TechArt GTstreet Porsche 911: prišla evolúcia (nové foto)

V roku 2001 tento známy úpravca vytvoril jedno z najvýkonnejších a najrýchlejších upravených vozov. Vtedy svoj tuning aplikoval na Porsche 911, na modelovú radu 996.

Pro tento rok úpravca Tech Art predstavil úplne nový koncept s ktorým sa ukázal na Ženevskom autosalóne. Ako základ si zobral Porsche 911 najnovšej rady 997 Turbo. Takisto ako u predchodcu, aj tu úpravca venoval svoju pozornosť najmä motoru, ako základ mu poslúžil 3,6 litrový motor twin-turbo, a ktorý po úprave dosahuje výkon 630 koní, 463 kW pri 6 800 otáčkach za minútu. Maximálny točivý moment je veľmi slušných 820 Nm pri 4 500 otáčkach za minútu. Zrýchlením a maximálnou rýchlosťou sa tento voz zaraďuje medzi špičku, keď z 0 na 100 km/h zvládne len za 3,2 sekundy, hranicu 200 km/h prekoná za 10,9 sekundy a maximálna rýchlosť je 345 km/h.

Pre zabezpečenie čo najväčšieho výkonu sa musela prispôsobiť aj aerodynamika vozu, bodykit bol vyrábaný a niekoľko krát testovaný vo „veternom tuneli“ a podľa výrobcu ponúka najoptimálnejšie hodnoty odporu vzduchu, jazdných vlastností, a zároveň, designovo si zachováva výrazné krivky.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
TechArt GTstreet Porsche 911 997
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků