TechArt Carrera GT: oranžová ďáblice

Inženýři z ladičské společnosti TechArt si vzali do parády supersportovní Carreru GT. Co všechno tahle upravená kráska umí?

Automobilka Porsche před nedávnem definitivně zastavila výrobu supersportovního modelu Carrera GT. Nicméně 1 270 prodaných kusů je dost na to, aby pro jejich majitele společnost TechArt nachystala něco extra. Úprava zde prezentovaného vozu byla sice provedena na individuální přání zákazníka, nicméně TechArt vám jistě neřekne ne, projevíte-li zájem o úpravu podobnou nebo stejnou.

Úpravou prošla především aerodynamika. Na spodní hraně předního nárazníku se objevil karbonový spoiler a před víkem od zavazadlového prostoru je nový nasávací půlměsíc po vzoru modelu GT3. Pro zlepšení přítlaku na zadní nápravě se vzadu na přítlačném křídle objevila černá lišta. Celé auto má speciální oranžový lak, který se objevil i na discích 19" kol vpředu a 20" kol vzadu. Novým spoilerům naopak zůstala přirozená barva carbonu. Kontrastující kombinace vás jistě donutí vůz nepřehlédnout.

A také nepřeslechnout. Carreru GT sice nepřeslechnete ani v běžném provedení, u tohoto kusu však došlo k modifikaci sání a přepracování výfukového systému. To dodalo motoru nejen větší říz, ale i pár koníků navíc - výkon silniční rakety  se zvedl z 450 kW (612 k) na 467 kW (635 k). Interiérové obložení dostalo pár karbonových doplňků a sedačky se oblékly do nového čalounění. TechArt slibuje, že kokpit Carrery GT mohou na zakázku upravit do všech možných barev.

Tip: Přečtěte si představení Porsche Carrery GT.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
TechArt Carrera GT
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků