Telefonování není při řízení nejhorší. Test rozptylujících činností vyhrálo...

Telefonování není při řízení nejhorší. Test rozptylujících činností vyhrálo...

Lidé za volantem dělají leccos. Britská společnost IAM RoadSmart se rozhodla otestovat, co je ale z hlediska bezpečnosti to nejhorší. Nechala za simulátor závodního vozu usednout novináře a závodnici Formule 3 Jamie Chadwick. Účastníci testu museli být na trati co nejrychlejší a přitom museli dělat přesně to, co nás odvádí od řízení: jíst, pít, posílat SMS…

O výsledku informoval autoklub ÚAMK. Je možná pro někoho překvapivý. Zjistilo se totiž, že největším nepřítelem, který nejvíce ovlivňuje řidiče a odvádí pozornost od řízení, je programování navigace. Na dalším místě je psaní a posílání SMS zpráv, a až na pátém místě je telefonování za volantem.

Odborníci z evropských autoklubů se tedy přiklánějí k co nejširšímu zavádění a používání ovládání navigace hlasovými pokyny.

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 4 příspěvky
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky