TeamRS Ford Focus ST: originální „eSTéčko“

Ford uvolnil do světa Focus ST s přívlastkem TeamRS. Ten přináší samozřejmě něco navíc. Stojí za pozornost?

S faceliftem modelu Focus se dostavil i modernizovaný Focus ST. Dobrou zprávou je, že Ford uvolní do světa také limitovanou verzi TeamRS, špatnou je, že pouze pro Angličany.

Vůz je k dispozici s řadou doplňků, včetně systému monitorujícího tlak v pneumatikách, vstupem pro externí audio, hlasovým ovládáním či satelitní navigací. Standardem jsou rovněž osmnáctipalcová kola, sedačky Recaro či sportovní tříramenný volant.

Tip: Přečtěte si redakční test Fordu Focus ST.

Focus TeamRS je k dispozici ve třech provedeních – jako ST, ST-2 a ST-3. ST-2 obsahuje navíc audiosystém Sony, bi-xenonové světlomety, zadní světla s technologii LED či vyhřívané přední sklo. Ve výbavě ST-3 naleznete dále měnič na 6 CD a plně kožené čalounění interiéru.

Pod kapotou zůstává dobře známý přeplňovaný pětiválec o objemu 2,5 litru a výkonu 165 kW/225 k. Akcelerace na stovku trvá „eSTéčku“ 6,8 vteřiny a maximální rychlost dosahuje 240 km/h. Jen pro zajímavost, Focus ST drží na legendární Nordschleife oficiální čas 8 minut a 35 sekund.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
TeamRS Ford Focus ST

Speciál: Ford Focus

Třetí generace Fordu Focus je koncipována jako globální: prakticky stejný model se prodává v Evropě, Americe i Asii. Vznětové motory TDCi a karoserie kombi jsou ale vyhrazeny jen evropským zákazníkům.

Viz také Ford Mondeo, Ford Galaxy, Ford C-Max

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 59 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků