TechArt Cayman GT Sport: parádní hračka

Nemáte na Porsche 911 nebo jej prostě nechcete? Nevadí, německý tuner vám udělá ještě něco lepšího z Caymanu S.

Pokud vám schází v peněžence pár tisíc na Porsche 911, nebo se vám prostě líbí slabší Cayman, můžete využít pro zlepšení dynamiky jednoho z vyhlášených tunerů. Za cenu necelých 100 tis. eur bez daně můžete získat parádní hračku

Německý tuner TechArt přichystal nový balíček pro model Cayman S. Ten obsahuje nejen body kit, ale také řádnou dávku úprav pod kapotou. Základem všeho je nový vzhled, který tuner pojal po svém. Velké karbonové křídlo, nový přední nárazník s kanály pro přívod vzduchu k brzdám a pro lepší chlazení motoru a také nová 20" kola v designu Formula Radsatz GTS.

Srdcem vozu je však zcela přepracovaný agregát. Původní Cayman nabízí šestiválec o objemu 3,4 litru, ovšem ten upravený je již převrtán na objem 3,8 litru. Touto změnou, ale také dalšími úpravami jako je optimalizace SW, nové sání nebo modifikované výfukové potrubím dosáhl tuner výkonu 283 kW (385 k), což je proti sérovým 217 kW (295 k) velmi výrazný nárůst. Také dynamika se zlepšila, z původních 5,4 s na 100 km/h tuner odebral rovnou půlsekundu a bílé Porsche to nyní zvládne za 4,9 s. GT Sport dosáhne také vyšší maximálky a to 295 km/h. Těmito parametry upravený Cayman překonává slabší verze modelu 911 Carrera. O lepší zastavení se nyní stará posílený brzdový okruh. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek
TechArt Cayman GT Sport

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků