TeamRS Ford Focus ST: originální „eSTéčko“

Ford uvolnil do světa Focus ST s přívlastkem TeamRS. Ten přináší samozřejmě něco navíc. Stojí za pozornost?

S faceliftem modelu Focus se dostavil i modernizovaný Focus ST. Dobrou zprávou je, že Ford uvolní do světa také limitovanou verzi TeamRS, špatnou je, že pouze pro Angličany.

Vůz je k dispozici s řadou doplňků, včetně systému monitorujícího tlak v pneumatikách, vstupem pro externí audio, hlasovým ovládáním či satelitní navigací. Standardem jsou rovněž osmnáctipalcová kola, sedačky Recaro či sportovní tříramenný volant.

Tip: Přečtěte si redakční test Fordu Focus ST.

Focus TeamRS je k dispozici ve třech provedeních – jako ST, ST-2 a ST-3. ST-2 obsahuje navíc audiosystém Sony, bi-xenonové světlomety, zadní světla s technologii LED či vyhřívané přední sklo. Ve výbavě ST-3 naleznete dále měnič na 6 CD a plně kožené čalounění interiéru.

Pod kapotou zůstává dobře známý přeplňovaný pětiválec o objemu 2,5 litru a výkonu 165 kW/225 k. Akcelerace na stovku trvá „eSTéčku“ 6,8 vteřiny a maximální rychlost dosahuje 240 km/h. Jen pro zajímavost, Focus ST drží na legendární Nordschleife oficiální čas 8 minut a 35 sekund.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
TeamRS Ford Focus ST

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků