TechArt vyladil Porsche Macan S Diesel na 300 koní

Naftové Porsche Macan postihl stejný problém, jaký si v ne příliš vzdálené minulosti nesl Cayenne. Kdo chtěl opravdu rychle naftové SUV, ten se musel podívat po jiné značce než Porsche. V tomto případě si Macan S Diesel musí vystačit s výkonem 190 kW (258 koní), zatímco Audi SQ5 se pyšní maximem 230 kW (313 koní). Společnost TechArt ale přišla s řešením.

Test Audi SQ5: Bezkonkurenční

Test Audi SQ5: Bezkonkurenční

Sice ani tak nedostanete od svého Macanu stejný výkon, jaký má SQ5, ale rozdíl se podstatně zmenší. Po instalaci zařízení TA B95/SD1 Power Kit se zvedne výkon naftového šestiválce na 300 koní a točivý moment naroste o 90 Nm na 670 Nm.

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Místo původního zrychlení z nuly na stovku za 6,1 s pokoří upravený Macan tuto disciplínu za 5,7 s, maximální rychlost činí 237 km/h (+7 km/h). Samozřejmě kromě vyššího výkonu si můžete u společnosti TechArt objednat také řadu dalších úprav.   

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 980 000 Kč
Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 165 971 km
Cena: 780 000 Kč
Porsche Cayenne 4,8
Rok výroby: 2012
Stav: 97 358 km
Cena: 1 350 000 Kč
Porsche Cayenne 3,6
Rok výroby: 2008
Stav: 155 155 km
Cena: 390 000 Kč
Porsche Cayenne 3,2
Rok výroby: 2006
Stav: 267 049 km
Cena: 200 000 Kč
Porsche Cayenne 4,5
Rok výroby: 2007
Stav: 188 476 km
Cena: 280 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

dnes | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků