TechArt má více výkonu pro klasickou Carreru i vrcholné Turbo

Německý úpravce TechArt představuje svůj nejnovější tuningový program určený jak pro majitele klasické Carrery S, tak pro majitele maniakálního Turba S. Jestli jste si tedy od začátku říkali, že by to chtělo víc koní, už víte, na které dveře máte zaklepat.

Začneme u klasické Carrery S, která od faceliftu disponuje přeplňováním a ve výkonnější verzi S z třílitrového šestiválce produkuje výkon 309 kW (420 koní). Po návštěvě v TechArtu se pohonná jednotka svými parametry 353 kW (480 k) a 580 Nm vyrovná předchozí generaci ve verzi Turbo.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Turbo S může s kitem od TechArtu povýšit o 60 koní na finálních 640 koní

Zvýšení výkonu je v nabídce pro čtyřkolku i kabriolet, u všech došlo ke zkrácení zrychlení z 0 na 100 km/h o čtyři desetiny sekundy, se čtyřkolkou se tak dostanete na stokilometrovou rychlost už za 3,6 sekundy od startu.

Stejné navýšení výkonu se dočkají i majitelé Turba S, ze standardních hodnot 427 kW (580 k) a 750 Nm dočkají výkonu 471 kW (640 koní) a 880 Nm. Akcelerace z 0 na 100 km/h zabere pouhých 2,7 sekundy, maximální rychlost se zvýší na 338 km/h.

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

TechArt navíc zvýšení výkonu propojil s voličem jízdních režimů. V normálním režimu tak mají auta svůj standardní výkon, jen ve sportovním módu ze sebe vydolují maximum. Cena pro oba modely je totožná - 3900 eur bez daně, tedy nějakých sto tisíc korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

včera | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test Alfy Romeo 4C Spider: Osudová přitažlivost

Alfa Romeo 4C Spider

Alfa Romeo 4C je autem, do kterého se na první pohled zamilujete. Ale víte, jak to se vzletnými láskami bývá. Dost často z nich bývá slušná kocovina…

8.  7.  2017 | Jiří Švamberk | 9 příspěvků