TechArt Cayenne Turbo, nové Magnum pro zkušené

TechArt připravil novou evoluci vrcholné úpravy pro Porsche Cayenne Turbo. Před dvěma lety představil projekt s názvem Magnum, které mimo běžnou úpravu stylingu dostalo i upravený osmiválec. Výsledný výkon 456 kW (620 k) se postaral o maximální rychlost 301 km/h a zrychlení na stovku za 4,2 s.

Tip: Představení vozu TechArt Porsche Cayenne Magnum naleznete zde.

Jenže Porsche nedávno představilo facelift modelu Cayenne a je tedy logické, že ani tuneři nemohou zůstat pozadu. Nový Cayenne této série dostalo v podstatě stejný balík stylingové úpravy. I nyní jsou základem nová 22" kola z lehké slitiny s pořádnými pneumatikami.

Nový je také přední a zadní nárazník, nové jsou posílené brzdy, nový je také podvozek, který poslal Cayenne blíže k zemi až o 65 mm.

Takže pokud chcete velké a výkonné SUV s dynamikou sportovních vozů a maximálkou přes tři sta kilometrů v hodině, běžte k TechArtu, resp. si počkejte na autosalon ve Frankfurtu, kde bude nová generace Magunumu představena.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
TechArt Cayenne Turbo
Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků