Nádhernou Tatru T97 Hitler odsoudil k záhubě. Volkswagen za to tvrdě zaplatil

22 komentářů

Tomino
26. listopadu • 22:32

Celý článek je s prominutím hovadina. Jedná se o směs několika legend sice s několika pravdivými základy, ale jde o několik desítek let starý "veteránský hoax". Stejně jako třeba to, že rusáci zdržovali (nebo dokonce chtěli zrušit) vývoj Favorita, protože se báli že překoná jimi chystanou Ladu Samaru. A další pohádky, co se uznávám celkem dobře poslouchají...

Milan
17. března • 19:07

Automobilka Tatra nikdy žádnou platbu od automobilky Volkswagen neobdržela. Paníze zůstaly v Německu, protože před válkou, až do roklu 1946, patřila automobilka Tatra rodině Ringhofferů, a ti také po válce obdrželi od VW milión DM. Od českého státu nedostali Ringhofferové dodnes ani korunu za jejich zabavený majetek.

Twan
18. června • 1:39

Myslím si, že kdyby byl brouk ukraden Tatře, komunisté by se na tom hezky povozili. Podle toho ticha je praděpodobné, že spolu konstruktéři skutečně "plodně" diskutovali. Ale kde jste vzal že ta 97 konkurovala nebo snad byla předobrazem brouka, to opravdu netuším, protože to byly vozi jiné kategorie.

Nikolas
17. června • 7:09

Ta čeština :-). Zřejmě jste to po sobě nečetli:Čtyřválcový motor o výkonu 40 km/h ji uměl rozpelášit až na 130 km/h. O jejích schopnostech tedy nemůže být nouze.

eMKejx
14. června • 21:20

Tatra mala hlavne ziadat z kazdeho vyrobeneho chrobaka 1000cku a dnes by navrhovala auta kvalit lepsich ako robia nemci.

Joe Doe
15. června • 15:55

Neviem, ak sa pozeram na dnesnu nemecku produkciu... nepomhla ani Tatra, ani tzv. Volkswagen zakon....

13. června • 14:37

Hitler byl gentleman..:-D

XiXao
13. června • 16:15

Svastikou, máš v hlavě nasráno jako měl tvůj idol.

Jyrka Syrka
13. června • 21:13

xiaxao
humor, /i když černý/ je pro tebe španělská víska.
;-)
neber se tak vážně

XiXao
13. června • 16:16

Oprava : Svastiko

Jean
13. června • 8:20

Draze zaplatit - milion marek a mohol predat 21 milionov aut. Co je na tom drahe?

Kvak
13. června • 8:53

Kadera neumí psát. Příběhové články mají dávat Mihálikovi.

petr r. (petrumr)
13. června • 9:43

tenhle článek bude mět pokračování, protože propad škoda auto o 45% se bude projednávat na radě VW nebot propad koncernu je 33% a škodovek 57%, hlavní tema bude, že škoda asi zavře jednu fabriku v česku. Tak VW ještě s platbou neskončil a nechce se mu platit.

petr r. je blb
13. června • 15:20

:-D:-D:-D hlupák

Jyrka Syrka
13. června • 21:14

Co zlého ti provedl, že se do něj stále navážíš ?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kvičalo hunter
13. června • 22:57

To je starý známý a duševně nemocný Kvičala. Zhruba rok tu hejtil na Škodovky. To ho začalo nudit a tak se zaměřuje na různé diskutéry. Nejdřív tu vyhnal Jirku, teď se zaměřil na Petra. Proč? Buď je nemocný nebo od přírody hajzlík. Dle mého kombinace obéhi.

.
14. června • 7:35

A redakci tenhle čurbes vyhovuje. Nic proti tomu nedělá.

Allamarein
14. června • 22:09

Samozřejmě, že jim to vyhovuje... reklamy, návštěvnost... dokonce i ten tvůj příspěvek ji zvyšuje. Takže k tomu taky přispíváš.

Jyrka Syrka
13. června • 23:29

hmm, ok, dík

petr r. je blb
13. června • 15:19

:-D:-D:-D hlupák

gg
13. června • 8:18

zřejmě 40 koní ;-)

Future
13. června • 13:20

Ta věta v posledním odstavci : "Čty­řvál­co­vý mo­tor o vý­ko­nu 40 km/h ji uměl roz­pe­lášit až na 130 km/h. " opravdu potřebuje korekci jednotek.

Doporučujeme

Články odjinud