Techart si vzal do prádla nový Cayman a Boxster

Ladičská společnost TechArt představila své inovované pakety pro faceliftované vozy Porsche Boxster a Cayman.

Cayman i Boxster prošly nedávno faceliftem a to znamená, že facelift nemohl minout ani tunerské parádičky. Výjimkou není ani snad největší tuner Porsche, firma TechArt.

Nejviditelnější jsou samozřejmě zásahy do vnějšího vzhledu obou vozů. Karosářské díly zahrnují například nový přední spoiler, „lízátko“ vyvedené v barvě karosérie, prahové spoilery a modifikovanou záď. TechArt tyto doplňky zkoušel v aerodynamickém tunelu, takže by neměly mít negativní vliv na odpor vzduchu. Důkladným vývojem se rovněž podařilo zlepšit přítlak na obou nápravách, a to hned na několika místech karosérie. Zásluhu na tom mají především tuhý zadní spoiler a difuzor ve spodní části zadního nárazníku, jež při vyšších rychlostech tisknou zadní kola k vozovce.

Kromě zmíněných plastů se můžeme v obou případech těšit i na světla pro denní svícení složená z LED.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
TechArt Boxster

Mezi další doplňky patří nové lité ráfky, které se dodávají v průměrech 19 a 20 palců a prosvítají jimi mohutné brzdy s odvrtávanými kotouči a červenými či žlutými třmeny. Oba modely dostanou upravené tlumiče výfuků s dvojicí kulatých koncovek uprostřed zadního nárazníku, jež mohou být chromované, nebo černé. Na přání se dodávají sady sportovních pružin, jež mohou snížit světlou výšku až o 30 mm přesně podle požadavků zákazníka. Automatická světla pro denní svícení kromě jiného pohasnou na příslušné straně při aktivaci blinkru. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
TechArt Cayman

V základní konfiguraci TechArt nabízí dvě sady interiérů zdobených uhlíkovými kompozity a hliníkovými doplňky na pedálech, třípaprskovém volantu či prazích. Společnost ale vyjde vstříc jakémukoli přání zákazníka a připraví mu adekvátní kombinace barev, tvarů a materiálů. Týká se to především různých kožených čalounických materiálů a barevného stehování.

Všechny nové díly jsou pro oba modely samozřejmě homologované a plní požadavky TÜV. Ceny zatím TechArt nezveřejnil, my je však pro vás pohlídáme.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
TechArt Boxster
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
TechArt Cayman

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků