Jednym slovom povedane, "Picolapka" PS:pre 18-20 rocnych bohatych samohonicov, aby mali sancu nejaku pretianut. Myslim, ze taci daju aj 5 mega, len aby mu dobrovolne dala a nebola slapka. Fuj hnus za take peniaze.
Teď na začátku recese? No nevím, asi bych volil něco užitečnějšího nebo vzácnějšího. Máte tam chybu. Tato kola.
A pokud jsi to někdo koupí,tak je dobré jsi půjčitpřívěsný vozík. A na tom vozíku jsi odvézt náhradní motor.
proc? Porsche si kvalitu uhlida verte mi. A jesli si myslite ze interni kvalitativni smernice pro Porsche jsou stejny pro treba Skodu, to se hodne a hodne mylite...Tim samozrejme nechci znevazovat znacku.
Kolik si těch Porsche už odjezdil?
Cayenna prvni generace (celkem jej mam prolezleho) a Panameru (dvakrat). Pracoval jsem leta u dodavatele (nemohu podrobneji rozvest nebylo by to vuci nemu ferovy). Konkretne oddeleni kvality. Kazda takovato premiova znacka, byt v ramci koncernu, ma vlastni oddeleni kvality coz je zcela pochopitelne. Je to jako rozdil mezi kvalitni restauraci a stanicnim bufetem. Brambor je mozna stejny ale priprava diametralne odlisna. Obrazne receno.Navic, nejedna se o tu o masovy produkt ktery je naraz vychrlen ve velkem mnozstvi a ktereho uloha neni primarne zisk, ale zahlceni trhu. Proto ty prusery u takovejch masovejch aut prvnich rocniku. Treba Skoda na to musela reagovat zrizenim nove testovny a to neni zase tak davno. Jak Jste si mozna vsiml, motorove prusvihy ustaly a to kvituju. Premiova znacka ma v tomto smeru prisnejsi kontrolu a to nejen ve fazi seriove produkce ale jiz daleko predtim (predserie, nulta serie a vsechno kolem toho). Jasne pruser se muze prihodit ale je pak take pruzneji a promptneji resen.. O kvalitu tohohle auta se tedy dle meho neni nutno prilis obavat. Servis je pak kapitola na jiny namet ale patri to k tomu taky.
Já jen, že to není žádný etalon spolehlivosti, i přesto jsem do toho šel. Když musíš, tak musíš.
Tak zde píšící sociálové co se v takovém autě za celý život ani nesvezou ty se mohou opravdu pouze podívat na obrázky. Zejména zde stále stejn3 se opakující magoři.Pro ty je jedničková oktáfka f metle f ropě f čipu na hlínám to maximum
Roadster je naprd, to je jen pro dva. Buď pes, nebo holka, ale když už mám rodinu, tak tam musím nacpat psa, holku i syna. Ubývá nám hezkých 4-5 místných kabrioletů.
"Ubývá nám hezkých 4-5 místných kabrioletů"Ta druhá řada sedadel u kabria je stejně prakticky skoro nepoužitelná - málo místa a vychřice.Jinak kabrií opravdu ubývá, možná to souvisí s tím, že v je v Číně nechtějí...
Cabrio je pre radost z jazdy. Porsche nikto nepotrebuje, ale chce...
Souhlasím s obojím. Proto by mě zajímalo, kdyby Porsche udělalo 4místný cabrio, jaký by to mělo efekt proti klasickému roadsteru. Když se jim tak dobře prodává Macan, Cayenne, Panamera,..
nejakej landaulet se da taky poridit v hezkym stavu.
Té růžové se familierně říká “ibalgin”.
Nemam s tou ruzovou problem. Ostatne Elvis taky nemel :)
Jenže Elvis nebyl bukvice, jako ty!!!
nesud podle sebe. Ja proti te skupine lidi nic nemam, beru so jako kazdou deviaci. V jako kazde skupine se najdou lidi normalni, nu a pak taky exemplare jako Ty.
Ty budeš dobrej Šerminátor ty Vykuřvalde. A co anální sex praktikuješ?
To vas budu muset zklamat. Ale zajimalo by me jak Jste na tuto temu prisel. Tedy jesli to neurazi Vase vosumdesaty devaty genderJa. :) :)
moc hezke takovy by tedy chtel ;)
Přesně tak, to ta šedá mi připomíná můj na slunci třpytivý silver-surprise B-]
Jo když poklepáváš bílou holí, je to podobný
..tak poklepej svou hůlčičkou na šipečku v galerii k pevné šedostříšce B-]
no jo 1,2 HTP je korab
proc ne takova prvni fabie je peknej a hodne nadcasovej vuz. Ale to musi mit ten spravnej motor. Nejlepe skodovackou klasiku.
Tvůj koráb..? Já mám nasupeného SUPERDOOPERA na závodní léto jasného B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.