TechArt: druhý koncept úprav pro Panameru

Ladičská společnost TechArt představila letos v Ženevě svůj další projekt určený ke zkrášlení sedanu Porsche.

Studie naznačuje, kam až hodlá TechArt při svém ladění modelu Panamera zajít, přičemž jiný projekt vycházející ze současného sedanu od Porsche TechArt vystavil již na loňském autosalonu ve Frankfurtu. Na nové práci si nelze nepovšimnout aerodynamických panelů, jež jsou brilantně včleněny do karosérie a budí dojem skutečně profesionální, ne-li tovární modifikace. Za příklad poslouží propracovaný přední nárazník, jenž má kromě jiného přivádět více vzduchu k mezichladičům stlačovaného vzduchu. Pozměněny byly též čelní osvětlovací jednotky, jež v rozsáhlé míře využívají jednotek složených z LED.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Obklady rozšířených blatníků jsou opticky propojeny skrze prahové spoilery, na pozměněné linie zadní části karoserie plynule navazují robustní difuzor s dvěma páry koncovek výfuků a stavitelné přítlačné křídlo. Ke vzhledu skutečné silniční stíhačky přispívají i kovaná hliníková kola s průměrem 22 palců lakovaná v matově titanovém odstínu. Nový projekt od TechArtu vychází z vrcholného provedení Panamera Turbo, které ve standardním naladění dává rovných 500 koní (368 kW), k nimž TechArt svými dílčími modifikacemi přidává dalších 150 koní (110 kW).  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Také uvnitř vozu najdeme jisté prvky individualizace, a to ve formě koženého čalounění v kombinaci bílé a tmavě hnědé barvy, obkladů střechy z Alcantary, třípaprskového volantu s ovladači PDK či výklopného desetipalcového monitoru s vestavěným přehrávačem DVD umístěného před zadní řadou sedadel. Při dotazu na konfrontaci s prvotním projektem modifikací pro Panameru Thomas Behringer, nejvyšší manažer TechArtu, uvedl: „(tento vůz) představuje celkový přehled úprav v rámci druhé úrovně našeho ladění modelu Porsche Panamera, jenž se zásadně liší od našeho prvního projektu. Studie nese znaky síly, individuality a sebedůvěry a zároveň naznačuje požadavky našich zákazníků v oblasti jedinečnosti a sportovních akcentů.“ Budiž. Konfrontaci těchto slov s realitou necháme na vás...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
TechArt Panamera
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

dnes | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků