Těchto Astonů vyrobili pouhých 150. Jeden je na prodej jen za milion korun...

Poměrně nízká cena za nejvzácnější Aston Martin, co myslíte. Má to ale svůj dobrý důvod.

Na obrázcích vidíte Aston Martin Cygnet. Model, který vznikl na základech Toyoty iQ byl prodáván pouze majitelům těch "skutečných" Astonů. Automobilka jich chtěla prodat až 12 000 ročně. Nakonec ale minivozů s atmosférickým motorem 1,33 udala pouhých 150. To vše v letech 2011 až 2013, kdy byla výroba ukončena.

Tato skutečnost z něj dělá nejvzácnější Aston Martin, byť o elegantní kupé či kabriolet nejde. Na webu prodejce JamesEdition se nyní jeden kus objevil jako ojetina. Šedý kus byl koupen v Nizozemí a od té doby nezměnil majitele.

Aston Martin DB11 dostal nový motor. Dvanáctiválec nyní doplní V8 od AMG

Aston Martin DB11 dostal nový motor. Dvanáctiválec nyní doplní V8 od AMG

Na tachometru má už 48 000 kilometrů, takže v garáži tolik nepostál. Je cena vysoká nebo naopak velmi nízká. No, jak se to vezme. Tento vůz rozhodně má potenciál stát se ceněným veteránem-raritou. Pořídit konkrétní kousek můžete za 39 995 euro. To je v přepočtu 1 milion a 47 tisíc korun.

Prohlédněte si kompletní fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 181 361 km
Cena: 150 000 Kč
MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 97 288 km
Cena: 230 000 Kč
MINI Countryman 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 48 069 km
Cena: 360 000 Kč
MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 83 878 km
Cena: 300 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

dnes | Milan Lažanský | 6 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků