T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

E15  |  08. 08. 2019 17:16

Vždycky když Strnad něco zbastlí a nebo importuje, tak to česká státní správa okamžitě potřebuje.

Odpovědět  |   | 
lezena zelnacka  |  08. 08. 2019 19:22

Az na to, ze to neni auto. Chapu, ze lide maji tendenci zanedbavat detaily. Lec ne vsechna kolova vozidla se 4 koly jsou auta, napriklad takovy kombajn.

Primarni funkci auta je dopravovat posadku, zatimco primarni funkci obrnence je posadku chranit. A to i v situaci, kdy obrnenec jiz neni schopen dalsiho pohybu. Z toho tedy plyne, ze mobilita je az druhorada funkce, jez sice vyznamne podporuje primarni funkci, ale i presto. Primarni funkci je podrizena cela konstrukce a funkcnost obrnence.

Odpovědět  |   | 
ak1975  |  08. 08. 2019 19:26

Něco takového mohla mít Tatra v roce 1957, kdy testovala T 810 ( OA 82), kolový speciál.

Odpovědět  |   | 

tatra 810 se vyráběla v letech 2008....... Nemyslíš tatru 805 s osmiválcovým benzínovým motorem?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 08. 2019 09:52

Trochu smotal dvě věci dohromady. Tatra OA 82 byla na základě T-805 jako obrněný vůz, ale účel je poněkud odlišný, než u T-Kat. Správné označení je T-811, ne 810.

Odpovědět  |   | 

Uvidíme na dnech nato, ale stejně tatra titus je podle mě, sice větší, ale na barumce na noční erzetě tomu dávala čočku lepší.

Odpovědět  |   | 
0703  |  09. 08. 2019 06:29

Já jsem mrtvý smíchy, tak toto /Nadpis / se panu autorovi fakt povedl, to opravdu mluví za vše.

Odpovědět  |   | 
Pavka  |  09. 08. 2019 07:49

T-KAT určitě nedělá Tatra Defence Vehicle, ale Tatra Defence Industrial...

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  09. 08. 2019 10:51

nejlepší je logo FORD na volantu

Odpovědět  |   | 
Josef  |  09. 08. 2019 12:44

Vůbec nechápu, co má to auto společného s Tatrou, motor americký, podvozek americký, interiér americký, na volantu logo Ford, je nenávratně pryč doba, kdy jsme byli na nákladní vozy Tatra náležitě hrdí, teď děláme pouze stafáž amíkům...

Odpovědět  |   | 

chápete vůbec co to je, třeba tatra zase někomu prodává podvozky a ti na to stavějí.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  09. 08. 2019 22:27

A komupak? Na třeba se nehraje, buď vyrábíš, prodáváš, nebo ... tajenku si doplň sám.

Odpovědět  |   | 
Pavka  |  10. 08. 2019 14:25

Jeden příklad za všechny je třeba jordansky KADDB kam jde tusim 300 podvozku na ktere davaji svoje nastavby...navic pro kategorii aut jako je T-KAT by byl podvozek nebo motor TATRA uplne mimo, to by to muselo byt auto v kategorii aspon o 5 tun vyse.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 08. 2019 19:23

Je vidět, že jsi to vůbec nepochopil. Evidentně nevíš, kolik Tatra vyrábí celkem a to docela nemá nic společného s prosperující firmou. Dodat 300 podvozků je plivnutím do moře, když si uvědomíš, že byly i doby, kdy vyráběli cca 15 000 vozidel.. To, že dělají montáže z dodaných celků, je cesta do pekel. Z takové firmy se stává jen montážní závod.
Pár let nazpět se předváděli s Titusem. Kolik těchto Titusů prodali? Víš, že mají povolený prodej jen pro Českou a Slovenskou republiku? Ostatní teritoria patří Francouzům, neboť to je vlastně jejich výrobek (na podvozku Tatra je kompletní nástavba Nexteru). Montáž pro zákazníky Tatra se dělá v Kopřivnici, pro zákazníky Nexteru ve Francii.

Až nedávno, necelé dva měsíce nazpět ( 21.6.), podepsali smlouvu pro českou armádu na 62 vozidel. To je 62 podvozků + montáž francouzské nástavby + motor Cummins. A co bude dál?
Navíc Titusy bude dodávat české armádě Eldis Pardubice s.r.o, neboť Tatra export nedostala bezpečnostní prověrku.

Na tomhle se dá jen přežívat, ne prosperovat.
https://www.e15.cz/byznys/prumysl-a-energeti... ...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 08. 2019 10:01

Tatra žije spíš z civilních speciálů, než z armády. A jestli prodá Titus u nás nebo jinde je jedno, za podvozek dostane pořád zaplaceno. Důležité je, aby vůbec naše armáda něco koupila, jinak se s tím jinde neuchytí, bez armádní reference mají smůlu.

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  11. 08. 2019 12:13

Jo vyráběli 15 000 sériových rachotin za pár šlupek do SSSR. To je přesně to, co té fabrice prakticky zlomilo vaz. Když Rusákům došly prachy, začali nakupovat svoje Kamazy a Tatra se svými vozy postavenými podle ruských standardů byla leda pro smích.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  12. 08. 2019 06:01

S tím zlomením to je trochu jinak, tehdy v rámci socialistického přerozdělování zisky Tatře sebral stát. Ono to aý tak pár šupů nebylo. Co se, a jak bude děla,t nařizoval stát. To se potom těžko dělá jakýkoliv rozvoj, vývoj...

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  13. 08. 2019 13:11

No tak celý bolševický systém byl postavený na tunelování podniků. Zisk se vyvedl, použil dle aktuálních potřeb a když výrobek zastaral a mělo se investovat, většinou se zjistilo, že už není co. Kdyby ta fabrika stála sama o sobě, možná by už nebyla (zanikly i slavnější) nebo by stála na mnohem pevnějších základech. Nakročeno měla docela dobře.

Odpovědět  |   | 

podvozek dělají taky ve francii? Tys to nepochopil vůbec a vůbec nemáš šajnu proč ten dělá to a ten zase ono.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  12. 08. 2019 11:09

Sedni si za svůj volant, řidiči, a nepleť se do věcí, kterým vůbec nerozumíš. Vůbec nechápeš, že abys uživil firmu s 1000 zaměstnanci, nemůžeš produkovat 1000 výrobků ročně (to je jen obrazně a zjednodušeně vysvětleno). Dalo by se to tak dělat za předpokladu, že bys ty podvozky prodával za cenu celého auta, ale to se ti nikdy nepodaří. To se potom firma potácí v červených a málokdy v černých číslech a co chvíli řeší krizový stav.

Odpovědět  |   | 
Radon  |  02. 02. 2021 19:34

Nasli si skulinku na trhu a dodavaji podvozky pro specialni nastavby, hlavne do terenu. Tezko rict, jestli jim to v budoucnu bude stacit pro pomaly rozvoj a upgrade te stare konstrukce, ale pochybuji ze mas lepsi napad (krome srabackeho vzdat to).

Odpovědět  |   | 
šofér  |  12. 08. 2019 09:54

Třeba NEXTERu, pane

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  12. 08. 2019 11:11

A že ty jsi nečetl moje další příspěvky, jinak bys tuto hloupost nenapsal, když o tom píšu.

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  11. 08. 2019 12:12

Tihle retardi nechápou vůbec nic. Pindají o tom, jaká jsme byli strojírenská velmoc a přitom ani nerozeznají váhovou kategorii vozidel.

Odpovědět  |   | 
ACZ  |  10. 08. 2019 14:02

Nesouhlasím.

Škoda Octavia je také české auto a také může na D1.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 08. 2019 09:58

Ale jen služební!

Odpovědět  |   | 

ježiši, tys to vůbec nepochopil, nějaký speciál není homologovaný na veřejný silnice a tohle je. Třeba tebou vzpomínaná octávka, když bude třeba na autokros, taky nemůže na D1.

Odpovědět  |   | 
pion 2s7  |  12. 08. 2019 06:43

Možno by som doplnil ešte Zetor Gerlach - tiež by hádam D1 vydržal, kedže vraj vydrží explóziu 8kg TNT.

Odpovědět  |   | 
0703  |  12. 08. 2019 06:56

No pokud vydrží dálnici příp. střet s fabií, tak potom opravdu ano

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  13. 08. 2019 13:11

No jo, ale to je jen jednou. D1 je spíš jak jízda minovým polem

Odpovědět  |   | 
Dvořák Jiří  |  04. 02. 2021 20:46

Jděte laskavě do podzádí z recyklací starých článků.

Kolik Vám za to obchodník se smrtí, Strnad , platí???

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST SsangYong Korando 1.5 T-GDI 4x4: Vše, co potřebujete. Za míň, než čekáte

SsangYong Korando 1.5 TGDI

SsangYong Korando se hlásí v redakční garáží počtvrté. Tentokrát v plné náloži jako borec se čtyřkolkou a automatem.

včera | Vladimír Kadera | 1 příspěvek
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant: Nejlepší jízda na trhu?

VW Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant

Volkswagen Golf Variant prodělal mezigeneračně více změn, než se může na první pohled zdát. Vyzkoušeli jsme sportovněji střiženou verzi R-Line se 150koňovým turbobenzinem a popravdě toho není moc ke kritizování.

14.  4.  2021 | Jan Mička
TEST Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8: Originál, kapitola druhá

Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8

Nová generace C4 zcela odhodila zátěž minulosti a přichází s vlastním odlišným pojetím kompaktního hatchbacku. Novoty jsou v tomto případě vítané.

11.  4.  2021 | Richard Herbich | 13 příspěvků

Nejčtenější články

Lada Niva Travel je už k mání i v Česku. Není drahá, technika off-roadu jí nechybí

Lada Niva Travel je už k mání i v Česku. Ne…

Pokud byste chtěli novou Ladu taky v Česku, nezávislý dovozce z Brna vám klidně splní přání.

6.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
4x4Ruská autaCenyLada
Vzácná Tatra JK 2500 je nádherný skvost z Československa. Nikdo neví, kde je teď

Vzácná Tatra JK 2500 je nádherný skvost z Č…

Kupé s tvary tehdejší evropské sportovní smetánky byste mohli nazvat nejhezčím autem Československa.

27.  3.  2021 |
Daniel Fuglevič
TatraSportovní autaRetro
Nádherná Škoda 440 Karosa měla být jen experiment. Navzdory osudu žije dodnes

Nádherná Škoda 440 Karosa měla být jen expe…

Experimentování může občas vyústit i v jednu z nejhezčích škodovek vůbec. Přitom z Mladé Boleslavi vlastně úplně nepochází.

10.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
ŠkodaKabrioletyRetro
Škoda Felicia VR6 byla skvělý zakázkový speciál. Od VW nepoužila jen silný motor

Škoda Felicia VR6 byla skvělý zakázkový spe…

Vzpomínáme na siláckou „felinu“, která byla neúmyslnou předzvěstí budoucích sportovních modelů Škody.

19.  3.  2021 |
Daniel Fuglevič
Škoda FeliciaHot HatchRetro
Legendární Slovenská strela podstupuje ostré testy. I na trati je krásná, podívejte

Legendární Slovenská strela podstupuje ostr…

Rozsáhlá renovace je v těchto dnech zakončována testováním v provozu. Rudý vlak totiž nečeká pouze stání v muzeu.

7.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
RenovaceTatraVideo