TechArt GTstreet Porsche 911: prišla evolúcia (nové foto)

V roku 2001 tento známy úpravca vytvoril jedno z najvýkonnejších a najrýchlejších upravených vozov. Vtedy svoj tuning aplikoval na Porsche 911, na modelovú radu 996.

Pro tento rok úpravca Tech Art predstavil úplne nový koncept s ktorým sa ukázal na Ženevskom autosalóne. Ako základ si zobral Porsche 911 najnovšej rady 997 Turbo. Takisto ako u predchodcu, aj tu úpravca venoval svoju pozornosť najmä motoru, ako základ mu poslúžil 3,6 litrový motor twin-turbo, a ktorý po úprave dosahuje výkon 630 koní, 463 kW pri 6 800 otáčkach za minútu. Maximálny točivý moment je veľmi slušných 820 Nm pri 4 500 otáčkach za minútu. Zrýchlením a maximálnou rýchlosťou sa tento voz zaraďuje medzi špičku, keď z 0 na 100 km/h zvládne len za 3,2 sekundy, hranicu 200 km/h prekoná za 10,9 sekundy a maximálna rýchlosť je 345 km/h.

Pre zabezpečenie čo najväčšieho výkonu sa musela prispôsobiť aj aerodynamika vozu, bodykit bol vyrábaný a niekoľko krát testovaný vo „veternom tuneli“ a podľa výrobcu ponúka najoptimálnejšie hodnoty odporu vzduchu, jazdných vlastností, a zároveň, designovo si zachováva výrazné krivky.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
TechArt GTstreet Porsche 911 997
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků