Taycanu Turbo se vysmál i Elon Musk. Co začalo na Twitteru, skončí na Nürburgringu

.  |  07. 09. 2019 10:16

Dost slabé, když se musí trefovat do názvu.

Odpovědět  |   | 
Ghost  |  07. 09. 2019 10:20

Tak slaboduché je už to, že musí konkurenci okopávat kotníky, kdežto konkurence na něj hází bobek, vůbec o něm nemluví a stará se o sebe.

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  07. 09. 2019 10:34

Jj, to mi připomíná nějakého Vošického a Hyundai v ČR, zhruba stejná "úroveň".

Odpovědět  |   | 
Autotu  |  07. 09. 2019 22:09

Vosicky uz je minulost :)

Odpovědět  |   | 
.  |  07. 09. 2019 22:55

Zbožné přání Hyundai, to se s nimi potáhne jako smrad několik let.

Odpovědět  |   | 
.  |  08. 09. 2019 20:10

U Hyundai to byla pošetilost mocných. U Muska nehorázná drzost.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  08. 09. 2019 22:24

Nikoliv, je to jeho způsob profesionálního projevu. Evropa ho vnímá jako velkohubého kašpara, ale v americkém prostředí jsou podobní kašpaři hodnoceni pozitivně.

Odpovědět  |   | 
Lulda  |  07. 09. 2019 11:09

Tak posledních pár let měl klid, protože konkurence v podstatě nebyla. Teď se o elektroauta začínají zajímat i jiné automobilky a logicky se mu svírá řiť, protože až s nimi vyrukují i další značky, ten jeho drahej a nekvalitní krám za 3 mega už nikdo chtít nebude

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  07. 09. 2019 16:26

Zvláštní tedy, že VW o Tesle mluví pravidelně několikrát do roku, prozatím jen PR žvásty a žádné činy. O Tesle mluvil několikrát třeba Fiat, v Americe taky několik výrobců. :) Chce to jen sledovat zprávy a ne si cucat z prstu nepravdy.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  07. 09. 2019 19:56

Tak ty jsi fakt Lulda, viď? A už jsi ten nekvalitní krám řídil, nebo to znáš jen z internetu?

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  07. 09. 2019 22:44

netřeba řídit. Jen staticka prohlidka na parkovišti odhali groteskne neslicovane dily a odpadavajici lak.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  08. 09. 2019 02:29

Tak to je hned jasný že to auto nikam nedojede.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  08. 09. 2019 22:26

o to vůbec nejde, pokud vysolíte za auto 2++ milionu, neprojde vám mizerné slícování vnějších panelů karosérie, spáry na každém místě dramaticky jinak velké, nakřivo ušité kožené čalounění atd. V Evropě si to prostě nikdo nedovolí ani u auta za méně než polovinu.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  09. 09. 2019 07:47

Kožené čalounění? Já jsem v Modelu S nic jiného než tu nejlevnější koženku nezaznamenal.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  09. 09. 2019 10:08

to máte fuk, zprasené je je to brutálně.

Odpovědět  |   | 
Aston  |  09. 09. 2019 10:37

Že je to prasácká práce to se shodneme, já jen aby někdo nenabyl mylného dojmu, že v Tesle používají pravou kůži.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  09. 09. 2019 11:00

Pokial viem tak u Modelu S je možnosť výberu medzi pravou kožou a vegánskou (kozenka).
U modelu 3 je len veganska možnosť.

Odpovědět  |   | 
Tvoje mama  |  08. 09. 2019 10:04

Jezdím s ním pravidelně. Ojetých pár tisíc kilometrů. Jde o nejluxusnejsi auto s nejlepším responaivitou na řidiče, s výkonem jak raketa a zpravidla nejezdím pres 400km na nabíjení, pro blbecky, kteří věří, že využijí dojezd svého auta častěji než jednou za dva roky na dovolenou.

Mno a co ty, smudlo plnej chytrejch keců. Kolik tisíc km máš a teslou nalitanych ty?

Odpovědět  |   | 
PetrN  |  08. 09. 2019 11:26

S Teslou mam taky neco odjeto, s modelem S sice vice jako spolujezdec, ale s modelem 3 hlavne jako ridic. Vykon je ok, ale kvalita a provedeni otresne. U modelu S je "luxus" a hlavne provedeni tak na urovni Oktavie v lepsi vybave. Sedadla strasna, palubka a ovladani cehokoliv priserne. Vse samozrejme v kontextu s cenou 100000e a vice. Audi nebo Mercedes za tu cenu jsou pohodlim a vybavou uplne jinde, bohuzel pro Teslu jsou i daleko spolehlivejsi.
Model 3 kterym jsem jel stal pres 60000e porovnani vychazi jeste hur. Uvnitr doslova priserny, sedadla mela i rozdilny odstin potahu na prave a leve strane. Hnus.
Jeste mam zkusenost s i3, tam provedeni celkem ok, ale zase dojezd je tragedie.

Odpovědět  |   | 
MM  |  08. 09. 2019 18:01

Tesla a luxusní? Zajdi si k očaři.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  08. 09. 2019 19:08

Luxusni auto Tesla S co beres prosim te? dej mi taky....

Odpovědět  |   | 
Lulda  |  08. 09. 2019 14:34

Milý Romane, představ si, že řídil. Ano, jede to neskutečně, až kulervouce řekl bych, ale tak žalostný zpracování jsem u takhle drahýho auta ještě neviděl. Třešničkou na dortu bylo, když se mi do spáry mezi levým blatníkem a kapotou vešel malíček, ovšem. a druhé straně ne. Tohle se u auta za 3 miliony stát prostě nemůže. U Dacie za 250 kolem komíny by to člověk zkousnul, tady je to ostuda jak prase.

Odpovědět  |   | 
Muff  |  10. 09. 2019 15:48

Legrační je, že ani u té Dacie na rozdílně velké spáry nenarazíte.

Odpovědět  |   | 
ACZ  |  09. 09. 2019 08:55

Že by Porsche byl konkurentem pro Teslu snad nemůžete myslet vážně. Už teď Tesla vyrábí téměr 2x víc aut, než Porsche a to je celá Tesla teprve na začátku. Navíc tohle Porsche stojí téměř 2x tolik, co Tesla S a 4x tolik, co Tesla 3. Až jich Porsche prodá alespoň 20 tisíc, pak si můžeme znovu popovídat. To ale ještě pár let nebude.

Odpovědět  |   | 
Muff  |  10. 09. 2019 15:52

Porsche holt není laciná tuctovka jako Tesla, odpovídáš si přece sám.

Musk se vždy snaží zesměšnit novou konkurecni, to je opravdu nízké a podle mě nehodné jeho postavení. Uznávám, že pohnul automobilovým průmyslem, bez Tesly bychom dneska byli jinde. Ale jako člověk je to ubožák.

Odpovědět  |   | 
Surcef  |  07. 09. 2019 18:40

No to víš, soused z Bolehlavi....

Odpovědět  |   | 
kuk  |  07. 09. 2019 10:23

To bude švanda až 10 let stará americká plečka natrhne Tukanu prdel.

Odpovědět  |   | 
rmick  |  07. 09. 2019 10:46

Ta americká plečka tu už zkoušela
https://www.youtube.com/watch...
Toto je Peugeot 106 S16, 25 let stará nákupní taška
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
JirkaS  |  07. 09. 2019 16:49

Řízeno amatérem na sériových gumách a ještě mezi ostatními automobily. To nemá žádnou vypovídající hodnotu bohužel.

Odpovědět  |   | 
Kukbuk  |  07. 09. 2019 23:24

Slova dusevneho kripla a “odbornika na EV” z realneho zivota na slovo vzateho

Odpovědět  |   | 
kuk  |  08. 09. 2019 02:49

Ulož se do rakve vedle svýho uhnilýho péra mindráku.

Odpovědět  |   | 
asd  |  08. 09. 2019 20:02

Všechny oficiální time sloty pro měřené jízdy jsou na Ringu zamluvené do konce roku. Mlask zase si vytvítne leda zfixlované šméčko

Odpovědět  |   | 
ACZ  |  09. 09. 2019 09:00
asd  |  09. 09. 2019 11:09

Jízdy veřejnosti a oficišl rekordy jsou trochu odlišné věci. Takže aby bylo jasno:

Elon Musk recently tweeted that Tesla is officially heading to the Nürburgring with a Model S in tow next week. While that's all good to know, Road & Track reports that the officials at the Nürburgring haven't been informed of Telsa's track time or slot. More importantly, the whole track is booked for the rest of the season, leaving no possible times for some exclusive track usage. That means that any attempt at taking on the recent record set by the Porsche Taycan around the 73 corner, 16.2 mile course is a no go.

Zdroj: https://www.motor1.com/news/369441/tesla-nurburg... ...

Doplnění:
Industry Pool testing is where manufacturers and auto suppliers can openly test their vehicles. However, lap timing is prohibited during Industry Pool sessions.

Zdroj: https://www.motor1.com/news/369477/nico-rosberg-... ...

Nepochybuju, že si Elonek pustí stopky na mobilu, ale žádný rekord mu nikdo nezapíše...

Odpovědět  |   | 
ACZ  |  09. 09. 2019 12:23

Nemyslím si, že Muskovi jde o nějaký oficiální zápis do knihy časů na Nurbu, ale o odpověď na čas Taycanu.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 09. 2019 10:28

Vedle 'real' torbo Porsche to muze pusobit divne, ale kdyby se Musk a dalsi chytraci podivali do slovniku nebo na wikipedii, videli by kde vsude a v kolika kontextech se turbo pouziva. Musk je provokater, mohl zustat nad veci a omezit se jen na planovany race, ale nejspis Taycan az tak v pazi nema

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  07. 09. 2019 11:40

Judas Priest - Turbo :)

Ako vyhlasil jeden z clenov, v tom case malo vsetko privlastok ‘turbo’, aj nejaky jeho domaci spotrebic.

V kontexte Halfordovej sexualnej orientacie ma text celkom vtipnu konotaciu:

I’m your turbo lover, tell me there’s no other :)

Takze ano, aj auto bez turba moze mat oznacenie turbo.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 09. 2019 13:57

Kolega je pametnik To si mozna bude pamatovat Turbo Pascal. Jinak Robuv hlas je taky pekne turbo

Odpovědět  |   | 
runner42  |  07. 09. 2019 11:18

A už ten atogant konstruktéry Porsche obvinil z pedofilie, nebo ještě ne?

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  08. 09. 2019 09:20

Kopol si si. Ano, Elon ma vela chyb, daju sa vzdy pouzit proti nemu. Model S nikdy nebol konstruovany na okruhy a toboz nie na Nurburgring. Teraz ale pocitam ze urobia par malych zmien, hlavne lepsie chladenie bateriek a Taycan (aj so svojou 2-stupnovou prevodovkou) bude pokoreny autom co sa vyraba od 2012...

Odpovědět  |   | 
PetrN  |  08. 09. 2019 11:32

Toho bych se nebal. Tesla s mela na ringu problemu daleko vic nez prehrate baterie.
Ale verim ze Musk je schopny postavit special ktery bude vydavat za seriove auto. Potom to samozrejme dokaze. Ale nikdo jiny se seriovou Teslou si ani neskrtne.
Je to ale jedno, Tesla neni auto na okruh. U Porsche se s tim ale naopak muze pocitat, i kdyz v realu to je tak trochu nesmysl.

Odpovědět  |   | 
.  |  08. 09. 2019 20:25

Tesla spíš po jednom kole uvaří brzdy, nebo se rovnou rozpadne. Tesla není auto, je to jen noťas s přimontovanými koly, nic víc.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  09. 09. 2019 10:51

Malé změny si může strčit do své Tesly, protože nuď to bude homologované a registrované v EU, nebo padá do kategorie speciálů, který to jezdí za poloviční čas, než co zatím Model S předvedl.

Odpovědět  |   | 
Hrd  |  07. 09. 2019 11:44

Elon má pravdu, je to k smíchu. Taková firma jako porsche nemá přece důvod k tak dětinské hlouposti lepit si na auto s elektromotorem nápis turbo. To dělali v devadesátkách "tuneři" v kšiltovkách. Nalepili si na auta turbo, abs, gtx, super, special, a podobný pitchoviny. Turbo je turbo a na elektroautě působí infantilně. A kotníky opravdu nikomu nemá za potřebí okopávat. Má tolik prachů, že by si (i přes svoje milionový ztráty) mohl celé porsche koupit

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  07. 09. 2019 12:15

Elon i přes všechny své prachy, si může na Porsche nechat zajít chuť, jako nejvýdělečnější značka koncernu jí těžko někdy prodají. To Maserati ale jde ke dnu a s ním i celý Fiat, tak proč nezainvestivat do Itala...

Odpovědět  |   | 
KLD  |  07. 09. 2019 12:48

Musk má sice peněz dost, ale zdaleka ne dost na koupi VW, které by si musel koupit, protože Porsche je jeho součástí. A Btw. rodina Porsche/Piech je daleko bohatší než Musk.

Odpovědět  |   | 
Y.T  |  07. 09. 2019 19:27

TY jses idiot. Musk si muze koupit Porsche?? MOzna VW (Porsche) by mohlo koupit celou cernou diru na penize jmenem Tesla, ale to by musel mit VW zajem

Odpovědět  |   | 
kuk  |  08. 09. 2019 02:52

VW už mělo zájem, ale tys to evidentně prospal.

Odpovědět  |   | 
Tvoje mama  |  08. 09. 2019 10:10

Tyhle sasci, co kvůli svoji zebrote nenávidí věci, který by jinak moc a moc chtěli, kdyby měli zaplacenou hypotéku, jsou zábavný, co?
Jak melou hovna naprosto bez smyslu a rozumu jen proto, aby sami sobě potvrdili, že ty hovna někdo neke píše. Přitom jenom prokazují, že o tématu vědí naprosto dokonale kulovy a jako bonus že jsou tupci, co nemají přehled a ....v reálu...vedi hovno :D

Odpovědět  |   | 
Kukbuk  |  09. 09. 2019 08:04

Kuk tvoja matka ti pise a ocividne je rovnako retardovana a vylizana ako ty
...v reálu...vedi hovno” ..rovnako ako vas syn Kuk pani mááámo
Ten tiez vie hovno o EV,kedze nikdy v ziadnom ani nesedel a ani nejazdil a cele forum zabava svojimi realnymi “znalostami” z realneho zivota

Odpovědět  |   | 
MrMysak  |  08. 09. 2019 15:07

Pravy cesky "tuneri" kridlo z kartonu prilepili paskou na koberce, otluceny brzdice na cerveno a uz ten pfujwagen hulil z vykuchanyho vyfuku dalsi kg sazi za hodinu navic.

Odpovědět  |   | 
ACZ  |  09. 09. 2019 09:07

Vnímám to stejně, na Porsche je to prostě trapas.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  07. 09. 2019 11:48

Elon je sice průkopníkem v této kategorii dopravy...ovšem již dnes se s kvalitou čehokoliv,co nese označení Tesla,nemůže rovnat ničemu novému,s čím vyjíždí zavedené automobilky...a to ať jde o první vlaštovky Jaguaru,Audi,Mercedesu,natož pak Porsche! Jeho modely jsou kvalitou provedení exteriérů i interiérů rovnajícím se korejským značkám 30 let nazpět!!! A to při podobných cenách...kdyby nedal dočasně nabíjení svých vozů zdarma,už dávno by značka Tesla zbankrotovala! Tím chci jen říct,že od jeho osoby se opírat zrovna do Porsche jenom kvůli názvu,vypadá pak spíš na to,že má pořádně naděláno v kalhotách...

Odpovědět  |   | 
Tvoje mama  |  08. 09. 2019 10:11

A kdepak jsou korejské auta dneska, co?

Odpovědět  |   | 
ACZ  |  09. 09. 2019 09:13

Jenže ty první vlaštovky od J, A a M pořád prakticky nikdo nechce, Tesla jen za poslední čtvrtrok prodala skoro 100 tisíc elektromobilů. O jizdních vlastnostech nemluvě, s Teslou S snese srovnání pouze tento nový Porsche Taycan. Tesla už dnes prodává 2x víc aut, než celé Porsche, takže můžeme s klidem říct, že Poresche Teslu nijak neohrožuje a nikdy ohrožovat nebude. Za rok to bude 4x víc. A td.

Odpovědět  |   | 
Muff  |  10. 09. 2019 16:10

Tesla S je jízdními vlastnostmi na úrovni oktávky, nad 150km/h už je to těžko ovladatelné a nestabilní, viditelně dělané na americký provoz 110km/h. Je vidět, že jsi s tím autem nikdy nejel a nebo jsi nejel ničím jiným. A nebo prostě jen lžeš.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  07. 09. 2019 11:49

Tato vojna o najvacsieho ... gentleman’s sausage je trapna. Hlavne pre CEO Volkswagenu. Bavit sa mozeme po tom, co Porsche vynesie nosnou raketou vlastnej konstrukcie na heliocentricku obeznu drahu Boxstera s Piechovou figurinou

Ale vazne...

Tesla maximalizuje dojazd a pouzivanie v realnej premavke, raz za cas Ludicrous rezim.

Porsche maximalizovalo opakovany maximalny vykon a opakovane zrychlenie za cenu dojazdu. Priority Porsche su ale v realnom svete dobre akurat na tlacovu spravu a bragging rights nad pivom na vyplnenie casu potrebneho na nabitie baterie.

Odpovědět  |   | 
Moik  |  07. 09. 2019 12:29

Blbost. Porsche je Porsche. Uzrany drahy a neprakticky. Tesla je VW/Ford/Škoda. Velký kufr, tazne, dojezd a co nejnižší cena.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 09. 2019 14:02

Porsche je auto pro radost (s top designem, zpracovanim a spolehlivosti), Tesla je daily car s 'modernim' pohonem a beznym zpracovanim/designem.

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  07. 09. 2019 12:28

Tesla jde do kopru. Nedostatecna kvalita aut, nedostatecna sit autosalonu a prodejcu, nedostatecna sit verejnych nabijecek - prozatim. Ty prvni vytky maji evropsky automobilky v pazi, tudiz na ne Tesla nema a nebude mit jakmile rozjedou vyrobu poradne.
A jeste jedna vec: pamatujete na to, jak se Balmer smal iPhonu? Pak sel Microsoft do haje. Tohle bude stejny. Do Tesly bych neinvestoval ani korunu.
Musk je dobrej, ale tristi sily, nevi, co by delal driv a nic nedela poradne. Snad aspon ten SpaceX mu vyjde.

Odpovědět  |   | 
kedluben  |  07. 09. 2019 14:25

Microsoft šel tak "do háje", že je teď hodnotnější značkou, než Apple...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  09. 09. 2019 10:25

Az na to, ze Microsoft nikdy do haja nesiel ;)

Odpovědět  |   | 
JFK  |  07. 09. 2019 15:37

Koho jako zajímá nějaký tweet Muska? To si zaslouží článek, proč?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  08. 09. 2019 02:56

Protože jsou z něj všichni posraný i když tvrděj pravej opak.

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  07. 09. 2019 16:28

Pro mě z neznámého důvodu to apousta lidí bere hrozně zvláštně. Sorry, ale když výrobce spalováků použije u elektromobilu termín TURBO, zní to prostě úsměvně. :D

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  07. 09. 2019 18:05

Kdyz uz si z Porsche utahovat, tak spis ze je o 100kg tezsi nez Model S, ktery neni zadny extra zavodni auto ... vzdyt to Porsche ma pres 2,3 tuny omg ... a ze Porsche akceleruje pomaleji ... a jestli se ukaze, ze Tesla zajede podobny cas, tak to uz bude vazne trapas

Odpovědět  |   | 
Surcef  |  07. 09. 2019 18:45

Mám takovej divnej pocit, že Tesla už to zkoušela..... jeden okruh s problémy, dát jich deset - nemožné...))))

Odpovědět  |   | 
Petr  |  07. 09. 2019 19:01

Coz jenom potvrzuje, ze Musk se boji, hodne boji. A boji se cim dal vic. Coz je dobre.

Odpovědět  |   | 
Max  |  07. 09. 2019 19:31

A pojem autopilot, ten Elonovi nekdo vysvetlil? Jdou do kytek, ztraci glanc

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  07. 09. 2019 20:43

Dyt se mu baterka muskovi po pár km na okruhu prehriva a konec. Nedokončil ani 1 kolo severní smyčky. Už to tu někde bylo

Odpovědět  |   | 
G  |  08. 09. 2019 11:54

Odkaz na zdroj, někde to tu bylo...
Chlapče s jedním závitem řeknu ti tajemství, model S má nové motory.

Odpovědět  |   | 
MM  |  08. 09. 2019 13:32

To že tesla nedokončila ani jedno kolo je všeobecně známá věc.

Odpovědět  |   | 
G  |  08. 09. 2019 17:44

Bohužel taky nechápe....

Odpovědět  |   | 
MM  |  08. 09. 2019 18:10

A to že má tesla novej motor nějak vyvrací to že nedokázala dojet kolo kvůli přehřátým brzdám a baterkám?

Odpovědět  |   | 
G  |  09. 09. 2019 18:08

Nevyvrací, pouze máš problém pochopit čas. Pokud by sis přečetl vlákno tak tvůj kolega tvrdí že se přehřívá, jenže dnes je to jinak....

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  08. 09. 2019 14:35

Motor nebo baterku

Odpovědět  |   | 
G  |  08. 09. 2019 17:37

Opět nápověda, motor. Ale to asi nedáš.....

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  08. 09. 2019 19:17

Motor je mu na prd, když se mu baterky furt prehrejvaj a brzdový destičky rozpadá po ostré jízdě.

Odpovědět  |   | 
G  |  09. 09. 2019 18:27

No čekal jsem že budeš trochu přemýšlet a zase nic...
Další nápověda (568*0,93-568)-( 568*0,97-568).....

Odpovědět  |   | 
.  |  08. 09. 2019 20:42

Koukám odborník na elektřinu, hmmmm fakt dobrý😆. Přehřívání baterií nezpůsobuje motor, ale odebíraný výkon a špatně navržená baterie.

Odpovědět  |   | 
G  |  10. 09. 2019 18:00

No tak teď jsi ze sebe udělal troubu. Zkus si zjistit jak vypadá chladící okruh tesly....Ale nevím jestli ti bude stačit mozková kapacita aby jsi pochopil....

Odpovědět  |   | 
.  |  11. 09. 2019 18:55

Hochu, ten trapný příspěvek sis mohl odpustit.
To je základní fyzika a ta se nedá ošálit. Ta platí pro každého, pro Teslu i pro tebe, pokud ti na to kapacita tvého mozku stačí, což pochybuji.

Odpovědět  |   | 
G  |  11. 09. 2019 19:45

Takže kapacita nestačila, nepochopil....

Odpovědět  |   | 
jean  |  07. 09. 2019 22:11

Jak sa dívam na ten interiér, tak sa pýtam, či tých displejov bude dosť Antone Pavloviči? Inak pekné autí, krajšie by pre mňa bolo, keby vpredu malo 911 okrúhle svetlá a nie tie podivné. Zadok inšpirovaný 959 je parádny.

Odpovědět  |   | 
Kolemjdoucí  |  07. 09. 2019 22:17

Musk se chová jako idiot čím dál častěji. IMHO ten Taycan bude narozdíl od Muskových trapných plechovek kvalitně vyrobený.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  08. 09. 2019 07:59

Za skoro 2nasobnu cenu.

Odpovědět  |   | 
PetrN  |  08. 09. 2019 13:48

Zakaznik co uvazuje o jakemkoliv Porsche vi ze to bude drahe, v tom problem nebude.
Navic se casem jiste objevi klon od Audi, ten by mohl byt trochu levnejsi, tak na urovni Tesla.
No a treba se dostane i na trochu oskubany klon VW který uz bude levnejsi nez Tesla 3.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  08. 09. 2019 14:05

Tu nikto nič netvrdil o tom že je problém v cene.
Problém by bol keby Tesla stala rovnako ako Porsche.

Odpovědět  |   | 
Ford  |  08. 09. 2019 13:37

Jen mi nejde do hlavy,proč když je Tesla takovej krám,jich tolik vidím třeba v Holandsku a Rakousku.Proč ten kepl teda lidi kupujou?Soudruzi..

Odpovědět  |   | 
G  |  08. 09. 2019 17:56

Protože nechodí na Autorevue....

Odpovědět  |   | 
MM  |  08. 09. 2019 18:11

Je to móda bobíku.

Odpovědět  |   | 
.  |  08. 09. 2019 20:46

Přesně! Je to móda povrchních íkváčů. Stejně jako iphone.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  09. 09. 2019 08:57

tiez si rad pozriem tu "zavodnu" Teslu na severnej slucke, ako berie zakruty. 4 kolesa s tabletom a nezlicovanymi plechmi, proti tradicnemu vyrobcovi sportiakov ci sportovo vyladenych sedanov, to Tesla zatial nie je. Akceleracia a prdy v sedacky nie su vsetko. Na Nurburgringu urcite nie!

Odpovědět  |   | 
ACZ  |  09. 09. 2019 09:26

Se seriovým modelem to zcela jistě nedá. Pokud ale model S kompletně upraví, může to dát.

https://www.youtube.com/watch...

Přímou konkurencí k Porsche Taycan bude až nový Tesla Roadster, uvedený v příštím roce.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  09. 09. 2019 10:58

Taycan zajel čas v kategorii produkčních sériových vozidel, tedy s homologací a registrací v EU.
Pokud Tesla postaví speciál bez homologace, musí to zajet alespoň o minutu rychleji než Taycan, jinak je to úplně nezajímavý.

Odpovědět  |   | 
ACZ  |  09. 09. 2019 11:08

To je ale hodně pitomé srovnání. Taycan Turbo S má v základu prakticky okruhovou výbavu, Tesla ani za příplatek.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  09. 09. 2019 13:09

Nic nesrovnávám, konstatuji ověřitelná fakta.

Pomalá popelnice je i Taycan, vždyť zajel čas, co jezdila auta před deseti patnácti lety.

Patnáct nejrychlejších na okruhu jsou vesměs nová nebo pár let stará auta a taky zajíždějí časy o půl minuty rychlejší. Taycan se zařadil mezi stará auta nebo nové laciná typu Type-R, Megan R.S. a podobně. Ostuda.

Odpovědět  |   | 
Kasl  |  09. 09. 2019 11:08

Pokud postaví speciál bez homologace, tak jediný zajímavý čas je pod 6:05, tedy rekord VW ID.R

Odpovědět  |   | 
Folf  |  09. 09. 2019 09:44

Myslím, že rozhodující stejně bude kvalita brzd, odpružení a aerodynamiky. Se zrychlením na tom asi budou obě auta podobně. To ostatní, ale může rozhodnout a rozhodovat. A v tom bych více věřil Porsche. Zkušenosti a tradice se nedají jen tak nahradit marketingem. Na Nürburgringu jsem nikdy nejel a ani ho moc neznám, ale čím víc zatáček, tím pro Porsche lépe. Jít pozdě na brzdy, projet zatáčku co nejrychleji, to bude klíč. Na rovině na tom budou asi s Teslou stejně.

Odpovědět  |   | 
Kasl  |  09. 09. 2019 11:06

Na první rovině na tom budou stejně, na páté rovince už bude mít Model S přehřáté baterky a bude vymalováno.

Odpovědět  |   | 
ACZ  |  09. 09. 2019 12:21

Jakože baterie v Porsche je lepší a kvalitnější, než baterie v Tesle?

To je vtip?

Odpovědět  |   | 
Kasl  |  09. 09. 2019 13:18

Ne, bateriový pack v Porsche je kvalitnější než bateriový pack v Tesle. Chlazení v Tesle je udělané tak aby ustálo pár sekund drag race, chlazení baterií v Porsche je udělané tak aby těch drag race udělalo tolik, kolik řidič chce nebo mastilo maximálkou po dálnici jak dlouho řidič chce (a kapacita baterií dovolí). Navíc baterie v Porsche jsou na napětí 800V kdežto v Tesle jenom na 400V, takže teplo které vzniká je při stejném výkonu je u Tesly dvojnásobné ve srovnání s Porsche.
Taycan
https://www.youtube.com/watch...
Model S, čas 1:34, pár desítek sekund rychlejší jízdy (zdaleka ne na maximální výkon) a game is over.
https://www.youtube.com/watch...
Takže libovolné auto se 150 kW, které udělá 250, za minutu či dvě Teslu na německé dálnici uštve a pak jí ujede, protože Tesla se se svými stovkami koní po pár minutách ostřejší jízdy napíše něco ve smyslu battery overheated and power reduced a je po žížalkách.

Odpovědět  |   | 
Kasl  |  09. 09. 2019 14:01

Ještě oprava, to teplo z baterek, které je potřeba uchladit je u Tesly čtyřnásobné, protože teplo roste se čtvercem proudu.

Odpovědět  |   | 
G  |  10. 09. 2019 20:38

No větší hovadinu jsem neslyšel """"to teplo z baterek, které je potřeba uchladit je u Tesly čtyřnásobné""""
Chlapče jednotlivé články mají stejné napětí, záleží jenom jak je pospojuješ, takže teplo v podstatě stejné.
Pleteš si to se ztrátami ve vodiči, to nahradíš průřezem...

Odpovědět  |   | 
ACZ  |  09. 09. 2019 14:03

Díky za info. Evidentně má Porsche úplně jinou konstrukční filozofii i u elektromobilu a to právě tu sportovní.

S tím se asi nedá nic dělat, můžeme snad očekávat, že shodné vlastnosti bude mít Tesla u nového Roadsteru příští rok.

Odpovědět  |   | 
lol  |  10. 09. 2019 14:36

Aspoň že koncern nemusí ladit zvuk i pro "Turbo" elektomobily ten už má odladěný z ostatních autíček s motůrkama ze sekačky

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

včera | Vladimír Kadera | 23 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 37 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 57 N/A
Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce neprobíhá, o opravu musíte zažádat

Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce ne…

Na problémový chod motoru 1.5 TSI si majitelé vozů koncernu VW stěžovali už dlouhou dobu. Opravu sice autorizované servisy řeší, o svolávací akci se však oficiálně nejedná.

30.  8.  2019 | | 192 N/A
Nová Kia Xceed odhaluje ceny. V základu má plno asistentů a LED světlomety

Nová Kia Xceed odhaluje ceny. V základu má …

Novou Kiu Xceed si budete moci už příští týden prohlédnout na výstavě Auta na náplavce. Importér už zveřejnil ceny a nevypadají vůbec zle.

24.  8.  2019 | | 34 N/A