TechArt Carrera GT: oranžová ďáblice

Inženýři z ladičské společnosti TechArt si vzali do parády supersportovní Carreru GT. Co všechno tahle upravená kráska umí?

Automobilka Porsche před nedávnem definitivně zastavila výrobu supersportovního modelu Carrera GT. Nicméně 1 270 prodaných kusů je dost na to, aby pro jejich majitele společnost TechArt nachystala něco extra. Úprava zde prezentovaného vozu byla sice provedena na individuální přání zákazníka, nicméně TechArt vám jistě neřekne ne, projevíte-li zájem o úpravu podobnou nebo stejnou.

Úpravou prošla především aerodynamika. Na spodní hraně předního nárazníku se objevil karbonový spoiler a před víkem od zavazadlového prostoru je nový nasávací půlměsíc po vzoru modelu GT3. Pro zlepšení přítlaku na zadní nápravě se vzadu na přítlačném křídle objevila černá lišta. Celé auto má speciální oranžový lak, který se objevil i na discích 19" kol vpředu a 20" kol vzadu. Novým spoilerům naopak zůstala přirozená barva carbonu. Kontrastující kombinace vás jistě donutí vůz nepřehlédnout.

A také nepřeslechnout. Carreru GT sice nepřeslechnete ani v běžném provedení, u tohoto kusu však došlo k modifikaci sání a přepracování výfukového systému. To dodalo motoru nejen větší říz, ale i pár koníků navíc - výkon silniční rakety  se zvedl z 450 kW (612 k) na 467 kW (635 k). Interiérové obložení dostalo pár karbonových doplňků a sedačky se oblékly do nového čalounění. TechArt slibuje, že kokpit Carrery GT mohou na zakázku upravit do všech možných barev.

Tip: Přečtěte si představení Porsche Carrery GT.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
TechArt Carrera GT
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 21 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků