TechArt: vylepšený kit pro Porsche 911 Turbo

Ladičská společnost TechArt pro letošek připravila modernizované sady pro faceliftované modely Porsche 911 Turbo.

Již od roku 1974 fanoušci značky Porsche lapají po dechu pokaždé, když uslyší magickou formuli „911 Turbo“, nedejbože pokud některý z těchto vozů zaburácí ulicí. Legenda nyní pokračuje ve variantách 911 Turbo a 911 Turbo S a dodnes se vyznačuje specifickým, vyhraněným charakterem, jaký by jí mohl ledaskterý výrobce sportovních vozů závidět. Přesto řada zákazníků touží po rozsáhlejší individualizaci svých vysněných strojů mimo rámec nabízený stuttgartskou automobilkou, a právě pro ně je zde již řadu let nabídka specializované firmy TechArt.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TechArt na letošním autosalonu v Ženevě vystavil své vylepšené sady pro modifikaci modelů 911 Turbo a 911 Turbo S připravené pro aktuální modelový rok. Jak je vidět z přiložených snímků, jimi osazená auta vypadají opravdu dobře, nicméně žádnou revoluci očekávat nelze, neboť se jedná prakticky o stejné pakety, jakými disponovalo současné Porsche 997 před svým faceliftem. Pouze při pečlivém porovnávání obou modelů vyniknou pozměněný přední nárazník s nově navrženými vstupy vzduchu k chladičům a odlišný tvar lichoběžníkových koncovek výfuků. Aerokit 2 přidává k Aerokitu 1 například svítilny z LED určené pro denní svícení. Ty jsou kombinovány s blikači a pohasnou ve chvíli, kdy je blinkr používán.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TechArt Kit 1 zahrnuje přepracovaný přední spoiler s dynamicky tvarovanými vstupy vzduchu, nové obklady prahových spoilerů, decentní střešní křídlo nad zadním oknem a difuzor zvyšující přítlak kol zadní nápravy. Kit 2 se pak kromě již zmíněných světel z LED vyznačuje dvoudílnými nárazníky vpředu i vzadu s doplňkovými spoilery ve spodní části. Vzhled vozů z dílen TechArtu doplňují pětipaprskové dvacetipalcové ráfky, jež výrobce doporučuje obouvat do pneumatik Conti Sport Contact 3 nebo Michelin Pilot Sport PS2. Také interiér může být dotvořen podle vkusu zákazníka a k dispozici je mu kromě jiných také škála doplňků vyrobených z hliníku či nerezové oceli.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
TechArt Porsche 911 Turbo 2010
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 1 000 000 Kč
Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 165 971 km
Cena: 820 000 Kč
Porsche 911 3,4
Rok výroby: 2012
Stav: 49 701 km
Cena: 1 850 000 Kč
Porsche Cayenne 3,6
Rok výroby: 2008
Stav: 155 155 km
Cena: 430 000 Kč
Porsche Cayenne 3,2
Rok výroby: 2006
Stav: 267 049 km
Cena: 200 000 Kč
Porsche Cayenne 4,5
Rok výroby: 2007
Stav: 188 379 km
Cena: 300 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

dnes | Jiří Švamberk | 1 příspěvek
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků