TechArt Carrera GT: oranžová ďáblice

Inženýři z ladičské společnosti TechArt si vzali do parády supersportovní Carreru GT. Co všechno tahle upravená kráska umí?

Automobilka Porsche před nedávnem definitivně zastavila výrobu supersportovního modelu Carrera GT. Nicméně 1 270 prodaných kusů je dost na to, aby pro jejich majitele společnost TechArt nachystala něco extra. Úprava zde prezentovaného vozu byla sice provedena na individuální přání zákazníka, nicméně TechArt vám jistě neřekne ne, projevíte-li zájem o úpravu podobnou nebo stejnou.

Úpravou prošla především aerodynamika. Na spodní hraně předního nárazníku se objevil karbonový spoiler a před víkem od zavazadlového prostoru je nový nasávací půlměsíc po vzoru modelu GT3. Pro zlepšení přítlaku na zadní nápravě se vzadu na přítlačném křídle objevila černá lišta. Celé auto má speciální oranžový lak, který se objevil i na discích 19" kol vpředu a 20" kol vzadu. Novým spoilerům naopak zůstala přirozená barva carbonu. Kontrastující kombinace vás jistě donutí vůz nepřehlédnout.

A také nepřeslechnout. Carreru GT sice nepřeslechnete ani v běžném provedení, u tohoto kusu však došlo k modifikaci sání a přepracování výfukového systému. To dodalo motoru nejen větší říz, ale i pár koníků navíc - výkon silniční rakety  se zvedl z 450 kW (612 k) na 467 kW (635 k). Interiérové obložení dostalo pár karbonových doplňků a sedačky se oblékly do nového čalounění. TechArt slibuje, že kokpit Carrery GT mohou na zakázku upravit do všech možných barev.

Tip: Přečtěte si představení Porsche Carrery GT.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
TechArt Carrera GT
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků