TechArt Cayenne Diesel: silniční parník „v tuningu“

Německá ladičská společnost TechArt se rozhodla uctít první dieselové Porsche sadou úprav, která bude k dispozici pouze pro Cayenne v této, pro mnohé fanoušky nepřijatelné motorizaci. Nicméně, s realitou, že pod kapotou se znakem stuttgartského koně se skrývá vznětový agregát, se budou muset zkrátka smířit a přijmout jako smutný fakt to, že 3,0 litrový šestiválec pocházející z Audi má v tomto voze vcelku dobrou perspektivu a již teď automobilka o něj zaznamenala zvýšený zájem.

Vraťme se ale k nejnovějšímu počinu, jenž bude jistě k vidění i v hale Palexpo arény, kde bude vytaven po boku svých dalších soukmenovců. Paradoxem je, že TechArt se u tohoto modelu pohonným agregátem příliš nezabýval a tak pod kapotou zůstalo vše po starém - motor tedy dále nabízí skromných 240 koní.
Drtivou většinu změn tedy můžeme vidět již při pohledu zvenku, kde zaujme agresivní bodykit, kryty světlometů a výrazný spoiler a difuzor. Celkový vzhled doplňují ještě 21-ti palcová kola, k vozu dále úpravce nabízí pestrou paletu různých interiérových doplňků, které si může zákazník vybrat dle libosti.  
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
TechArt Porsche Cayenne TDi
 
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

dnes | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků