Teď na to máte: Octavie za pět tisíc

Do akce Teď na to máte se nově přidala i Octavie; dosud jste si v ní mohli koupit jen Fabii, a to ve všech karosářských verzích. Zatímco Fabii lze pořídit po zaplacení akontace už za 3500 korun měsíčně, Octavie je dražší - měsíčně budete platit minimálně pět tisíc.

Na webu Škodovky se píše následující:

„Největší výhody Mezi největší výhody programu Teď máte nejen na Fabii, ale i na Octavii, v jehož rámci mohou nyní zájemci vybírat z modelů Fabia, Fabia Combi, Fabia Sedan i modelů Octavia a Octavia Combi, patří garance fixních měsíčních splátek. Ty v sobě zahrnují dokonce i havarijní pojištění s pětiprocentní spoluúčastí a povinné ručení po celou dobu leasingu. Splátky jsou neměnné i při případném zvýšení sazeb obou druhů pojištění; zákazník díky tomu ušetří další nemalé finanční prostředky.“

Leasingové podmínky jsou následující:

  • cena vozu: 435–550 000 Kč,
  • záloha: 100–200 000 Kč,
  • zůstatková hodnota: 50–80 000 Kč,
  • délka leasingové smlouvy:  36, 48, 60 měsíců.

Z podmínek je celkem jasné, že měsíčně sice budete platit pět tisíc, ale musíte počítat s vysokou akontací, ale také vysokou zůstatkovou hodnotou. Zda je to pro vás výhodné, si musíte rozhodnout sami.

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků