Technoimpulse Rocket Z 210-91 Zdroj: Technoimpulse

Technoimpulse Rocket Z 210-91 | Zdroj: Technoimpulse

Technoimpulse Rocket Z 210-91 Zdroj: Technoimpulse

Technoimpulse Rocket Z 210-91 | Zdroj: Technoimpulse

Technoimpulse Rocket Z 210-91 Zdroj: Technoimpulse

Technoimpulse Rocket Z 210-91 | Zdroj: Technoimpulse

Technoimpulse Rocket Z 210-91 Zdroj: Technoimpulse

Technoimpulse Rocket Z 210-91 | Zdroj: Technoimpulse

Technoimpulse Rocket Z 210-91 Zdroj: Technoimpulse

Technoimpulse Rocket Z 210-91 | Zdroj: Technoimpulse

Technoimpulse Rocket Z 210-91 Zdroj: Technoimpulse

Technoimpulse Rocket Z 210-91 | Zdroj: Technoimpulse

Technoimpulse Rocket Z 210-91 Zdroj: Technoimpulse

Technoimpulse Rocket Z 210-91 | Zdroj: Technoimpulse

Technoimpulse Rocket Z 210-91 Zdroj: Technoimpulse

Technoimpulse Rocket Z 210-91 | Zdroj: Technoimpulse

Technoimpulse Rocket Z 210-91 Zdroj: Technoimpulse

Technoimpulse Rocket Z 210-91 | Zdroj: Technoimpulse

Technoimpulse Rocket Z 210-91 Zdroj: Technoimpulse

Technoimpulse Rocket Z 210-91 | Zdroj: Technoimpulse

Technoimpulse Rocket Z 210-91 Zdroj: Technoimpulse

Technoimpulse Rocket Z 210-91 | Zdroj: Technoimpulse

Technoimpulse Rocket Z 210-91 Zdroj: Technoimpulse

Technoimpulse Rocket Z 210-91 | Zdroj: Technoimpulse

Technoimpulse Rocket Z 210-91 Zdroj: Technoimpulse

Technoimpulse Rocket Z 210-91 | Zdroj: Technoimpulse

Technoimpulse Rocket Z 210-91 Zdroj: Technoimpulse

Technoimpulse Rocket Z 210-91 | Zdroj: Technoimpulse

Technoimpulse Rocket Z 210-91 Zdroj: Technoimpulse

Technoimpulse Rocket Z 210-91 | Zdroj: Technoimpulse

Technoimpulse Rocket Z 210-91 Zdroj: Technoimpulse

Technoimpulse Rocket Z 210-91 | Zdroj: Technoimpulse

Technoimpulse Rocket Z 210-91 Zdroj: Technoimpulse

Technoimpulse Rocket Z 210-91 | Zdroj: Technoimpulse

Technoimpulse Rocket Z 210-91 Zdroj: Technoimpulse

Technoimpulse Rocket Z 210-91 | Zdroj: Technoimpulse

Technoimpulse Rocket Z 210-91 Zdroj: Technoimpulse

Technoimpulse Rocket Z 210-91 | Zdroj: Technoimpulse

Technoimpulse Rocket Z 210-91 Zdroj: Technoimpulse

Technoimpulse Rocket Z 210-91 | Zdroj: Technoimpulse

Technoimpulse Rocket Z 210-91 Zdroj: Technoimpulse

Technoimpulse Rocket Z 210-91 | Zdroj: Technoimpulse

Technoimpulse Rocket Z 210-91 Zdroj: Technoimpulse

Technoimpulse Rocket Z 210-91 | Zdroj: Technoimpulse

Technoimpulse Rocket Z 210-91 Zdroj: Technoimpulse

Technoimpulse Rocket Z 210-91 | Zdroj: Technoimpulse

Technoimpulse Rocket Z 210-91 Zdroj: Technoimpulse
Technoimpulse Rocket Z 210-91 Zdroj: Technoimpulse
Technoimpulse Rocket Z 210-91 Zdroj: Technoimpulse
Technoimpulse Rocket Z 210-91 Zdroj: Technoimpulse
23
Fotogalerie

Toto ruské monstrum chce dojet všude. Má motor Hyundai a 83 koní

Rusko je zemí zaslíbenou pro nekompromisní terénní stroje. Jedním takovým je i nové monstrum společnosti Technoimpulse.

Není SUV jako SUV. Ruská společnost Technoimpulse i svůj nejnovější terénní výtvor Rocket Z 210-91 stále popisuje jako SUV, které se pyšní motorem uprostřed. Expediční monstrum pojme celkem devět pasažérů, očividně projede jakýmkoliv terénem a na silnici bude minimálně vzbuzovat respekt. Jednoduše špička ve své třídě.

Hranaté proporce vozu zajišťují skvělé nájezdové úhly, vepředu i vzadu celých 52 stupňů, a světlá výška vozu je rovných 600 mm. Bez zrcátek mluvíme o celkové šířce 2,49 metru a na délku je Rocket Z dlouhý 4,89 metru. Díky kolům a pneumatikám jako z traktoru, stálému pohonu všech kol a redukční převodovce se ruské „SUV“ vyznačuje přístupem „dojedu kamkoliv“.

Uvnitř zahlédnete poměrně zajímavé rozmístění sedadel. Úplně vepředu totiž najdete pouze místo řidiče, ačkoliv je zde i provizorní vyklápěcí stolička pro dalšího člena posádky. Dále jsou v kabině uloženy celkem tři lavice pro zbytek pasažérů, přičemž celé rozmístění lze sklopit a vytvořit tak rozměrné místo na spaní, nebo velký zavazadlový prostor.

Pod vyvýšenou řadou lavic se pak nachází zmíněný motor Hyundai. Jedná se o 2,5litrový čtyřválcový turbodiesel o dosti skromném výkonu 61 kW (83 koní) a točivém momentu 196 Nm. V nabídce je ovšem také silnější varianta o 74 kW (100 koní) a 230 Nm. Tak či tak, Rocket Z žádnou rychlou raketou zřejmě nebude. Oba motory pracují skrze pětistupňovou manuální převodovku s redukcí.

Ve výbavě se objevuje posilovač řízení, klimatizace, rádio a také palubní systém dofukování a odpouštění pneumatik. Technoimpulse uvádí, že jeho SUV je vhodné i pro vojenské účely. Vidí jej tedy jako vozidlo určené ke střežení státních hranic nebo ochraně přírodních zdrojů. A pokud by zájemce hleděl po něčem větším, v nabídce je i Rocket Z 310-91 v šestikolové variantě.

Cena startuje na částce 5,6 milionu rublů, tedy v přepočtu asi 1,9 milionu korun.

Doporučujeme

Články odjinud