroj:  Jiří Obermaier a archiv autora

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

Tomáš Dusil | 137
RetroZajímavosti
Škoda 110 R slaví 50 let. Její ceny vylétly až do nebe, Martin Vaculík o ní zjistil vše

Škoda 110 R slaví 50 let. Její ceny vylétly až do nebe, Martin Vaculík o ní zjistil vše

Před pár roky jsme se jich zbavovali za odvoz, dnes staré škodovky stojí statisíce. Jedni si rvou vlasy, jiní klepou na čelo. Zcela výjimečné postavení pak má kupé 110 R, od jehož představení právě uplynulo padesát let.

Martin Vaculík | 65
Suzuki existuje už 100 let. Nejen slavné Jimny mu projelo cestu k úspěchu | Zdroj: Zdroj: Suzuki

Suzuki existuje už 100 let. Nejen slavné Jimny mu projelo cestu k úspěchu

Japonská značka letos slaví rovné století existence. Víte vůbec, jak vznikla? Nebo kde jsou auta Suzuki vůbec nejpopulárnější?

AutoRevue.cz | 6
MotocyklyRetroZajímavosti
Český Dálník mohl představovat levnější alternativu auta. Jeho tvůrci hrozila smrt | Zdroj: Zdroj: Archiv/bohemiamobil.cz

Český Dálník mohl představovat levnější alternativu auta. Jeho tvůrci hrozila smrt

Nezvykle vypadající vozidlo, jehož osud mohl za trochu lepších okolností dopadnout minimálně o něco slavněji.

Daniel Fuglevič | 34
PaparazziRetroTajnéFascinace
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

Miro Mihálik | 38
RetroTajnéZajímavosti
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

Miro Mihálik | 41
DesignRetroTatra
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení | Zdroj: Zdroj: Tatra

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

Daniel Fuglevič | 28
Bezpečnost
Poutání v Česku stále není samozřejmost. Podle statistik jsou zodpovědnější ženy

Poutání v Česku stále není samozřejmost. Podle statistik jsou zodpovědnější ženy

Bezpečnostní pásy jsou již přes šedesát let stará technologie. Za dekády vývoje je nyní nejúčinnějším nástrojem pasivní bezpečnosti. Přesto na to někteří lidé nedbají.

AutoRevue.cz | 16
DesignTatra
Ta nejkrásnější auta v Československu vytvářela Sodomka. Tady jsou její klenoty | Zdroj: Zdroj: Carrosserie Sodomka

Ta nejkrásnější auta v Československu vytvářela Sodomka. Tady jsou její klenoty

Ve 30. letech minulého století byla karosárna Sodomka na světové úrovni. Bohužel, dodnes je její odkaz skoro zapomenut.

Daniel Fuglevič | 26
DesignRetroTajnéFascinace
Neznámé Škodovky a Tatry vytvořil autor legendární Buchanky. Jsou nádherné!

Neznámé Škodovky a Tatry vytvořil autor legendární Buchanky. Jsou nádherné!

Některé československé automobily měly své obdivovatele nejen na západě. Vzhlíželi k nim rovněž lidé z východu, včetně profesionálních designérů, kterým byl i Vladimír Arjamov. Svůj respekt k nim projevil v 60. letech vskutku originálně a s ohledem na jeho celkové dílo můžeme jen litovat, že neměl možnost nabídnout své služby přímo AZNP nebo Tatře. Malou stopu v Praze však přesto zanechal.

Miro Mihálik | 40
Retro
Škoda Garde Turbo byla monstrem pro závody do vrchu. Zůstal z ní jenom vrak

Škoda Garde Turbo byla monstrem pro závody do vrchu. Zůstal z ní jenom vrak

Nejen v Mladé Boleslavi vznikaly za dob Československa poctivé závoďáky Škoda. Na slovenské straně v Bratislavě se tehdy z nového kupé Garde zrodila opravdová bestie pro vrchy.

Daniel Fuglevič | 7
RetroTatraPříběhy zaniklých značek
Znáte automobilku Gatter? Lidové vozy u nás nabízela ještě před příchodem VW | Zdroj: Zdroj: Gatter

Znáte automobilku Gatter? Lidové vozy u nás nabízela ještě před příchodem VW

Škoda, Tatra, Praga… tyto domácí automobilky zná snad každý. Na našem území však fungovalo v minulosti mnohem více značek. Gatter patří mezi ty skoro zapomenuté.

Daniel Fuglevič
TechnikaZajímavosti
Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

Miro Mihálik | 47
RetroTatra
Této Škodě 110 R se přezdívalo Gazela. Byla tak trochu Porsche s motorem BMW | Zdroj: Zdroj:

Této Škodě 110 R se přezdívalo Gazela. Byla tak trochu Porsche s motorem BMW

Škodovácká kupé byla v minulosti ideálním výchozím bodem pro stvoření závoďáků všemožných kategorií. Tenhle je pořádným bastardem v tom nejlepším smyslu.

Daniel Fuglevič | 22
DesignTechnikaZajímavostiTatra
Nádhernou Tatru T97 Hitler odsoudil k záhubě. Volkswagen za to tvrdě zaplatil | Zdroj: Autowp.ru

Nádhernou Tatru T97 Hitler odsoudil k záhubě. Volkswagen za to tvrdě zaplatil

Tatra a Brouk toho mají společného více, než by se na první pohled zdálo. Pojďme si ve stručnosti připomenout, jak vznikl spor, který vedl až k tučné pokutě.

Vladimír Kadera | 20
RetroZajímavosti
Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Škoda Favorit. Překonal ji snad ve všem | Zdroj:  Ondřej Kroutil

Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Škoda Favorit. Překonal ji snad ve všem

Narazit dnes na zachovalou „nula sedmičku“ není tak úplně snadné. Nám se to podařilo a kdybychom se měli v časech jeho největší slávy rozhodovat mezi ním a stejně drahou Škodou Favorit, měli bychom jasno.

Lukáš Prejzek | 89
DesignRetro
Favorit bez střechy a zadních sedaček? O MTX Roadster byl zájem i v zahraničí | Zdroj: Zdroj: Metalex

Favorit bez střechy a zadních sedaček? O MTX Roadster byl zájem i v zahraničí

Dokážete si dnes představit firmu, která by v Česku poměrně úspěšně prodávala například Škodu Fabia přestavěnou na roadster? Co se může zdát jako šílenost, byla realita devadesátých let. Jen si za Fabii dosaďte Favorit.

Daniel Fuglevič | 19
RetroTajnéZajímavosti
Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/110. Politika ji nakonec poslala k ledu

Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/110. Politika ji nakonec poslala k ledu

Není tajemstvím, že modely 105 a 120 byly beznadějně zastaralé už v době své premiéry. Místo nich měla dorazit Škoda 740 s motorem vpředu, systémem transaxle a pohonem zadních kol. Šanci na plnohodnotný život ale nikdy nedostala.

Miro Mihálik | 32
RetroPříběhy zaniklých značekZajímavosti
Dacia Duster 4x4 jezdila už v 80. letech. V terénu by té dnešní snadno ukázala záda

Dacia Duster 4x4 jezdila už v 80. letech. V terénu by té dnešní snadno ukázala záda

Duster je považován za mimořádně úspěšný crossover vyráběný od roku 2009, ve skutečnosti se však tento vůz poprvé objevil už v osmdesátých letech. Byla to britská verze terénního vozu ARO 10, a i když dostala jiné jméno především kvůli chybějícímu image původního označení, technicky měla k Dacii velmi blízko.

Miro Mihálik | 14
CestováníRetroZajímavostiŽivot řidiče
Samopal na prsou i agenti s naftou. Tatra kolem světa zažila velký filmový návrat | Zdroj:  TatraKolemSvěta.cz

Samopal na prsou i agenti s naftou. Tatra kolem světa zažila velký filmový návrat

Možná jste ji byli vyprovodit na cestu kolem světa, možná jste po koberci jezdili s jejím plechovým modelem. Expediční stříbrno-modrá Tatra 815 na konci 80. let prozářila unylou normalizační šeď. Co naplat, na dalších 30 let zmizela v zapomnění. Jen vzpomínky zůstaly. A také dva celovečerní filmy, které se z polic v Národním filmovém archivu teprve nyní dostaly na veřejnost.

Matěj Skalický | 18
RetroŽivot řidiče
Sanitky Škoda zachraňují životy už více než 110 let. Prohlédněte si jejich vývoj | Zdroj: Zdroj: Škoda

Sanitky Škoda zachraňují životy už více než 110 let. Prohlédněte si jejich vývoj

Velké sanitky s logem Škoda už dnes sice neuvidíte, nicméně menší osobní sanitní vozy domácí značky používají zdravotníci i v současnosti. Podívali jsme se, jak se tradice drží dodnes.

