Německý úpravce TechArt se dá označit za jednoho z nejvýznamnějších úpravců značky Porsche. Kromě ikonického hypersportu asi neexistuje model, který by jim neprošel pod rukama. Jejich připravované dílo má však ambice stát se třešničkou na dortu.
Vychází z modelu 911 Turbo S, což je už samo o sobě neuvěřitelně rychlé auto. Po nedávné modernizaci produkuje jeho přeplňovaný šestiválec 427 kW (580 koní) a na stovku se rozjede už za 2,9 sekundy. Kam až TechArt s úpravami pohonné jednotky zajde můžeme jen hádat, ale podle špionážních fotek se rozhodně nebude držet při zemi.
Podívejte se na to masivní křídlo na zádi, výdechy v předních blatnících (převzaté z GT3 RS) nebo rozšířené otvory před zadními koly pro přísun čerstvého vzduchu k motoru. Tohle auto bude monstrum, dost možná si došlápne i na připravovanou GT2, kterou chystá samo Porsche.
Nejostřejší atmosférická devětsetjedenáctka zvládla Severní smyčku pod sedm minut, když svého předchůdce pokořila o neuvěřitelných 24 sekund. Podívejte se na ten kalup...
BMW řady 3 E46 vyrobených do roku 2000 se týkal problém s vytrháváním šroubů zadní nápravnice. Jak se ale zdá, tato závada může přetrvávat i u novějších aut.
Inženýři závodního oddělení Porsche vylepšili speciál LMP1, se kterým tovární jezdci třikrát zvítězili v závodě 24 hodin Le Mans. Byl z toho velice zajímavý čas na okruhu ve Spa!
Škodovky prý v motorovém prostoru ukrývají logo Volkswagenu zakryté okřídleným šípem. Zkusili jsme tak kouknout i pod kapotu testovaného Kodiaqu Sportline.
Na Nürburgringu začala sezona 2018. Hned v úvodu to při závodech odnesl jeden exemplář modelu Porsche Cayman GT4 Clubsport.
Karbonové díly se objevují jak na vnějších částech vozu, tak i v interiéru. Zlato pak z celkem pochopitelných důvodů najdeme pouze na dílech v interiéru.
Na které novinky se můžete v Ženevě těšit? A je ještě vůbec něco tajné?
Legenda pokračuje ve stejném stylu, ale zase o něco modernější a větší.
Někdy je snaha konkurovat soupeřům tak velká, že neváháte sáhnout po snadném a levném řešení, což se ale nemusí vyplatit. Může se Navara s hvězdou na přídi postavit Amaroku?
Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.
Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.