Toto ruské monstrum chce dojet všude. Má motor Hyundai a 83 koní

Anti-automat  |  07. 11. 2018 17:51

83k utiahne cely svet. Skor by som rad videl veci ako merny tlak na podu apod.

Odpovědět  |   | 
Lexa  |  07. 11. 2018 20:50

Jak je tam motor od Hovnajistu, tak to pojede hur nez Lada Niva stara pul stoleti Lidova tvorivost nezna mezi. Asi se inspirovali tim slapacim pivnim kolem, ale na rusacky zpusob

Odpovědět  |   | 
kkk  |  07. 11. 2018 22:05

Pokud máte nějaké konkrétní info o motoru nebo konstruci tak nám to laskavě řekněte

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  08. 11. 2018 06:13

To z něj asi nevypadne. Zato podal informaci o svém duševním zdraví.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 11. 2018 12:27

skor by som povedal ze v terene nikdy nebol

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  09. 11. 2018 19:50

klud, ta jeho VPN je jasna. Cize nereagovat.

Odpovědět  |   | 
kkk  |  07. 11. 2018 21:45

Přes dvě tuny a vzhledem velikosti pneu to moc nebude a dle videí to asi i plave více na http://www.auto.cz/technoimpuls-krecet-z-rus... ...

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 11. 2018 12:30

dik za link, zaujala ma aj ta fotka s tou vleckou. Ten mensi by som celkom bral.
Nalozit a hura krizom cez Sibir

Odpovědět  |   | 
MamFkus  |  07. 11. 2018 18:15

A s tím motorem Kia/Hyundai dojede leda tak do ... Ale jak se říká: http://bit.ly/2AfrSJW... Každému jeho JEST. A pokud chce někdo z venku hunt a uvnitř šunt WHY NOT? On si každý produkt najde svoji OVCI. Důležité, aby ve finále nedělala béééééééé.
"Zaplať, vypadni" (Motto Škoda)

Odpovědět  |   | 
kkk  |  07. 11. 2018 22:20

Firma je mimo jiné partnerem Roskosmosu, Rosněftu a Gazpromu, což jasně říká něco o využití vozidel.Ty poslední dvě rozhodně netrpí nedostatkem financí takže je to pro ně asi nejlepší volba, nemyslíte?http://www.auto.cz/technoimpuls-krecet-z-rus... ...

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 11. 2018 12:33

Co je na tom motore zle? Nejake zname problemy a zavady konkretne? Kedze je to masina do nepohody, celkom ma to zaujima. Vdaka.

Odpovědět  |   | 
jj  |  09. 11. 2018 21:26

známou závadou je motor hyundai...tedy oni tomu říkají motor..

Odpovědět  |   | 
jarecek  |  07. 11. 2018 18:57

a me tenhle ruskej bizarek docela bavi .. asi i proto, ze celkove fandim folkloru :) tri poloski a jedem ..

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 11. 2018 11:47

.....kazacok pred dobytym Reichstagom...

Odpovědět  |   | 
Sumy  |  07. 11. 2018 19:16

Hyundai 2,5 ropa... Tedy původně 4D56T od mitsu. Predpokladam ze je pouzit tento motor. A že neřeší emisní třídy, vůbec bych se nedivil původní verzi s rotacnim čerpadlem.

Odpovědět  |   | 
kari  |  08. 11. 2018 12:45

čtyřválcový turbodiesel Hyundai D4BH 2,48 l s parametry 74 kW/100 k/230 N.m, alternativně i slabší verze s výkonem 61 kW (83 k) a točivým momentem 196 N.m. Tento model pak nese označení Z 210-81.

Odpovědět  |   | 
jj  |  09. 11. 2018 21:29

to je ten zázrak, co se s ním H1 nechce ani rozjet?

Odpovědět  |   | 
jirka  |  07. 11. 2018 19:36

Moc hezký, amíci by tam narvali hemi. Když se nic neposere příští rok hummer H2 a ještě Ot 64 scot:

Odpovědět  |   | 
Autoto  |  07. 11. 2018 21:38

koncernovy trivalec od das auto by to utahl a Milda by k tomu slavnostne zahral na piano :)

Odpovědět  |   | 
jirka  |  07. 11. 2018 22:12

měli tam dát od škody rotačku tdi co vyrábí naftu a táhne vodspoda.

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  08. 11. 2018 05:08

🤣🤣🤣

Odpovědět  |   | 
Tomket  |  08. 11. 2018 14:31

Chteli jet na jistotu, proto neznicitelny motor od Hyundaie a ne nejaky ausus od skodavagnu...👌Hyundai pouziva vyhradne svoji vysoce kvalitni ocel. Je druhym nejvetsim svetovym vyrobcem vysokopevnostni oceli. Proto tolik vydrzi. Skodavagn pouziva buhvi jaké blato a potom to tak vypadá s jejich mizernou spolehlivosti.👏

Odpovědět  |   | 
jj  |  09. 11. 2018 21:24

jasnačka, v i40 vydrží i 80 tisíc km, patrně díky té skvělé korejské vysokopevnostní oceli, notně ovšem doplněné neméně kvalitními plasty

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 11. 2018 11:54

Nejake detajly k tej oceli by neboli? Zaujimala by ma trebars pevnost v tahu a tlaku.

Odpovědět  |   | 
Staropramen  |  11. 11. 2018 22:58

ten hlopý trol od hovnajů si myslím, že tam má ocelový motor

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 11. 2018 16:55

hm skoda vyraba rotacku

Odpovědět  |   | 
Mechanik  |  08. 11. 2018 18:29

Dělala, a táhla vocpoda

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 11. 2018 11:58

Ten motor bol samozrejme prevzaty, ale v takej o1 to je auto, ktore Vas prezije. Inak neviem cim to je, ale najviac zasmradene /modry dym/ su suverenne stare toyoty, vectry, fordy. Pripadne napol skorodovane Vito 220cdi, tu som doslova odstavil a nechal prejst dalsich, kym som sa zaradil. Z toho stipali nielen oci, ale doslova cele telo, vratane prdele.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

včera | Michal Dokoupil | 61 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 54 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan