Tatra zrenovovala svůj dakarský speciál z roku 1986. Zamíří do muzea

Společnost Tatra Trucks vrátila lesk jednomu z prvních aut s jejím logem, který se účastnil závodu Paříž-Dakar.
Tatra zrenovovala svůj dakarský speciál z roku 1986. Zamíří do muzea

Tři čtvrtě roku trvalo, než se dakarský speciál Tatra 815 6x6VE „Ostrý II“, který se zúčastnil slavného závodu Paříž-Alžír-Dakar 1986, dostal opět do stavu, kdy je možné ho ukazovat veřejnosti. Nyní ho nový vlastník kopřivnické automobilky, společnost Tatra Trucks, předvedla novinářům.

Do kabiny usedli členové původní posádky Zdeněk Kahánek, Miroslav Gumulec a Josef Kalina.

Galerie: Kolos, Fňukna, Vejtřaska aneb nákladní legendy z dob ČSSR

Galerie: Kolos, Fňukna, Vejtřaska aneb nákladní legendy z dob ČSSR

Po svém účinkování na Dakaru vůz tři desítky let jezdil v soukromých službách v severní a západní Africe. Loni se vrátil zpět do České republiky. Tatra ho majiteli francouzské cestovní agentury New Gate Travel vyměnila za svoji novinku - čtyřnápravový automobil Tatra Phoenix Euro VI.

V blízké budoucnosti bude auto vystaveno v připravovaném dalším muzeu kopřivnické automobilky. Kapacita toho stávajícího je totiž zcela naplněna.

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4Motion (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

včera | Petr Schnagl | 25 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků