TechArt: vylepšený kit pro Porsche 911 Turbo

Ladičská společnost TechArt pro letošek připravila modernizované sady pro faceliftované modely Porsche 911 Turbo.

Již od roku 1974 fanoušci značky Porsche lapají po dechu pokaždé, když uslyší magickou formuli „911 Turbo“, nedejbože pokud některý z těchto vozů zaburácí ulicí. Legenda nyní pokračuje ve variantách 911 Turbo a 911 Turbo S a dodnes se vyznačuje specifickým, vyhraněným charakterem, jaký by jí mohl ledaskterý výrobce sportovních vozů závidět. Přesto řada zákazníků touží po rozsáhlejší individualizaci svých vysněných strojů mimo rámec nabízený stuttgartskou automobilkou, a právě pro ně je zde již řadu let nabídka specializované firmy TechArt.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TechArt na letošním autosalonu v Ženevě vystavil své vylepšené sady pro modifikaci modelů 911 Turbo a 911 Turbo S připravené pro aktuální modelový rok. Jak je vidět z přiložených snímků, jimi osazená auta vypadají opravdu dobře, nicméně žádnou revoluci očekávat nelze, neboť se jedná prakticky o stejné pakety, jakými disponovalo současné Porsche 997 před svým faceliftem. Pouze při pečlivém porovnávání obou modelů vyniknou pozměněný přední nárazník s nově navrženými vstupy vzduchu k chladičům a odlišný tvar lichoběžníkových koncovek výfuků. Aerokit 2 přidává k Aerokitu 1 například svítilny z LED určené pro denní svícení. Ty jsou kombinovány s blikači a pohasnou ve chvíli, kdy je blinkr používán.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TechArt Kit 1 zahrnuje přepracovaný přední spoiler s dynamicky tvarovanými vstupy vzduchu, nové obklady prahových spoilerů, decentní střešní křídlo nad zadním oknem a difuzor zvyšující přítlak kol zadní nápravy. Kit 2 se pak kromě již zmíněných světel z LED vyznačuje dvoudílnými nárazníky vpředu i vzadu s doplňkovými spoilery ve spodní části. Vzhled vozů z dílen TechArtu doplňují pětipaprskové dvacetipalcové ráfky, jež výrobce doporučuje obouvat do pneumatik Conti Sport Contact 3 nebo Michelin Pilot Sport PS2. Také interiér může být dotvořen podle vkusu zákazníka a k dispozici je mu kromě jiných také škála doplňků vyrobených z hliníku či nerezové oceli.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
TechArt Porsche 911 Turbo 2010
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků