TechArt 911 Carrera S: předchůdce 911 GT3

Účelný karosářský paket, široká 20palcová kola pro dobrou trakci, zvýšený výkon díky zlepšenému sání, výfukovému systému a ladění podvozku přímo na závodním okruhu. K tomu dvoustovka pod 16 sekund. To vše nabízí svým klientům tuner TechArt, aby nemuseli čekat na nové Porsche 911 GT3.
TechArt 911 Carrera S: předchůdce 911 GT3

Současnost velmi nahrává všem tunerům stuttgartské automobilky Porsche, protože poslední dobou chrlí jeden model za druhým. Jen základní model 911 se nabízí hned v osmi variantách: dle motorizace je tu 911 Carrera, silnější Carrera S; otevřené Cabrio a ke všem si můžete vybrat typ náhonu: na zadní kola nebo 4x4 (Carrera 4). Ladičská firma TechArt vyladila model 911 Carrera S, pojďme se podívat, co všechno je nové.

Z tuningu firmy TechArt budou mít radost především fanoušci a zájemci, kteří se nemohou dočkat nové verze modelu GT3. Díky lepšímu sání a novému výfukovému potrubí se šestiválcovému boxeru lépe "dýchá". Výkon agregátu o objemu 3,8 l vzrostl ze sériových 261 kW (355 k) na 283 kW (385 k), kterých vůz dosáhne v 7 150 ot/min. Maximální kroutící moment povyskočil o 15 Nm na celkových 415 Nm, které jsou k dispozici od 5 800 ot/min. Díky tomu zrychlí posílené eSko z 0 km/h na 200 km/h za 15,7 s, což je o více než sekundu lepší čas než u sériové verze.

Síla agregátu se na vozovku přenáší přes šestistupňovou manuální převodovku a zadní nápravu. O solidní trakci se starají 20palcová kola s pneumatikami o rozměrech 235/30 ZR 20 vpředu a 305/25 ZR 20 vzadu. Při ladění odpružení a podvozku si pozve TechArt své zákazníky na okruh, aby mohli společně nastavit optimální jízdní vlastnosti, protože 20palcová kola komfortu moc nepřidají, spíše naopak.

Optický karosářský kit je udělán velmi rafinovaně: nepůsobí přeplácaným dojmem, ale i náhodný kolemjdoucí na první pohled uvidí, že vedle něj nestojí standardní model, ale tuningová lahůdka. Paket obsahuje přední spoiler, širší boční prahy a zadní přítlačné křídlo. V interiéru jsou doplňky z luxusních materiálů, jako karbon a kůže.

Tip: Přímý konkurent, tunerská firma Gemballa, nabízí pro 911 Carreru S paket s názvem GT.


TechArt 911 Carrera S

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků