Nádhernou Tatru T97 Hitler odsoudil k záhubě. Volkswagen za to tvrdě zaplatil

gg  |  13. 06. 2020 08:18

zřejmě 40 koní

Odpovědět  |   | 
Future  |  13. 06. 2020 13:20

Ta věta v posledním odstavci : "Čty­řvál­co­vý mo­tor o vý­ko­nu 40 km/h ji uměl roz­pe­lášit až na 130 km/h. " opravdu potřebuje korekci jednotek.

Odpovědět  |   | 
Jean  |  13. 06. 2020 08:20

Draze zaplatit - milion marek a mohol predat 21 milionov aut. Co je na tom drahe?

Odpovědět  |   | 
Kvak  |  13. 06. 2020 08:53

Kadera neumí psát. Příběhové články mají dávat Mihálikovi.

Odpovědět  |   | 

tenhle článek bude mět pokračování, protože propad škoda auto o 45% se bude projednávat na radě VW nebot propad koncernu je 33% a škodovek 57%, hlavní tema bude, že škoda asi zavře jednu fabriku v česku. Tak VW ještě s platbou neskončil a nechce se mu platit.

Odpovědět  |   | 
petr r. je blb  |  13. 06. 2020 15:19

hlupák

Odpovědět  |   | 
petr r. je blb  |  13. 06. 2020 15:20

hlupák

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  13. 06. 2020 21:14

Co zlého ti provedl, že se do něj stále navážíš ?

Odpovědět  |   | 
Kvičalo hunter  |  13. 06. 2020 22:57

To je starý známý a duševně nemocný Kvičala. Zhruba rok tu hejtil na Škodovky. To ho začalo nudit a tak se zaměřuje na různé diskutéry. Nejdřív tu vyhnal Jirku, teď se zaměřil na Petra. Proč? Buď je nemocný nebo od přírody hajzlík. Dle mého kombinace obéhi.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  13. 06. 2020 23:29

hmm, ok, dík

Odpovědět  |   | 
.  |  14. 06. 2020 07:35

A redakci tenhle čurbes vyhovuje. Nic proti tomu nedělá.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  14. 06. 2020 22:09

Samozřejmě, že jim to vyhovuje... reklamy, návštěvnost... dokonce i ten tvůj příspěvek ji zvyšuje. Takže k tomu taky přispíváš.

Odpovědět  |   | 
 |  13. 06. 2020 14:37

Hitler byl gentleman..

Odpovědět  |   | 
XiXao  |  13. 06. 2020 16:15

Svastikou, máš v hlavě nasráno jako měl tvůj idol.

Odpovědět  |   | 
XiXao  |  13. 06. 2020 16:16

Oprava : Svastiko

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  13. 06. 2020 21:13

xiaxao
humor, /i když černý/ je pro tebe španělská víska.

neber se tak vážně

Odpovědět  |   | 
eMKejx  |  14. 06. 2020 21:20

Tatra mala hlavne ziadat z kazdeho vyrobeneho chrobaka 1000cku a dnes by navrhovala auta kvalit lepsich ako robia nemci.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  15. 06. 2020 15:55

Neviem, ak sa pozeram na dnesnu nemecku produkciu... nepomhla ani Tatra, ani tzv. Volkswagen zakon....

Odpovědět  |   | 
Nikolas  |  17. 06. 2020 07:09

Ta čeština . Zřejmě jste to po sobě nečetli:

Čtyřválcový motor o výkonu 40 km/h ji uměl rozpelášit až na 130 km/h. O jejích schopnostech tedy nemůže být nouze.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  18. 06. 2020 01:39

Myslím si, že kdyby byl brouk ukraden Tatře, komunisté by se na tom hezky povozili. Podle toho ticha je praděpodobné, že spolu konstruktéři skutečně "plodně" diskutovali. Ale kde jste vzal že ta 97 konkurovala nebo snad byla předobrazem brouka, to opravdu netuším, protože to byly vozi jiné kategorie.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

dnes | Jan Mička
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 82 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 35 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A