TechArt vyladil Porsche Macan S Diesel na 300 koní

Naftové Porsche Macan postihl stejný problém, jaký si v ne příliš vzdálené minulosti nesl Cayenne. Kdo chtěl opravdu rychle naftové SUV, ten se musel podívat po jiné značce než Porsche. V tomto případě si Macan S Diesel musí vystačit s výkonem 190 kW (258 koní), zatímco Audi SQ5 se pyšní maximem 230 kW (313 koní). Společnost TechArt ale přišla s řešením.

Test Audi SQ5: Bezkonkurenční

Test Audi SQ5: Bezkonkurenční

Sice ani tak nedostanete od svého Macanu stejný výkon, jaký má SQ5, ale rozdíl se podstatně zmenší. Po instalaci zařízení TA B95/SD1 Power Kit se zvedne výkon naftového šestiválce na 300 koní a točivý moment naroste o 90 Nm na 670 Nm.

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Místo původního zrychlení z nuly na stovku za 6,1 s pokoří upravený Macan tuto disciplínu za 5,7 s, maximální rychlost činí 237 km/h (+7 km/h). Samozřejmě kromě vyššího výkonu si můžete u společnosti TechArt objednat také řadu dalších úprav.   

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 43 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Minitest Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line: Důstojné stáří

Ford Kuga 1.5 EB ST-Line (minitest)

Ačkoli je Kuga průběžně modernizována, nic to nemění na skutečnosti, že patří k nejstarším SUV na trhu. Má ve svém věku, a navíc s malým benzínovým čtyřválcem pod kapotou, ještě co nabídnout?

5.  11.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků