Taycanu Turbo se vysmál i Elon Musk. Co začalo na Twitteru, skončí na Nürburgringu

106 komentářů

lol
10. září • 14:36

Aspoň že koncern nemusí ladit zvuk i pro "Turbo" elektomobily ten už má odladěný z ostatních autíček s motůrkama ze sekačky :-D

Folf
9. září • 9:44

Myslím, že rozhodující stejně bude kvalita brzd, odpružení a aerodynamiky. Se zrychlením na tom asi budou obě auta podobně. To ostatní, ale může rozhodnout a rozhodovat. A v tom bych více věřil Porsche. Zkušenosti a tradice se nedají jen tak nahradit marketingem. Na Nürburgringu jsem nikdy nejel a ani ho moc neznám, ale čím víc zatáček, tím pro Porsche lépe. Jít pozdě na brzdy, projet zatáčku co nejrychleji, to bude klíč. Na rovině na tom budou asi s Teslou stejně.

Kasl
9. září • 11:06

Na první rovině na tom budou stejně, na páté rovince už bude mít Model S přehřáté baterky a bude vymalováno.

ACZ
9. září • 12:21

Jakože baterie v Porsche je lepší a kvalitnější, než baterie v Tesle? To je vtip?

Kasl
9. září • 13:18

Ne, bateriový pack v Porsche je kvalitnější než bateriový pack v Tesle. Chlazení v Tesle je udělané tak aby ustálo pár sekund drag race, chlazení baterií v Porsche je udělané tak aby těch drag race udělalo tolik, kolik řidič chce nebo mastilo maximálkou po dálnici jak dlouho řidič chce (a kapacita baterií dovolí). Navíc baterie v Porsche jsou na napětí 800V kdežto v Tesle jenom na 400V, takže teplo které vzniká je při stejném výkonu je u Tesly dvojnásobné ve srovnání s Porsche.
Taycan
https://www.youtube.com/watch...
Model S, čas 1:34, pár desítek sekund rychlejší jízdy (zdaleka ne na maximální výkon) a game is over.
https://www.youtube.com/watch...
Takže libovolné auto se 150 kW, které udělá 250, za minutu či dvě Teslu na německé dálnici uštve a pak jí ujede, protože Tesla se se svými stovkami koní po pár minutách ostřejší jízdy napíše něco ve smyslu battery overheated and power reduced a je po žížalkách.

ACZ
9. září • 14:03

Díky za info. Evidentně má Porsche úplně jinou konstrukční filozofii i u elektromobilu a to právě tu sportovní.S tím se asi nedá nic dělat, můžeme snad očekávat, že shodné vlastnosti bude mít Tesla u nového Roadsteru příští rok.

Kasl
9. září • 14:01

Ještě oprava, to teplo z baterek, které je potřeba uchladit je u Tesly čtyřnásobné, protože teplo roste se čtvercem proudu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
G
10. září • 20:38

No větší hovadinu jsem neslyšel """"to teplo z baterek, které je potřeba uchladit je u Tesly čtyřnásobné""""
Chlapče jednotlivé články mají stejné napětí, záleží jenom jak je pospojuješ, takže teplo v podstatě stejné.
Pleteš si to se ztrátami ve vodiči, to nahradíš průřezem...

kolkyno
9. září • 8:57

tiez si rad pozriem tu "zavodnu" Teslu na severnej slucke, ako berie zakruty. 4 kolesa s tabletom a nezlicovanymi plechmi, proti tradicnemu vyrobcovi sportiakov ci sportovo vyladenych sedanov, to Tesla zatial nie je. Akceleracia a prdy v sedacky nie su vsetko. Na Nurburgringu urcite nie!

ACZ
9. září • 9:26

Se seriovým modelem to zcela jistě nedá. Pokud ale model S kompletně upraví, může to dát.https://www.youtube.com/watch... Přímou konkurencí k Porsche Taycan bude až nový Tesla Roadster, uvedený v příštím roce.

runner42
9. září • 10:58

Taycan zajel čas v kategorii produkčních sériových vozidel, tedy s homologací a registrací v EU.
Pokud Tesla postaví speciál bez homologace, musí to zajet alespoň o minutu rychleji než Taycan, jinak je to úplně nezajímavý.

Kasl
9. září • 11:08

Pokud postaví speciál bez homologace, tak jediný zajímavý čas je pod 6:05, tedy rekord VW ID.R

ACZ
9. září • 11:08

To je ale hodně pitomé srovnání. Taycan Turbo S má v základu prakticky okruhovou výbavu, Tesla ani za příplatek.

runner42
9. září • 13:09

Nic nesrovnávám, konstatuji ověřitelná fakta.Pomalá popelnice je i Taycan, vždyť zajel čas, co jezdila auta před deseti patnácti lety. Patnáct nejrychlejších na okruhu jsou vesměs nová nebo pár let stará auta a taky zajíždějí časy o půl minuty rychlejší. Taycan se zařadil mezi stará auta nebo nové laciná typu Type-R, Megan R.S. a podobně. Ostuda.

Kolemjdoucí
7. září • 22:17

Musk se chová jako idiot čím dál častěji. IMHO ten Taycan bude narozdíl od Muskových trapných plechovek kvalitně vyrobený.

Ford
8. září • 13:37

Jen mi nejde do hlavy,proč když je Tesla takovej krám,jich tolik vidím třeba v Holandsku a Rakousku.Proč ten kepl teda lidi kupujou?Soudruzi..B-]B-]

MM
8. září • 18:11

Je to móda bobíku.

.
8. září • 20:46

Přesně! Je to móda povrchních íkváčů. Stejně jako iphone.

G
8. září • 17:56

Protože nechodí na Autorevue....:-D

Rembaz
8. září • 7:59

Za skoro 2nasobnu cenu.

PetrN
8. září • 13:48

Zakaznik co uvazuje o jakemkoliv Porsche vi ze to bude drahe, v tom problem nebude.
Navic se casem jiste objevi klon od Audi, ten by mohl byt trochu levnejsi, tak na urovni Tesla.
No a treba se dostane i na trochu oskubany klon VW který uz bude levnejsi nez Tesla 3.

Rembaz
8. září • 14:05

Tu nikto nič netvrdil o tom že je problém v cene.
Problém by bol keby Tesla stala rovnako ako Porsche.

jean
7. září • 22:11

Jak sa dívam na ten interiér, tak sa pýtam, či tých displejov bude dosť Antone Pavloviči? Inak pekné autí, krajšie by pre mňa bolo, keby vpredu malo 911 okrúhle svetlá a nie tie podivné. Zadok inšpirovaný 959 je parádny.

Jirka.
7. září • 20:43

Dyt se mu baterka muskovi po pár km na okruhu prehriva a konec. Nedokončil ani 1 kolo severní smyčky. Už to tu někde bylo

G
8. září • 11:54

Odkaz na zdroj, někde to tu bylo...:-D:-D:-D
Chlapče s jedním závitem řeknu ti tajemství, model S má nové motory.;-)

.
8. září • 20:42

Koukám odborník na elektřinu, hmmmm fakt dobrý😆. Přehřívání baterií nezpůsobuje motor, ale odebíraný výkon a špatně navržená baterie.

G
10. září • 18:00

No tak teď jsi ze sebe udělal troubu. Zkus si zjistit jak vypadá chladící okruh tesly....Ale nevím jestli ti bude stačit mozková kapacita aby jsi pochopil....:-D:-D:-D

.
11. září • 18:55

Hochu, ten trapný příspěvek sis mohl odpustit.
To je základní fyzika a ta se nedá ošálit. Ta platí pro každého, pro Teslu i pro tebe, pokud ti na to kapacita tvého mozku stačí, což pochybuji.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
G
11. září • 19:45

Takže kapacita nestačila, nepochopil....:-D

Jirka.
8. září • 14:35

Motor nebo baterku

G
8. září • 17:37

Opět nápověda, motor. Ale to asi nedáš.....:-/

Jirka.
8. září • 19:17

Motor je mu na prd, když se mu baterky furt prehrejvaj a brzdový destičky rozpadá po ostré jízdě.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
G
9. září • 18:27

No čekal jsem že budeš trochu přemýšlet a zase nic...:-D
Další nápověda (568*0,93-568)-( 568*0,97-568).....;-)

MM
8. září • 13:32

To že tesla nedokončila ani jedno kolo je všeobecně známá věc.

G
8. září • 17:44

Bohužel taky nechápe....:-/

MM
8. září • 18:10

A to že má tesla novej motor nějak vyvrací to že nedokázala dojet kolo kvůli přehřátým brzdám a baterkám? :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
G
9. září • 18:08

Nevyvrací, pouze máš problém pochopit čas. Pokud by sis přečetl vlákno tak tvůj kolega tvrdí že se přehřívá, jenže dnes je to jinak....B-]

Max
7. září • 19:31

A pojem autopilot, ten Elonovi nekdo vysvetlil? Jdou do kytek, ztraci glanc

Petr
7. září • 19:01

Coz jenom potvrzuje, ze Musk se boji, hodne boji. A boji se cim dal vic. Coz je dobre.

Surcef
7. září • 18:45

Mám takovej divnej pocit, že Tesla už to zkoušela.....:-)) jeden okruh s problémy, dát jich deset - nemožné...:-))))))

Freddka
7. září • 18:05

Kdyz uz si z Porsche utahovat, tak spis ze je o 100kg tezsi nez Model S, ktery neni zadny extra zavodni auto ... vzdyt to Porsche ma pres 2,3 tuny omg ... a ze Porsche akceleruje pomaleji ... a jestli se ukaze, ze Tesla zajede podobny cas, tak to uz bude vazne trapas :-)

Majkl
7. září • 16:28

Pro mě z neznámého důvodu to apousta lidí bere hrozně zvláštně. Sorry, ale když výrobce spalováků použije u elektromobilu termín TURBO, zní to prostě úsměvně. :D

JFK
7. září • 15:37

Koho jako zajímá nějaký tweet Muska? To si zaslouží článek, proč?

Kuk Vykuk
8. září • 2:56

Protože jsou z něj všichni posraný i když tvrděj pravej opak. :-D:-DB-]

Pantani
7. září • 12:28

Tesla jde do kopru. Nedostatecna kvalita aut, nedostatecna sit autosalonu a prodejcu, nedostatecna sit verejnych nabijecek - prozatim. Ty prvni vytky maji evropsky automobilky v pazi, tudiz na ne Tesla nema a nebude mit jakmile rozjedou vyrobu poradne.
A jeste jedna vec: pamatujete na to, jak se Balmer smal iPhonu? Pak sel Microsoft do haje. Tohle bude stejny. Do Tesly bych neinvestoval ani korunu.
Musk je dobrej, ale tristi sily, nevi, co by delal driv a nic nedela poradne. Snad aspon ten SpaceX mu vyjde.

kedluben
7. září • 14:25

Microsoft šel tak "do háje", že je teď hodnotnější značkou, než Apple...

Joe Doe
9. září • 10:25

Az na to, ze Microsoft nikdy do haja nesiel ;)

Joe Doe
7. září • 11:49

Tato vojna o najvacsieho ... gentleman’s sausage je trapna. Hlavne pre CEO Volkswagenu. Bavit sa mozeme po tom, co Porsche vynesie nosnou raketou vlastnej konstrukcie na heliocentricku obeznu drahu Boxstera s Piechovou figurinou :-)Ale vazne...Tesla maximalizuje dojazd a pouzivanie v realnej premavke, raz za cas Ludicrous rezim.Porsche maximalizovalo opakovany maximalny vykon a opakovane zrychlenie za cenu dojazdu. Priority Porsche su ale v realnom svete dobre akurat na tlacovu spravu a bragging rights nad pivom na vyplnenie casu potrebneho na nabitie baterie.

bzzz
7. září • 14:02

Porsche je auto pro radost (s top designem, zpracovanim a spolehlivosti), Tesla je daily car s 'modernim' pohonem a beznym zpracovanim/designem.

Moik
7. září • 12:29

Blbost. Porsche je Porsche. Uzrany drahy a neprakticky. Tesla je VW/Ford/Škoda. Velký kufr, tazne, dojezd a co nejnižší cena.

Michal
7. září • 11:48

Elon je sice průkopníkem v této kategorii dopravy...ovšem již dnes se s kvalitou čehokoliv,co nese označení Tesla,nemůže rovnat ničemu novému,s čím vyjíždí zavedené automobilky...a to ať jde o první vlaštovky Jaguaru,Audi,Mercedesu,natož pak Porsche! Jeho modely jsou kvalitou provedení exteriérů i interiérů rovnajícím se korejským značkám 30 let nazpět!!! A to při podobných cenách...kdyby nedal dočasně nabíjení svých vozů zdarma,už dávno by značka Tesla zbankrotovala! Tím chci jen říct,že od jeho osoby se opírat zrovna do Porsche jenom kvůli názvu,vypadá pak spíš na to,že má pořádně naděláno v kalhotách...

ACZ
9. září • 9:13

Jenže ty první vlaštovky od J, A a M pořád prakticky nikdo nechce, Tesla jen za poslední čtvrtrok prodala skoro 100 tisíc elektromobilů. O jizdních vlastnostech nemluvě, s Teslou S snese srovnání pouze tento nový Porsche Taycan. Tesla už dnes prodává 2x víc aut, než celé Porsche, takže můžeme s klidem říct, že Poresche Teslu nijak neohrožuje a nikdy ohrožovat nebude. Za rok to bude 4x víc. A td.

Muff
10. září • 16:10

Tesla S je jízdními vlastnostmi na úrovni oktávky, nad 150km/h už je to těžko ovladatelné a nestabilní, viditelně dělané na americký provoz 110km/h. Je vidět, že jsi s tím autem nikdy nejel a nebo jsi nejel ničím jiným. A nebo prostě jen lžeš.

Tvoje mama
8. září • 10:11

A kdepak jsou korejské auta dneska, co?

Hrd
7. září • 11:44

Elon má pravdu, je to k smíchu. Taková firma jako porsche nemá přece důvod k tak dětinské hlouposti lepit si na auto s elektromotorem nápis turbo. To dělali v devadesátkách "tuneři" v kšiltovkách. Nalepili si na auta turbo, abs, gtx, super, special, a podobný pitchoviny. Turbo je turbo a na elektroautě působí infantilně. :-/ A kotníky opravdu nikomu nemá za potřebí okopávat. Má tolik prachů, že by si (i přes svoje milionový ztráty) mohl celé porsche koupit :-D

ACZ
9. září • 9:07

Vnímám to stejně, na Porsche je to prostě trapas.

MrMysak
8. září • 15:07

Pravy cesky "tuneri" kridlo z kartonu prilepili paskou na koberce, otluceny brzdice na cerveno a uz ten pfujwagen hulil z vykuchanyho vyfuku dalsi kg sazi za hodinu navic.

Y.T
7. září • 19:27

TY jses idiot. Musk si muze koupit Porsche?? MOzna VW (Porsche) by mohlo koupit celou cernou diru na penize jmenem Tesla, ale to by musel mit VW zajem

Kuk Vykuk
8. září • 2:52

VW už mělo zájem, ale tys to evidentně prospal. B-]

Tvoje mama
8. září • 10:10

Tyhle sasci, co kvůli svoji zebrote nenávidí věci, který by jinak moc a moc chtěli, kdyby měli zaplacenou hypotéku, jsou zábavný, co?
Jak melou hovna naprosto bez smyslu a rozumu jen proto, aby sami sobě potvrdili, že ty hovna někdo neke píše. Přitom jenom prokazují, že o tématu vědí naprosto dokonale kulovy a jako bonus že jsou tupci, co nemají přehled a ....v reálu...vedi hovno :D

Kukbuk
9. září • 8:04

Kuk tvoja matka ti pise a ocividne je rovnako retardovana a vylizana ako ty :-D
...v reálu...vedi hovno” ..rovnako ako vas syn Kuk pani mááámo :-D
Ten tiez vie hovno o EV,kedze nikdy v ziadnom ani nesedel a ani nejazdil a cele forum zabava svojimi realnymi “znalostami” z realneho zivota :-D

Tomáš
7. září • 12:15

Elon i přes všechny své prachy, si může na Porsche nechat zajít chuť, jako nejvýdělečnější značka koncernu jí těžko někdy prodají. To Maserati ale jde ke dnu a s ním i celý Fiat, tak proč nezainvestivat do Itala...

KLD
7. září • 12:48

Musk má sice peněz dost, ale zdaleka ne dost na koupi VW, které by si musel koupit, protože Porsche je jeho součástí. A Btw. rodina Porsche/Piech je daleko bohatší než Musk.

runner42
7. září • 11:18

A už ten atogant konstruktéry Porsche obvinil z pedofilie, nebo ještě ne?

Art Vandelay
8. září • 9:20

Kopol si si. Ano, Elon ma vela chyb, daju sa vzdy pouzit proti nemu. Model S nikdy nebol konstruovany na okruhy a toboz nie na Nurburgring. Teraz ale pocitam ze urobia par malych zmien, hlavne lepsie chladenie bateriek a Taycan (aj so svojou 2-stupnovou prevodovkou) bude pokoreny autom co sa vyraba od 2012...

runner42
9. září • 10:51

Malé změny si může strčit do své Tesly, protože nuď to bude homologované a registrované v EU, nebo padá do kategorie speciálů, který to jezdí za poloviční čas, než co zatím Model S předvedl.

PetrN
8. září • 11:32

Toho bych se nebal. Tesla s mela na ringu problemu daleko vic nez prehrate baterie.
Ale verim ze Musk je schopny postavit special ktery bude vydavat za seriove auto. Potom to samozrejme dokaze. Ale nikdo jiny se seriovou Teslou si ani neskrtne.
Je to ale jedno, Tesla neni auto na okruh. U Porsche se s tim ale naopak muze pocitat, i kdyz v realu to je tak trochu nesmysl.

.
8. září • 20:25

Tesla spíš po jednom kole uvaří brzdy, nebo se rovnou rozpadne. Tesla není auto, je to jen noťas s přimontovanými koly, nic víc.

bzzz
7. září • 10:28

Vedle 'real' torbo Porsche to muze pusobit divne, ale kdyby se Musk a dalsi chytraci podivali do slovniku nebo na wikipedii, videli by kde vsude a v kolika kontextech se turbo pouziva. Musk je provokater, mohl zustat nad veci a omezit se jen na planovany race, ale nejspis Taycan az tak v pazi nema ;-)

Joe Doe
7. září • 11:40

Judas Priest - Turbo :) Ako vyhlasil jeden z clenov, v tom case malo vsetko privlastok ‘turbo’, aj nejaky jeho domaci spotrebic.V kontexte Halfordovej sexualnej orientacie ma text celkom vtipnu konotaciu:I’m your turbo lover, tell me there’s no other :)Takze ano, aj auto bez turba moze mat oznacenie turbo.

bzzz
7. září • 13:57

Kolega je pametnik ;-) To si mozna bude pamatovat Turbo Pascal. Jinak Robuv hlas je taky pekne turbo ;-)

Kuk Vykuk
7. září • 10:23

To bude švanda až 10 let stará americká plečka natrhne Tukanu prdel. B-]

asd
8. září • 20:02

Všechny oficiální time sloty pro měřené jízdy jsou na Ringu zamluvené do konce roku. Mlask zase si vytvítne leda zfixlované šméčko B-]

ACZ
9. září • 9:00
asd
9. září • 11:09

Jízdy veřejnosti a oficišl rekordy jsou trochu odlišné věci. Takže aby bylo jasno:Elon Musk recently tweeted that Tesla is officially heading to the Nürburgring with a Model S in tow next week. While that's all good to know, Road & Track reports that the officials at the Nürburgring haven't been informed of Telsa's track time or slot. More importantly, the whole track is booked for the rest of the season, leaving no possible times for some exclusive track usage. That means that any attempt at taking on the recent record set by the Porsche Taycan around the 73 corner, 16.2 mile course is a no go.Zdroj: https://www.motor1.com/news/369441/tesla-nurburg... ... Doplnění:
Industry Pool testing is where manufacturers and auto suppliers can openly test their vehicles. However, lap timing is prohibited during Industry Pool sessions.Zdroj: https://www.motor1.com/news/369477/nico-rosberg-... ... Nepochybuju, že si Elonek pustí stopky na mobilu, ale žádný rekord mu nikdo nezapíše... B-]

ACZ
9. září • 12:23

Nemyslím si, že Muskovi jde o nějaký oficiální zápis do knihy časů na Nurbu, ale o odpověď na čas Taycanu.

Kukbuk
7. září • 23:24

Slova dusevneho kripla a “odbornika na EV” z realneho zivota na slovo vzateho :-D:-D:-D

Kuk Vykuk
8. září • 2:49

Ulož se do rakve vedle svýho uhnilýho péra mindráku. B-]

rmick
7. září • 10:46

Ta americká plečka tu už zkoušela
https://www.youtube.com/watch...
Toto je Peugeot 106 S16, 25 let stará nákupní taška
https://www.youtube.com/watch...

JirkaS
7. září • 16:49

Řízeno amatérem na sériových gumách a ještě mezi ostatními automobily. To nemá žádnou vypovídající hodnotu bohužel.

.
7. září • 10:16

Dost slabé, když se musí trefovat do názvu.

Ghost
7. září • 10:20

Tak slaboduché je už to, že musí konkurenci okopávat kotníky, kdežto konkurence na něj hází bobek, vůbec o něm nemluví a stará se o sebe.

Surcef
7. září • 18:40

No to víš, soused z Bolehlavi....:-)

Lulda
7. září • 11:09

Tak posledních pár let měl klid, protože konkurence v podstatě nebyla. Teď se o elektroauta začínají zajímat i jiné automobilky a logicky se mu svírá řiť, protože až s nimi vyrukují i další značky, ten jeho drahej a nekvalitní krám za 3 mega už nikdo chtít nebude :-D

ACZ
9. září • 8:55

Že by Porsche byl konkurentem pro Teslu snad nemůžete myslet vážně. Už teď Tesla vyrábí téměr 2x víc aut, než Porsche a to je celá Tesla teprve na začátku. Navíc tohle Porsche stojí téměř 2x tolik, co Tesla S a 4x tolik, co Tesla 3. Až jich Porsche prodá alespoň 20 tisíc, pak si můžeme znovu popovídat. To ale ještě pár let nebude.

Muff
10. září • 15:52

Porsche holt není laciná tuctovka jako Tesla, odpovídáš si přece sám.Musk se vždy snaží zesměšnit novou konkurecni, to je opravdu nízké a podle mě nehodné jeho postavení. Uznávám, že pohnul automobilovým průmyslem, bez Tesly bychom dneska byli jinde. Ale jako člověk je to ubožák.

Roman
7. září • 19:56

Tak ty jsi fakt Lulda, viď? A už jsi ten nekvalitní krám řídil, nebo to znáš jen z internetu?

Lulda
8. září • 14:34

Milý Romane, představ si, že řídil. Ano, jede to neskutečně, až kulervouce řekl bych, ale tak žalostný zpracování jsem u takhle drahýho auta ještě neviděl. Třešničkou na dortu bylo, když se mi do spáry mezi levým blatníkem a kapotou vešel malíček, ovšem. a druhé straně ne. Tohle se u auta za 3 miliony stát prostě nemůže. U Dacie za 250 kolem komíny by to člověk zkousnul, tady je to ostuda jak prase.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Muff
10. září • 15:48

Legrační je, že ani u té Dacie na rozdílně velké spáry nenarazíte.

Tvoje mama
8. září • 10:04

Jezdím s ním pravidelně. Ojetých pár tisíc kilometrů. Jde o nejluxusnejsi auto s nejlepším responaivitou na řidiče, s výkonem jak raketa a zpravidla nejezdím pres 400km na nabíjení, pro blbecky, kteří věří, že využijí dojezd svého auta častěji než jednou za dva roky na dovolenou.Mno a co ty, smudlo plnej chytrejch keců. Kolik tisíc km máš a teslou nalitanych ty?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Lojza
8. září • 19:08

Luxusni auto Tesla S co beres prosim te? dej mi taky....

MM
8. září • 18:01

Tesla a luxusní? Zajdi si k očaři.

PetrN
8. září • 11:26

S Teslou mam taky neco odjeto, s modelem S sice vice jako spolujezdec, ale s modelem 3 hlavne jako ridic. Vykon je ok, ale kvalita a provedeni otresne. U modelu S je "luxus" a hlavne provedeni tak na urovni Oktavie v lepsi vybave. Sedadla strasna, palubka a ovladani cehokoliv priserne. Vse samozrejme v kontextu s cenou 100000e a vice. Audi nebo Mercedes za tu cenu jsou pohodlim a vybavou uplne jinde, bohuzel pro Teslu jsou i daleko spolehlivejsi.
Model 3 kterym jsem jel stal pres 60000e porovnani vychazi jeste hur. Uvnitr doslova priserny, sedadla mela i rozdilny odstin potahu na prave a leve strane. Hnus.
Jeste mam zkusenost s i3, tam provedeni celkem ok, ale zase dojezd je tragedie.

qwertz
7. září • 22:44

netřeba řídit. Jen staticka prohlidka na parkovišti odhali groteskne neslicovane dily a odpadavajici lak. :-P

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kuk Vykuk
8. září • 2:29

Tak to je hned jasný že to auto nikam nedojede. :-DB-]

jogurt
8. září • 22:26

o to vůbec nejde, pokud vysolíte za auto 2++ milionu, neprojde vám mizerné slícování vnějších panelů karosérie, spáry na každém místě dramaticky jinak velké, nakřivo ušité kožené čalounění atd. V Evropě si to prostě nikdo nedovolí ani u auta za méně než polovinu.

Lojza
9. září • 7:47

Kožené čalounění? Já jsem v Modelu S nic jiného než tu nejlevnější koženku nezaznamenal.

jogurt
9. září • 10:08

to máte fuk, zprasené je je to brutálně.

Aston
9. září • 10:37

Že je to prasácká práce to se shodneme, já jen aby někdo nenabyl mylného dojmu, že v Tesle používají pravou kůži.

Rembaz
9. září • 11:00

Pokial viem tak u Modelu S je možnosť výberu medzi pravou kožou a vegánskou (kozenka).
U modelu 3 je len veganska možnosť.

Majkl
7. září • 16:26

Zvláštní tedy, že VW o Tesle mluví pravidelně několikrát do roku, prozatím jen PR žvásty a žádné činy. O Tesle mluvil několikrát třeba Fiat, v Americe taky několik výrobců. :) Chce to jen sledovat zprávy a ne si cucat z prstu nepravdy.

Lukáš
7. září • 10:34

Jj, to mi připomíná nějakého Vošického a Hyundai v ČR, zhruba stejná "úroveň".

.
8. září • 20:10

U Hyundai to byla pošetilost mocných. U Muska nehorázná drzost.

jogurt
8. září • 22:24

Nikoliv, je to jeho způsob profesionálního projevu. Evropa ho vnímá jako velkohubého kašpara, ale v americkém prostředí jsou podobní kašpaři hodnoceni pozitivně.

Autotu
7. září • 22:09

Vosicky uz je minulost :)

.
7. září • 22:55

Zbožné přání Hyundai, to se s nimi potáhne jako smrad několik let.

Doporučujeme

Články odjinud