TechArt Magnum: řízená střela v podání Cayenne Turbo

Porsche Cayenne Turbo v kabátku od ladičské firmy TechArt dostalo označení Magnum. Obrovské vstupy na přední masce se v těchto dnech drze usmívají na každého návštěvníka frankfurtského autosalónu. Agresivního ducha vozu dodávají širší boční prahy, oplechování zádě, dvě dvojité koncovky výfuku a 22palcová kola s pneumatikami 295/30 R 22. Díky speciálnímu pérování klesla světlá výška vozu o 60 mm.

Velké vdechy zajišťují dobrý přísun vzduchu pro dvojici velkých turbodmychadel, která si našla místo pod kapotou vozu. Přeplňovanému vidlicovému osmiválci vzrostl výkon z původních 331 kW (450 k) na 442 kW (601 k) a točivý moment povyskočil z 620 Nm na 865 Nm. Posílené Cayenné Turbo je najednou rychlejší, než sériová 911 Carrera S, protože akceleruje z 0 km/h na 100 km/h za 4,5 s a nejvyšší rychlost je 292 km/h.

Tip: další upravené vozy od firmy TechArt najdete v sekci Tuning.

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků