TechArt má více výkonu pro klasickou Carreru i vrcholné Turbo

Německý úpravce TechArt představuje svůj nejnovější tuningový program určený jak pro majitele klasické Carrery S, tak pro majitele maniakálního Turba S. Jestli jste si tedy od začátku říkali, že by to chtělo víc koní, už víte, na které dveře máte zaklepat.

Začneme u klasické Carrery S, která od faceliftu disponuje přeplňováním a ve výkonnější verzi S z třílitrového šestiválce produkuje výkon 309 kW (420 koní). Po návštěvě v TechArtu se pohonná jednotka svými parametry 353 kW (480 k) a 580 Nm vyrovná předchozí generaci ve verzi Turbo.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Turbo S může s kitem od TechArtu povýšit o 60 koní na finálních 640 koní

Zvýšení výkonu je v nabídce pro čtyřkolku i kabriolet, u všech došlo ke zkrácení zrychlení z 0 na 100 km/h o čtyři desetiny sekundy, se čtyřkolkou se tak dostanete na stokilometrovou rychlost už za 3,6 sekundy od startu.

Stejné navýšení výkonu se dočkají i majitelé Turba S, ze standardních hodnot 427 kW (580 k) a 750 Nm dočkají výkonu 471 kW (640 koní) a 880 Nm. Akcelerace z 0 na 100 km/h zabere pouhých 2,7 sekundy, maximální rychlost se zvýší na 338 km/h.

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

TechArt navíc zvýšení výkonu propojil s voličem jízdních režimů. V normálním režimu tak mají auta svůj standardní výkon, jen ve sportovním módu ze sebe vydolují maximum. Cena pro oba modely je totožná - 3900 eur bez daně, tedy nějakých sto tisíc korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

22.  5.  2019 | AutoRevue.cz | 49 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků