TechArt Cayman GT Sport: parádní hračka

Nemáte na Porsche 911 nebo jej prostě nechcete? Nevadí, německý tuner vám udělá ještě něco lepšího z Caymanu S.

Pokud vám schází v peněžence pár tisíc na Porsche 911, nebo se vám prostě líbí slabší Cayman, můžete využít pro zlepšení dynamiky jednoho z vyhlášených tunerů. Za cenu necelých 100 tis. eur bez daně můžete získat parádní hračku

Německý tuner TechArt přichystal nový balíček pro model Cayman S. Ten obsahuje nejen body kit, ale také řádnou dávku úprav pod kapotou. Základem všeho je nový vzhled, který tuner pojal po svém. Velké karbonové křídlo, nový přední nárazník s kanály pro přívod vzduchu k brzdám a pro lepší chlazení motoru a také nová 20" kola v designu Formula Radsatz GTS.

Srdcem vozu je však zcela přepracovaný agregát. Původní Cayman nabízí šestiválec o objemu 3,4 litru, ovšem ten upravený je již převrtán na objem 3,8 litru. Touto změnou, ale také dalšími úpravami jako je optimalizace SW, nové sání nebo modifikované výfukové potrubím dosáhl tuner výkonu 283 kW (385 k), což je proti sérovým 217 kW (295 k) velmi výrazný nárůst. Také dynamika se zlepšila, z původních 5,4 s na 100 km/h tuner odebral rovnou půlsekundu a bílé Porsche to nyní zvládne za 4,9 s. GT Sport dosáhne také vyšší maximálky a to 295 km/h. Těmito parametry upravený Cayman překonává slabší verze modelu 911 Carrera. O lepší zastavení se nyní stará posílený brzdový okruh. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek
TechArt Cayman GT Sport

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků