TechArt: druhý koncept úprav pro Panameru

Ladičská společnost TechArt představila letos v Ženevě svůj další projekt určený ke zkrášlení sedanu Porsche.

Studie naznačuje, kam až hodlá TechArt při svém ladění modelu Panamera zajít, přičemž jiný projekt vycházející ze současného sedanu od Porsche TechArt vystavil již na loňském autosalonu ve Frankfurtu. Na nové práci si nelze nepovšimnout aerodynamických panelů, jež jsou brilantně včleněny do karosérie a budí dojem skutečně profesionální, ne-li tovární modifikace. Za příklad poslouží propracovaný přední nárazník, jenž má kromě jiného přivádět více vzduchu k mezichladičům stlačovaného vzduchu. Pozměněny byly též čelní osvětlovací jednotky, jež v rozsáhlé míře využívají jednotek složených z LED.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Obklady rozšířených blatníků jsou opticky propojeny skrze prahové spoilery, na pozměněné linie zadní části karoserie plynule navazují robustní difuzor s dvěma páry koncovek výfuků a stavitelné přítlačné křídlo. Ke vzhledu skutečné silniční stíhačky přispívají i kovaná hliníková kola s průměrem 22 palců lakovaná v matově titanovém odstínu. Nový projekt od TechArtu vychází z vrcholného provedení Panamera Turbo, které ve standardním naladění dává rovných 500 koní (368 kW), k nimž TechArt svými dílčími modifikacemi přidává dalších 150 koní (110 kW).  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Také uvnitř vozu najdeme jisté prvky individualizace, a to ve formě koženého čalounění v kombinaci bílé a tmavě hnědé barvy, obkladů střechy z Alcantary, třípaprskového volantu s ovladači PDK či výklopného desetipalcového monitoru s vestavěným přehrávačem DVD umístěného před zadní řadou sedadel. Při dotazu na konfrontaci s prvotním projektem modifikací pro Panameru Thomas Behringer, nejvyšší manažer TechArtu, uvedl: „(tento vůz) představuje celkový přehled úprav v rámci druhé úrovně našeho ladění modelu Porsche Panamera, jenž se zásadně liší od našeho prvního projektu. Studie nese znaky síly, individuality a sebedůvěry a zároveň naznačuje požadavky našich zákazníků v oblasti jedinečnosti a sportovních akcentů.“ Budiž. Konfrontaci těchto slov s realitou necháme na vás...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
TechArt Panamera
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků