Teď na to máte: Octavie za pět tisíc

Do akce Teď na to máte se nově přidala i Octavie; dosud jste si v ní mohli koupit jen Fabii, a to ve všech karosářských verzích. Zatímco Fabii lze pořídit po zaplacení akontace už za 3500 korun měsíčně, Octavie je dražší - měsíčně budete platit minimálně pět tisíc.

Na webu Škodovky se píše následující:

„Největší výhody Mezi největší výhody programu Teď máte nejen na Fabii, ale i na Octavii, v jehož rámci mohou nyní zájemci vybírat z modelů Fabia, Fabia Combi, Fabia Sedan i modelů Octavia a Octavia Combi, patří garance fixních měsíčních splátek. Ty v sobě zahrnují dokonce i havarijní pojištění s pětiprocentní spoluúčastí a povinné ručení po celou dobu leasingu. Splátky jsou neměnné i při případném zvýšení sazeb obou druhů pojištění; zákazník díky tomu ušetří další nemalé finanční prostředky.“

Leasingové podmínky jsou následující:

  • cena vozu: 435–550 000 Kč,
  • záloha: 100–200 000 Kč,
  • zůstatková hodnota: 50–80 000 Kč,
  • délka leasingové smlouvy:  36, 48, 60 měsíců.

Z podmínek je celkem jasné, že měsíčně sice budete platit pět tisíc, ale musíte počítat s vysokou akontací, ale také vysokou zůstatkovou hodnotou. Zda je to pro vás výhodné, si musíte rozhodnout sami.

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 56 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků