Toto ruské monstrum chce dojet všude. Má motor Hyundai a 83 koní

Anti-automat  |  07. 11. 2018 17:51

83k utiahne cely svet. Skor by som rad videl veci ako merny tlak na podu apod.

Odpovědět  |   | 
Lexa  |  07. 11. 2018 20:50

Jak je tam motor od Hovnajistu, tak to pojede hur nez Lada Niva stara pul stoleti Lidova tvorivost nezna mezi. Asi se inspirovali tim slapacim pivnim kolem, ale na rusacky zpusob

Odpovědět  |   | 
kkk  |  07. 11. 2018 22:05

Pokud máte nějaké konkrétní info o motoru nebo konstruci tak nám to laskavě řekněte

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  08. 11. 2018 06:13

To z něj asi nevypadne. Zato podal informaci o svém duševním zdraví.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 11. 2018 12:27

skor by som povedal ze v terene nikdy nebol

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  09. 11. 2018 19:50

klud, ta jeho VPN je jasna. Cize nereagovat.

Odpovědět  |   | 
kkk  |  07. 11. 2018 21:45

Přes dvě tuny a vzhledem velikosti pneu to moc nebude a dle videí to asi i plave více na http://www.auto.cz/technoimpuls-krecet-z-rus... ...

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 11. 2018 12:30

dik za link, zaujala ma aj ta fotka s tou vleckou. Ten mensi by som celkom bral.
Nalozit a hura krizom cez Sibir

Odpovědět  |   | 
MamFkus  |  07. 11. 2018 18:15

A s tím motorem Kia/Hyundai dojede leda tak do ... Ale jak se říká: http://bit.ly/2AfrSJW... Každému jeho JEST. A pokud chce někdo z venku hunt a uvnitř šunt WHY NOT? On si každý produkt najde svoji OVCI. Důležité, aby ve finále nedělala béééééééé.
"Zaplať, vypadni" (Motto Škoda)

Odpovědět  |   | 
kkk  |  07. 11. 2018 22:20

Firma je mimo jiné partnerem Roskosmosu, Rosněftu a Gazpromu, což jasně říká něco o využití vozidel.Ty poslední dvě rozhodně netrpí nedostatkem financí takže je to pro ně asi nejlepší volba, nemyslíte?http://www.auto.cz/technoimpuls-krecet-z-rus... ...

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 11. 2018 12:33

Co je na tom motore zle? Nejake zname problemy a zavady konkretne? Kedze je to masina do nepohody, celkom ma to zaujima. Vdaka.

Odpovědět  |   | 
jj  |  09. 11. 2018 21:26

známou závadou je motor hyundai...tedy oni tomu říkají motor..

Odpovědět  |   | 
jarecek  |  07. 11. 2018 18:57

a me tenhle ruskej bizarek docela bavi .. asi i proto, ze celkove fandim folkloru :) tri poloski a jedem ..

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 11. 2018 11:47

.....kazacok pred dobytym Reichstagom...

Odpovědět  |   | 
Sumy  |  07. 11. 2018 19:16

Hyundai 2,5 ropa... Tedy původně 4D56T od mitsu. Predpokladam ze je pouzit tento motor. A že neřeší emisní třídy, vůbec bych se nedivil původní verzi s rotacnim čerpadlem.

Odpovědět  |   | 
kari  |  08. 11. 2018 12:45

čtyřválcový turbodiesel Hyundai D4BH 2,48 l s parametry 74 kW/100 k/230 N.m, alternativně i slabší verze s výkonem 61 kW (83 k) a točivým momentem 196 N.m. Tento model pak nese označení Z 210-81.

Odpovědět  |   | 
jj  |  09. 11. 2018 21:29

to je ten zázrak, co se s ním H1 nechce ani rozjet?

Odpovědět  |   | 
jirka  |  07. 11. 2018 19:36

Moc hezký, amíci by tam narvali hemi. Když se nic neposere příští rok hummer H2 a ještě Ot 64 scot:

Odpovědět  |   | 
Autoto  |  07. 11. 2018 21:38

koncernovy trivalec od das auto by to utahl a Milda by k tomu slavnostne zahral na piano :)

Odpovědět  |   | 
jirka  |  07. 11. 2018 22:12

měli tam dát od škody rotačku tdi co vyrábí naftu a táhne vodspoda.

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  08. 11. 2018 05:08

🤣🤣🤣

Odpovědět  |   | 
Tomket  |  08. 11. 2018 14:31

Chteli jet na jistotu, proto neznicitelny motor od Hyundaie a ne nejaky ausus od skodavagnu...👌Hyundai pouziva vyhradne svoji vysoce kvalitni ocel. Je druhym nejvetsim svetovym vyrobcem vysokopevnostni oceli. Proto tolik vydrzi. Skodavagn pouziva buhvi jaké blato a potom to tak vypadá s jejich mizernou spolehlivosti.👏

Odpovědět  |   | 
jj  |  09. 11. 2018 21:24

jasnačka, v i40 vydrží i 80 tisíc km, patrně díky té skvělé korejské vysokopevnostní oceli, notně ovšem doplněné neméně kvalitními plasty

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 11. 2018 11:54

Nejake detajly k tej oceli by neboli? Zaujimala by ma trebars pevnost v tahu a tlaku.

Odpovědět  |   | 
Staropramen  |  11. 11. 2018 22:58

ten hlopý trol od hovnajů si myslím, že tam má ocelový motor

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 11. 2018 16:55

hm skoda vyraba rotacku

Odpovědět  |   | 
Mechanik  |  08. 11. 2018 18:29

Dělala, a táhla vocpoda

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 11. 2018 11:58

Ten motor bol samozrejme prevzaty, ale v takej o1 to je auto, ktore Vas prezije. Inak neviem cim to je, ale najviac zasmradene /modry dym/ su suverenne stare toyoty, vectry, fordy. Pripadne napol skorodovane Vito 220cdi, tu som doslova odstavil a nechal prejst dalsich, kym som sa zaradil. Z toho stipali nielen oci, ale doslova cele telo, vratane prdele.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 67 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově b…

Rusko si většinou spojujete s legračními kompilacemi z tamních cest, které se objevují na různých video serverech. Oni ty auta umějí ale i řádně opravit, jak dokazuje i tento případ.

22.  2.  2019 | | 20 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 134 N/A
Škoda našla způsob, jak projet Evropu elektromobilem zcela bez starostí

Škoda našla způsob, jak projet Evropu elekt…

Se šéfem českého zastoupení Škodovky jsme si v Ženevě povídali o dalším rozvoji elektromobility v České republice. A má poměrně jasná sdělení.

7.  3.  2019 | | 100 N/A