TechArt má více výkonu pro klasickou Carreru i vrcholné Turbo

Německý úpravce TechArt představuje svůj nejnovější tuningový program určený jak pro majitele klasické Carrery S, tak pro majitele maniakálního Turba S. Jestli jste si tedy od začátku říkali, že by to chtělo víc koní, už víte, na které dveře máte zaklepat.

Začneme u klasické Carrery S, která od faceliftu disponuje přeplňováním a ve výkonnější verzi S z třílitrového šestiválce produkuje výkon 309 kW (420 koní). Po návštěvě v TechArtu se pohonná jednotka svými parametry 353 kW (480 k) a 580 Nm vyrovná předchozí generaci ve verzi Turbo.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Turbo S může s kitem od TechArtu povýšit o 60 koní na finálních 640 koní

Zvýšení výkonu je v nabídce pro čtyřkolku i kabriolet, u všech došlo ke zkrácení zrychlení z 0 na 100 km/h o čtyři desetiny sekundy, se čtyřkolkou se tak dostanete na stokilometrovou rychlost už za 3,6 sekundy od startu.

Stejné navýšení výkonu se dočkají i majitelé Turba S, ze standardních hodnot 427 kW (580 k) a 750 Nm dočkají výkonu 471 kW (640 koní) a 880 Nm. Akcelerace z 0 na 100 km/h zabere pouhých 2,7 sekundy, maximální rychlost se zvýší na 338 km/h.

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

TechArt navíc zvýšení výkonu propojil s voličem jízdních režimů. V normálním režimu tak mají auta svůj standardní výkon, jen ve sportovním módu ze sebe vydolují maximum. Cena pro oba modely je totožná - 3900 eur bez daně, tedy nějakých sto tisíc korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

dnes | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků