Toto ruské monstrum chce dojet všude. Má motor Hyundai a 83 koní

Anti-automat  |  07. 11. 2018 17:51

83k utiahne cely svet. Skor by som rad videl veci ako merny tlak na podu apod.

Odpovědět  |   | 
Lexa  |  07. 11. 2018 20:50

Jak je tam motor od Hovnajistu, tak to pojede hur nez Lada Niva stara pul stoleti Lidova tvorivost nezna mezi. Asi se inspirovali tim slapacim pivnim kolem, ale na rusacky zpusob

Odpovědět  |   | 
kkk  |  07. 11. 2018 22:05

Pokud máte nějaké konkrétní info o motoru nebo konstruci tak nám to laskavě řekněte

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  08. 11. 2018 06:13

To z něj asi nevypadne. Zato podal informaci o svém duševním zdraví.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 11. 2018 12:27

skor by som povedal ze v terene nikdy nebol

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  09. 11. 2018 19:50

klud, ta jeho VPN je jasna. Cize nereagovat.

Odpovědět  |   | 
kkk  |  07. 11. 2018 21:45

Přes dvě tuny a vzhledem velikosti pneu to moc nebude a dle videí to asi i plave více na http://www.auto.cz/technoimpuls-krecet-z-rus... ...

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 11. 2018 12:30

dik za link, zaujala ma aj ta fotka s tou vleckou. Ten mensi by som celkom bral.
Nalozit a hura krizom cez Sibir

Odpovědět  |   | 
MamFkus  |  07. 11. 2018 18:15

A s tím motorem Kia/Hyundai dojede leda tak do ... Ale jak se říká: http://bit.ly/2AfrSJW... Každému jeho JEST. A pokud chce někdo z venku hunt a uvnitř šunt WHY NOT? On si každý produkt najde svoji OVCI. Důležité, aby ve finále nedělala béééééééé.
"Zaplať, vypadni" (Motto Škoda)

Odpovědět  |   | 
kkk  |  07. 11. 2018 22:20

Firma je mimo jiné partnerem Roskosmosu, Rosněftu a Gazpromu, což jasně říká něco o využití vozidel.Ty poslední dvě rozhodně netrpí nedostatkem financí takže je to pro ně asi nejlepší volba, nemyslíte?http://www.auto.cz/technoimpuls-krecet-z-rus... ...

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 11. 2018 12:33

Co je na tom motore zle? Nejake zname problemy a zavady konkretne? Kedze je to masina do nepohody, celkom ma to zaujima. Vdaka.

Odpovědět  |   | 
jj  |  09. 11. 2018 21:26

známou závadou je motor hyundai...tedy oni tomu říkají motor..

Odpovědět  |   | 
jarecek  |  07. 11. 2018 18:57

a me tenhle ruskej bizarek docela bavi .. asi i proto, ze celkove fandim folkloru :) tri poloski a jedem ..

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 11. 2018 11:47

.....kazacok pred dobytym Reichstagom...

Odpovědět  |   | 
Sumy  |  07. 11. 2018 19:16

Hyundai 2,5 ropa... Tedy původně 4D56T od mitsu. Predpokladam ze je pouzit tento motor. A že neřeší emisní třídy, vůbec bych se nedivil původní verzi s rotacnim čerpadlem.

Odpovědět  |   | 
kari  |  08. 11. 2018 12:45

čtyřválcový turbodiesel Hyundai D4BH 2,48 l s parametry 74 kW/100 k/230 N.m, alternativně i slabší verze s výkonem 61 kW (83 k) a točivým momentem 196 N.m. Tento model pak nese označení Z 210-81.

Odpovědět  |   | 
jj  |  09. 11. 2018 21:29

to je ten zázrak, co se s ním H1 nechce ani rozjet?

Odpovědět  |   | 
jirka  |  07. 11. 2018 19:36

Moc hezký, amíci by tam narvali hemi. Když se nic neposere příští rok hummer H2 a ještě Ot 64 scot:

Odpovědět  |   | 
Autoto  |  07. 11. 2018 21:38

koncernovy trivalec od das auto by to utahl a Milda by k tomu slavnostne zahral na piano :)

Odpovědět  |   | 
jirka  |  07. 11. 2018 22:12

měli tam dát od škody rotačku tdi co vyrábí naftu a táhne vodspoda.

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  08. 11. 2018 05:08

🤣🤣🤣

Odpovědět  |   | 
Tomket  |  08. 11. 2018 14:31

Chteli jet na jistotu, proto neznicitelny motor od Hyundaie a ne nejaky ausus od skodavagnu...👌Hyundai pouziva vyhradne svoji vysoce kvalitni ocel. Je druhym nejvetsim svetovym vyrobcem vysokopevnostni oceli. Proto tolik vydrzi. Skodavagn pouziva buhvi jaké blato a potom to tak vypadá s jejich mizernou spolehlivosti.👏

Odpovědět  |   | 
jj  |  09. 11. 2018 21:24

jasnačka, v i40 vydrží i 80 tisíc km, patrně díky té skvělé korejské vysokopevnostní oceli, notně ovšem doplněné neméně kvalitními plasty

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 11. 2018 11:54

Nejake detajly k tej oceli by neboli? Zaujimala by ma trebars pevnost v tahu a tlaku.

Odpovědět  |   | 
Staropramen  |  11. 11. 2018 22:58

ten hlopý trol od hovnajů si myslím, že tam má ocelový motor

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 11. 2018 16:55

hm skoda vyraba rotacku

Odpovědět  |   | 
Mechanik  |  08. 11. 2018 18:29

Dělala, a táhla vocpoda

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 11. 2018 11:58

Ten motor bol samozrejme prevzaty, ale v takej o1 to je auto, ktore Vas prezije. Inak neviem cim to je, ale najviac zasmradene /modry dym/ su suverenne stare toyoty, vectry, fordy. Pripadne napol skorodovane Vito 220cdi, tu som doslova odstavil a nechal prejst dalsich, kym som sa zaradil. Z toho stipali nielen oci, ale doslova cele telo, vratane prdele.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

dnes | Jan Mička | 1 příspěvek
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

včera | Miro Mihálik | 33 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 44 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 133 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A