Daniel Fuglevič | 12
RetroTajnéFascinacePříběhy zaniklých značek
Poláci mohli mít luxusní SUV již v 80. letech. Moskva spolupráci s Italy zatrhla

Poláci mohli mít luxusní SUV již v 80. letech. Moskva spolupráci s Italy zatrhla

Tarpan se zrodil díky ústupkům polského socialistického režimu zemědělcům a navzdory své mizerné kvalitě se mohl tento poněkud podivně vypadající užitkový vůz změnit s pomocí Italů v levného konkurenta luxusního Range Roveru či Jeepu Cherokee. Na východ od železné opony však podobné projekty neměly ustláno na růžích.

Miro Mihálik | 38
RetroSportFascinaceZajímavosti
Závodnice Eliška Junková fascinovala celý svět. Od jejího úmrtí uběhlo 26 let

Závodnice Eliška Junková fascinovala celý svět. Od jejího úmrtí uběhlo 26 let

Jejím patronem byl samotný Ettore Bugatti, dokázala držet tempo s legendárními piloty, přesto tato křehká dívka nakonec štěstí v automobilovém sportu nenašla. Závodila pouhých pět let, letos si připomínáme 26. výročí jejího úmrtí.

Miro Mihálik | 6
Zajímavosti
Nejčtenější články roku 2019: Vychytávka nové Škody Octavia nedala ničemu šanci

Nejčtenější články roku 2019: Vychytávka nové Škody Octavia nedala ničemu šanci

Konec roku je čas bilancování. Zabrouzdali jsme proto do hlubin administračního systému a zjistili, které články byly letos nejčtenější.

Jan Mička | 11
DesignRetroZajímavosti
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

Miro Mihálik | 55
ZajímavostiTatra
Václav Havel a jeho auta: Husákův ZIL a Tatry nechtěl používat. Měl dobré důvody | Zdroj: Zdroj:

Václav Havel a jeho auta: Husákův ZIL a Tatry nechtěl používat. Měl dobré důvody

Václav Havel by dnes oslavil 83. narozeniny. I když za svůj život vlastnil opravdu různorodé automobily, při pohledu do minulosti byl jasným fanouškem Mercedesu.

Daniel Fuglevič | 102
RetroFascinace
Škoda VOS chránila nejhorší diktátory od Prahy po Peking. Na vývoj dohlížela StB

Škoda VOS chránila nejhorší diktátory od Prahy po Peking. Na vývoj dohlížela StB

Přepravovala, a především chránila nejkrutější despoty dvacátého století. Mao Ce-tung, Enver Hodža, Klement Gottwald či Antonín Zápotocký dostali obrněnou Škodu VOS díky umu a schopnostem špičkového konstruktéra Oldřicha Meduny, který sbíral své zkušenosti kromě jiného i v nacistickém Německu u Ferdinanda Porscheho.

Miro Mihálik | 41
RetroTatraPříběhy zaniklých značekZajímavosti
Kopřivnická kráska Tatra 613 Coupé měla italský půvab a nulovou šanci na výrobu

Kopřivnická kráska Tatra 613 Coupé měla italský půvab a nulovou šanci na výrobu

Odměřeně vypadající černé limuzíny komunistických pohlavárů mohly mít elegantní a lehce sportovní dvoudveřovou sestru. Osmiválcové kupé s pohonem zadních kol však jako reprezentační vůz vysokým politickým funkcionářům nevyhovovalo, a tak jeho produkci smetli ze stolu.

Miro Mihálik | 17
RetroZajímavosti
Winnetou byl nechtěným levobočkem Škody 1000 MB. Dopadl podle toho

Winnetou byl nechtěným levobočkem Škody 1000 MB. Dopadl podle toho

Pozoruhodný švýcarský experiment postavený na základech „embéčka“ chtěl navázat na Felicii. Levný roadster s americkým designem však pohořel kvůli stejným problémům jako tovární prototypová Škoda 990 RC.

Miro Mihálik | 15
RetroZajímavosti
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

Miro Mihálik | 97
ZajímavostiTatra
Tatra 75 dobyla Evropu navzdory hospodářské krizi. Podřídila tomu vše | Zdroj:  archiv

Tatra 75 dobyla Evropu navzdory hospodářské krizi. Podřídila tomu vše

Kde jsou ty doby, kdy za práva vyrábět naše auta či motorky platili zájemci z Německa, Rakouska, Francie, Maďarska nebo třeba Polska! Nejúspěšnější byla Tatra, jen typ 75 měl dva klony.

Auto Tip | 2
RetroZajímavosti
Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Umíte si představit, že by se v 70. letech dostala do výroby vedle klasického sedanu a kupé také bugina bez dveří a klasické střechy? Vývojové oddělení AZNP tomu věřilo, tehdejší podmínky však jejich odvaze vůbec nenahrávaly.

Miro Mihálik | 13
RetroTajnéTatraPříběhy zaniklých značek
T 603 se narodila v ilegalitě jako Tatra Valuta, komunistickému zákazu navzdory

T 603 se narodila v ilegalitě jako Tatra Valuta, komunistickému zákazu navzdory

Tatra nevyrábí osobní auta už dvacet let, ale jen díky tajnému vývoji Valuty, která předcházela „šestsettrojce“, se tak nestalo už na počátku 50. let. Tvůrcům za tento vzdor hrozily hrdelní tresty, přesto se tehdejší politická garnitura neváhala pochlubit osmiválcovou limuzínou ve světě.

Miro Mihálik | 53
RetroSportZajímavosti
Škoda 120 S Rallye získala homologaci podvodem! Byla předvojem 130 RS

Škoda 120 S Rallye získala homologaci podvodem! Byla předvojem 130 RS

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

Miro Mihálik | 14
RetroVideoZajímavosti
Zázrak jménem Škoda 1000 MB má 55 let. Byla neuvěřitelně promyšlená

Zázrak jménem Škoda 1000 MB má 55 let. Byla neuvěřitelně promyšlená

Nic takového československý automobilový průmysl do té doby nezažil. V Mladé Boleslavi před 55 lety začali vyrábět zcela nový vůz. Novinka měla motorizovat Československo, ale její tvůrci neměli nač navazovat a museli začít na čistých listech…

Jiří Duchoň | 104
RetroSportTajnéFascinace
FSO 1100 Coupe mohlo být polským Lotusem Esprit. Skončilo ve šrotu

FSO 1100 Coupe mohlo být polským Lotusem Esprit. Skončilo ve šrotu

První Esprit s karoserií od Giugiara byl představen v roce 1976, Poláci však měli svůj prototyp FSO Coupe hotový o dva roky dříve. Téma na další konspiraci? Tentokrát ani ne, osud socialistického sporťáku je přesto bizarní.

Miro Mihálik | 4
RetroZajímavostiPříběhy zaniklých značek
Oficiální příběh o FSO Polonez je lež. Giugiaro ho pro Poláky nenavrhoval

Oficiální příběh o FSO Polonez je lež. Giugiaro ho pro Poláky nenavrhoval

Představení moderního liftbacku s italským designem a klasickou koncepcí na konci 70. let polským FSO může na první pohled vypadat jako fantastické terno. Než začnete rozkrývat skutečné pozadí jeho vzniku.

Miro Mihálik | 35
FascinaceTatraPříběhy zaniklých značek
Miroslav Zikmund slaví 100 let. Vzpomínal, jak s Hanzelkou cestovali

Miroslav Zikmund slaví 100 let. Vzpomínal, jak s Hanzelkou cestovali

Pojďme si krátce zavzpomínat na cestu, díky které nás zná celý svět. Když Zikmund s Hanzelkou najeli 67.000 kilometrů přes 44 států v Tatře 87.

Vladimír Kadera | 5
RetroTajnéZajímavosti
Škoda 760 mohla všechno změnit. Moderní vůz však odstřelili Němci

Škoda 760 mohla všechno změnit. Moderní vůz však odstřelili Němci

První Škody s motorem pod přední kapotou mohly na silnice vyrazit už v 70. letech, tedy o dekádu dříve než Favorit. Nucená spolupráce s NDR na základě politické objednávky však všechno pohřbila.

Miro Mihálik | 33
123

TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): Šli skautíci na výlet, měli 200 koní

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?

včera | Richard Herbich | 58 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 80 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 35 příspěvků

Nejčtenější články

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytávku, která se o všechno sama postará

Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytá…

V posledních Fordech najdete novou verzi systému, který automaticky detekuje zamlžení čelního okna.

21.  1.  2021 | | 18 N/A
Daniel Fuglevič
VýbavaFordŽivot řidičeTechnika
Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zakázku za stamiliony chtěl také Hyundai

Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zaká…

Hatchback od škodovky rozšíří vozový park české policie. Do služby zákona však nenastupuje úplně poprvé.

29.  12.  2020 | | 207 N/A
Daniel Fuglevič
PokutyPolicieŠkoda Scala