TechArt vyladil Porsche Macan S Diesel na 300 koní

Naftové Porsche Macan postihl stejný problém, jaký si v ne příliš vzdálené minulosti nesl Cayenne. Kdo chtěl opravdu rychle naftové SUV, ten se musel podívat po jiné značce než Porsche. V tomto případě si Macan S Diesel musí vystačit s výkonem 190 kW (258 koní), zatímco Audi SQ5 se pyšní maximem 230 kW (313 koní). Společnost TechArt ale přišla s řešením.

Test Audi SQ5: Bezkonkurenční

Test Audi SQ5: Bezkonkurenční

Sice ani tak nedostanete od svého Macanu stejný výkon, jaký má SQ5, ale rozdíl se podstatně zmenší. Po instalaci zařízení TA B95/SD1 Power Kit se zvedne výkon naftového šestiválce na 300 koní a točivý moment naroste o 90 Nm na 670 Nm.

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Místo původního zrychlení z nuly na stovku za 6,1 s pokoří upravený Macan tuto disciplínu za 5,7 s, maximální rychlost činí 237 km/h (+7 km/h). Samozřejmě kromě vyššího výkonu si můžete u společnosti TechArt objednat také řadu dalších úprav.   

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

včera | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků