Toto ruské monstrum chce dojet všude. Má motor Hyundai a 83 koní

Anti-automat  |  07. 11. 2018 17:51

83k utiahne cely svet. Skor by som rad videl veci ako merny tlak na podu apod.

Odpovědět  |   | 
Lexa  |  07. 11. 2018 20:50

Jak je tam motor od Hovnajistu, tak to pojede hur nez Lada Niva stara pul stoleti Lidova tvorivost nezna mezi. Asi se inspirovali tim slapacim pivnim kolem, ale na rusacky zpusob

Odpovědět  |   | 
kkk  |  07. 11. 2018 22:05

Pokud máte nějaké konkrétní info o motoru nebo konstruci tak nám to laskavě řekněte

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  08. 11. 2018 06:13

To z něj asi nevypadne. Zato podal informaci o svém duševním zdraví.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 11. 2018 12:27

skor by som povedal ze v terene nikdy nebol

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  09. 11. 2018 19:50

klud, ta jeho VPN je jasna. Cize nereagovat.

Odpovědět  |   | 
kkk  |  07. 11. 2018 21:45

Přes dvě tuny a vzhledem velikosti pneu to moc nebude a dle videí to asi i plave více na http://www.auto.cz/technoimpuls-krecet-z-rus... ...

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 11. 2018 12:30

dik za link, zaujala ma aj ta fotka s tou vleckou. Ten mensi by som celkom bral.
Nalozit a hura krizom cez Sibir

Odpovědět  |   | 
MamFkus  |  07. 11. 2018 18:15

A s tím motorem Kia/Hyundai dojede leda tak do ... Ale jak se říká: http://bit.ly/2AfrSJW... Každému jeho JEST. A pokud chce někdo z venku hunt a uvnitř šunt WHY NOT? On si každý produkt najde svoji OVCI. Důležité, aby ve finále nedělala béééééééé.
"Zaplať, vypadni" (Motto Škoda)

Odpovědět  |   | 
kkk  |  07. 11. 2018 22:20

Firma je mimo jiné partnerem Roskosmosu, Rosněftu a Gazpromu, což jasně říká něco o využití vozidel.Ty poslední dvě rozhodně netrpí nedostatkem financí takže je to pro ně asi nejlepší volba, nemyslíte?http://www.auto.cz/technoimpuls-krecet-z-rus... ...

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 11. 2018 12:33

Co je na tom motore zle? Nejake zname problemy a zavady konkretne? Kedze je to masina do nepohody, celkom ma to zaujima. Vdaka.

Odpovědět  |   | 
jj  |  09. 11. 2018 21:26

známou závadou je motor hyundai...tedy oni tomu říkají motor..

Odpovědět  |   | 
jarecek  |  07. 11. 2018 18:57

a me tenhle ruskej bizarek docela bavi .. asi i proto, ze celkove fandim folkloru :) tri poloski a jedem ..

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 11. 2018 11:47

.....kazacok pred dobytym Reichstagom...

Odpovědět  |   | 
Sumy  |  07. 11. 2018 19:16

Hyundai 2,5 ropa... Tedy původně 4D56T od mitsu. Predpokladam ze je pouzit tento motor. A že neřeší emisní třídy, vůbec bych se nedivil původní verzi s rotacnim čerpadlem.

Odpovědět  |   | 
kari  |  08. 11. 2018 12:45

čtyřválcový turbodiesel Hyundai D4BH 2,48 l s parametry 74 kW/100 k/230 N.m, alternativně i slabší verze s výkonem 61 kW (83 k) a točivým momentem 196 N.m. Tento model pak nese označení Z 210-81.

Odpovědět  |   | 
jj  |  09. 11. 2018 21:29

to je ten zázrak, co se s ním H1 nechce ani rozjet?

Odpovědět  |   | 
jirka  |  07. 11. 2018 19:36

Moc hezký, amíci by tam narvali hemi. Když se nic neposere příští rok hummer H2 a ještě Ot 64 scot:

Odpovědět  |   | 
Autoto  |  07. 11. 2018 21:38

koncernovy trivalec od das auto by to utahl a Milda by k tomu slavnostne zahral na piano :)

Odpovědět  |   | 
jirka  |  07. 11. 2018 22:12

měli tam dát od škody rotačku tdi co vyrábí naftu a táhne vodspoda.

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  08. 11. 2018 05:08

🤣🤣🤣

Odpovědět  |   | 
Tomket  |  08. 11. 2018 14:31

Chteli jet na jistotu, proto neznicitelny motor od Hyundaie a ne nejaky ausus od skodavagnu...👌Hyundai pouziva vyhradne svoji vysoce kvalitni ocel. Je druhym nejvetsim svetovym vyrobcem vysokopevnostni oceli. Proto tolik vydrzi. Skodavagn pouziva buhvi jaké blato a potom to tak vypadá s jejich mizernou spolehlivosti.👏

Odpovědět  |   | 
jj  |  09. 11. 2018 21:24

jasnačka, v i40 vydrží i 80 tisíc km, patrně díky té skvělé korejské vysokopevnostní oceli, notně ovšem doplněné neméně kvalitními plasty

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 11. 2018 11:54

Nejake detajly k tej oceli by neboli? Zaujimala by ma trebars pevnost v tahu a tlaku.

Odpovědět  |   | 
Staropramen  |  11. 11. 2018 22:58

ten hlopý trol od hovnajů si myslím, že tam má ocelový motor

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 11. 2018 16:55

hm skoda vyraba rotacku

Odpovědět  |   | 
Mechanik  |  08. 11. 2018 18:29

Dělala, a táhla vocpoda

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 11. 2018 11:58

Ten motor bol samozrejme prevzaty, ale v takej o1 to je auto, ktore Vas prezije. Inak neviem cim to je, ale najviac zasmradene /modry dym/ su suverenne stare toyoty, vectry, fordy. Pripadne napol skorodovane Vito 220cdi, tu som doslova odstavil a nechal prejst dalsich, kym som sa zaradil. Z toho stipali nielen oci, ale doslova cele telo, vratane prdele.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

včera | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků

Nejčtenější články

Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Američané mají nový patent na otevírání dve…

Už jsme viděli dveře otevírané do stran, nahoru, dolů nebo zajíždějící do karoserie. Chevrolet ale přišel na to, jak takovou obyčejnou věc udělat ještě elegantnější a bezpečnější.

28.  12.  2018 | | 23 N/A
Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou …

Tesla se často potýká s negativními ohlasy na kvalitu výroby. Změnilo se něco u jejich nejnovějšího modelu?

27.  12.  2018 | | 211 N/A
Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejlepší dynamiku? Berte hybrid!

Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejl…

Nová generace Toyoty RAV4 přijíždí do Česka s atmosférickým dvoulitrovým čtyřválcem a také jako hybrid. Oba agregáty je možné kombinovat s pohonem předních i všech kol.

8.  1.  2019 | | 101 N/A
Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve…

Speciální přiostřená limuzína Toyota Century GRMN se opět ukázala na veřejnosti. Na zadním sedadle samozřejmě neseděl nikdo jiný než samotný prezident automobilky.

12.  1.  2019 | | 23 N/A
Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raději vypínají. IIHS zjišťoval důvod

Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raděj…

Asistence jízdy v pruhu patří k pomocným systémům, které řidiči velice často vypínají. Průzkum IIHS z USA nyní ukázal, že nelibost vůči technologií proudí z jednoduchého důvodu a lze ji přitom lehce vyřešit.

2.  1.  2019 | | 148 N/A