TechArt 911 Carrera S: předchůdce 911 GT3

Účelný karosářský paket, široká 20palcová kola pro dobrou trakci, zvýšený výkon díky zlepšenému sání, výfukovému systému a ladění podvozku přímo na závodním okruhu. K tomu dvoustovka pod 16 sekund. To vše nabízí svým klientům tuner TechArt, aby nemuseli čekat na nové Porsche 911 GT3.
TechArt 911 Carrera S: předchůdce 911 GT3

Současnost velmi nahrává všem tunerům stuttgartské automobilky Porsche, protože poslední dobou chrlí jeden model za druhým. Jen základní model 911 se nabízí hned v osmi variantách: dle motorizace je tu 911 Carrera, silnější Carrera S; otevřené Cabrio a ke všem si můžete vybrat typ náhonu: na zadní kola nebo 4x4 (Carrera 4). Ladičská firma TechArt vyladila model 911 Carrera S, pojďme se podívat, co všechno je nové.

Z tuningu firmy TechArt budou mít radost především fanoušci a zájemci, kteří se nemohou dočkat nové verze modelu GT3. Díky lepšímu sání a novému výfukovému potrubí se šestiválcovému boxeru lépe "dýchá". Výkon agregátu o objemu 3,8 l vzrostl ze sériových 261 kW (355 k) na 283 kW (385 k), kterých vůz dosáhne v 7 150 ot/min. Maximální kroutící moment povyskočil o 15 Nm na celkových 415 Nm, které jsou k dispozici od 5 800 ot/min. Díky tomu zrychlí posílené eSko z 0 km/h na 200 km/h za 15,7 s, což je o více než sekundu lepší čas než u sériové verze.

Síla agregátu se na vozovku přenáší přes šestistupňovou manuální převodovku a zadní nápravu. O solidní trakci se starají 20palcová kola s pneumatikami o rozměrech 235/30 ZR 20 vpředu a 305/25 ZR 20 vzadu. Při ladění odpružení a podvozku si pozve TechArt své zákazníky na okruh, aby mohli společně nastavit optimální jízdní vlastnosti, protože 20palcová kola komfortu moc nepřidají, spíše naopak.

Optický karosářský kit je udělán velmi rafinovaně: nepůsobí přeplácaným dojmem, ale i náhodný kolemjdoucí na první pohled uvidí, že vedle něj nestojí standardní model, ale tuningová lahůdka. Paket obsahuje přední spoiler, širší boční prahy a zadní přítlačné křídlo. V interiéru jsou doplňky z luxusních materiálů, jako karbon a kůže.

Tip: Přímý konkurent, tunerská firma Gemballa, nabízí pro 911 Carreru S paket s názvem GT.


TechArt 911 Carrera S

bazar

Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 1 000 000 Kč
Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 165 971 km
Cena: 820 000 Kč
Porsche 911 3,4
Rok výroby: 2012
Stav: 49 701 km
Cena: 1 850 000 Kč
Porsche Cayenne 3,6
Rok výroby: 2008
Stav: 155 155 km
Cena: 430 000 Kč
Porsche Cayenne 3,2
Rok výroby: 2006
Stav: 267 049 km
Cena: 200 000 Kč
Porsche Cayenne 4,5
Rok výroby: 2007
Stav: 188 379 km
Cena: 300 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků