Telefonování není při řízení nejhorší. Test rozptylujících činností vyhrálo...

Telefonování není při řízení nejhorší. Test rozptylujících činností vyhrálo...

Lidé za volantem dělají leccos. Britská společnost IAM RoadSmart se rozhodla otestovat, co je ale z hlediska bezpečnosti to nejhorší. Nechala za simulátor závodního vozu usednout novináře a závodnici Formule 3 Jamie Chadwick. Účastníci testu museli být na trati co nejrychlejší a přitom museli dělat přesně to, co nás odvádí od řízení: jíst, pít, posílat SMS…

O výsledku informoval autoklub ÚAMK. Je možná pro někoho překvapivý. Zjistilo se totiž, že největším nepřítelem, který nejvíce ovlivňuje řidiče a odvádí pozornost od řízení, je programování navigace. Na dalším místě je psaní a posílání SMS zpráv, a až na pátém místě je telefonování za volantem.

Odborníci z evropských autoklubů se tedy přiklánějí k co nejširšímu zavádění a používání ovládání navigace hlasovými pokyny.

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků