TechArt Panamera: další úpravy do mozaiky

Ladičská společnost TechArt dokončila svůj individualizační program pro první novodobý sedan značky Porsche.

První plod tohoto programu se představil na loňském autosalonu ve Frankfurtu. TechArtem upravená Panamera se na první pohled vyznačuje decentní aerodynamickou sadou s označením Aerokit I, novou přední maskou a třídílným nárazníkem (ten má zajistit zvýšení přítlaku předních kol ve vyšších rychlostech a příznivější přístup vzduchu k brzdám), zadním difuzorem a čtveřicí kulatých koncovek výfuků z nerezové oceli.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TechArt Automobildesign nyní přidává navíc ještě pevné přítlačné křídlo na zádi, prahové spoilery a lité ráfky s průměrem 21 nebo 22 palců a označením Formula, resp. Formula II. TechArt pro ně doporučuje obutí pneumatik Conti Sport Contact 3, nebo Michelin Pilot Sport PS2. Společnost TechArt Automobildesign si zakládá na prvotřídních materiálech a tomu odpovídajícím dílenském zpracování.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Pro úpravy interiéru TechArt nabízí celou škálu příplatkové výbavy včetně ručně šitého, dvoutónového koženého čalounění, zvýrazněného stehování či Alcantarových doplňků. Do seznamu patří také sportovní volant, obklady z exotického dřeva a další prvky lakované v barvě karosérie.

Další vozy hodlá TechArt přivézt v březnu na autosalon v Ženevě, pokud máte zájem, můžete si zde některý z nich koupit. Výchozím modelem může být Panamera S, nebo Panamera 4S s pohonem všech kol.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
TechArt Porsche Panamera
Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

6.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 81 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků