Pro bezpečné přejíždění z jednoho jízdního pruhu do druhého přes podélný sněhový hřbet mezi nimi je zapotřebí nepřetržitý záběr předku. Tak se přes něj dostanu bez problémů tam i zpět. Nevyhodnotí systém případný smýkavý posun přední nápravy podél hřbetu jako tlačení předku ven ze zatáčky a nepřenese výkon výhradně na zadní nápravu (viz článek) ?
No vida, Haldex pozpátku, tady místo zadku spíná předek. Jinak je to v bleděmodrém to samé. Jak často v tom BMW mění olej?
No medzi BMW a VW je jeden zavazny rozdiel a sice v riadeni. Zatial co pri VW tam prakticky nie j eziadna inteligencia, pri BMW je to prepracovane do velkych detailov.
He? A na to jsi přišel jak? BMW má téměř shodnou řídící logiku jako Haldex u VW i Volva. I tady je aktivní řízení přítlaku, propojení s řízením stability a trakce/ABS/Motormanagementem, u automatu i převodovkou, nucené sepnutí při vyšším točivém momentu atd, řídící procesy jsou velmi podobné. To o čem ty bez znalosti věci plácáš je neřízený systém Hondy CRV.Hlavní rozdíl mezi systémem BMW a VW+Volvo je v tom, že BMW díky základní koncepci vycházející z pohonu zadní nápravy, má jinou výchozí hodnotu přítlaku lamel aby i u 4x4 byla zachována charakteristika jízdních vlastností pro BMW typických. Jiný rozdíl v tom v podstatě není - tedy v principu funkce. V konstrukčním řešení díky rozdílné základní koncepci pohonu je samozřejmě rozdíl značný..
Tak preco trva VW (Haldex) reakcia cca stvrt otacky (presmyku) kolesa kym zareaguje a BMW nepotrebuje prakticky nic? Ako tu mozes trepat take nezmysly, ze je tam rovnaka riadiaca logika? Pisal si ten software sam pre vsetky firmy? Je uplne jedno aky pouziju hardware, ked si software odladuje kazdy sam, a v tom je pri elektronicky riadenych systemov zasadny rozdiel.A mimochodom, ty truhlik, vychadzam z Auto Motor und Sport kde porovnavali Quattro, xDrive, AWD (Subaru) a sytstemy Haldex (4motion).Kecale!
VW 4Motion je Torsen, nie Haldex, ty truľo.
4motion rozhodně torsen neni .... torsen byl syncro ... a to končilo modernizaci passatu B5 n B5.5 ;)
Zdravím goese na základě jistého flame ve staré garáži.
No, je to opsaný z nějaké propagandistického materiálu BMW, ale aspoň je to zajímavý - 4x4
Na začátku uvádíme, že je to tisková zpráva BMW
Sakra, moje chyba, ze jsem si toho nevsiml. Priste musim byt vice vsimavejsi a usetrim tak cas ctenim zcela zbytecnych textu. Tim nenadavam vam, ale sobe :) Tiskove zpravy maji vypovidaci hodnotu nula krat nula
Proč zbytečných keců? A odkud si myslíš, že čerpají data články v časácích? Jsou to je jenom jinak napsaný tiskovky.
To sice ano, ale spravny novinovy clanek je take prenesen pres filtr zvany "kritika", takove slovo tiskovka nezna. Dale takovy novinovy clanek se zkousi porovnavat, aby si dokazal kazdy ctenar predstavit, jaky realny prinos ma dana vec a ne jen cist, ze je to uplne super extra special.No a ted mi uprimne rekni, vazne si myslis, ze tiskova zprava a clanek je to same???
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.