Tech-Art Cayenne: nechte si vyladit porsche na 600 k

Nejnovější kit od Tech-Artu pro SUV německé automobilky Porsche nese název Magnum. Celá přední maska dostala dravý vzhled, velké nasávací otvory a zapracované mlhovky. Světlomety jsou osazeny stínítky a na víku od motoru naleznete prolis s výdechy. Rozšířené blatníky skrývají dostatek místa pro obří dvaadvacetipalcové ráfky z lehkých slitin. Speciální kola pro Cayenne mají rozměry 295/30 R22.

O optickou symetrii se starají vytažené prahy a oplechování zádě vozu. Dva dvojité výfuky z ušlechtilé oceli se sportovním tlumičem zajistí, že vás bude slyšet na míle daleko. Dále si při pohledu zezadu jistě všimnete stínítek osvětlení a integrovaného difuzoru. Modifikaci neušel ani podvozek. Dostal pneumatické pérování, které lze v silničním provozu snížit až o 60 milimetrů nebo naopak o 70 milimetrů zvýšit, když pojedete drsnější krajinou.

Pro osmiválcový motor s označením S si Tech-Art připravil dva stupně vyladění. První verze zvedne výkon o 15 kW (20 k) na 265 kW (360 k), druhá naloží dalších 20 koníků, takže ve výsledku výkon poskočí na hranici 280 kW (380 k). Tuning verze Cayenne Turbo přinese výkon celých 375 kW (510 k) a pro opravdové miláčky rychlých SUV je tu další dobrá zpráva.

Tech-Art připravuje top-verzi v podobě pohonné jednotky V8, kterou osadí dvěma turbodmychadly, dále motor dostane sportovní chladič, přeprogramovanou řídící jednotku a předělaný sací a výfukový systém. První odhady počítají s výkonem 441 kW (600 k) a kroutícím momentem 865 Nm. S náhonem na všechna kola by mělo Cayenne zvládat sprint z klidu na 100 km/h za 4,5 s a nejvyšší rychlost bude atakovat 300 km/h.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků