TechArt vyladil Porsche Macan S Diesel na 300 koní

Naftové Porsche Macan postihl stejný problém, jaký si v ne příliš vzdálené minulosti nesl Cayenne. Kdo chtěl opravdu rychle naftové SUV, ten se musel podívat po jiné značce než Porsche. V tomto případě si Macan S Diesel musí vystačit s výkonem 190 kW (258 koní), zatímco Audi SQ5 se pyšní maximem 230 kW (313 koní). Společnost TechArt ale přišla s řešením.

Test Audi SQ5: Bezkonkurenční

Test Audi SQ5: Bezkonkurenční

Sice ani tak nedostanete od svého Macanu stejný výkon, jaký má SQ5, ale rozdíl se podstatně zmenší. Po instalaci zařízení TA B95/SD1 Power Kit se zvedne výkon naftového šestiválce na 300 koní a točivý moment naroste o 90 Nm na 670 Nm.

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Místo původního zrychlení z nuly na stovku za 6,1 s pokoří upravený Macan tuto disciplínu za 5,7 s, maximální rychlost činí 237 km/h (+7 km/h). Samozřejmě kromě vyššího výkonu si můžete u společnosti TechArt objednat také řadu dalších úprav.   

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 8 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků