T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

31 komentářů

Dvořák Jiří
4. února • 20:46

Jděte laskavě do podzádí z recyklací starých článků.Kolik Vám za to obchodník se smrtí, Strnad , platí???

pion 2s7
12. srpna • 6:43

Možno by som doplnil ešte Zetor Gerlach - tiež by hádam D1 vydržal, kedže vraj vydrží explóziu 8kg TNT.

Tommy
13. srpna • 13:11

No jo, ale to je jen jednou. D1 je spíš jak jízda minovým polem :-D

0703
12. srpna • 6:56

No pokud vydrží dálnici příp. střet s fabií, tak potom opravdu ano :-D

ACZ
10. srpna • 14:02

Nesouhlasím.Škoda Octavia je také české auto a také může na D1.

petr r. (petrumr)
11. srpna • 19:01

ježiši, tys to vůbec nepochopil, nějaký speciál není homologovaný na veřejný silnice a tohle je. Třeba tebou vzpomínaná octávka, když bude třeba na autokros, taky nemůže na D1.

mpolan
11. srpna • 9:58

Ale jen služební!

Josef
9. srpna • 12:44

Vůbec nechápu, co má to auto společného s Tatrou, motor americký, podvozek americký, interiér americký, na volantu logo Ford, je nenávratně pryč doba, kdy jsme byli na nákladní vozy Tatra náležitě hrdí, teď děláme pouze stafáž amíkům...

petr r. (petrumr)
9. srpna • 17:01

chápete vůbec co to je, třeba tatra zase někomu prodává podvozky a ti na to stavějí.

Tommy
11. srpna • 12:12

Tihle retardi nechápou vůbec nic. Pindají o tom, jaká jsme byli strojírenská velmoc a přitom ani nerozeznají váhovou kategorii vozidel.

Mirek
9. srpna • 22:27

A komupak? Na třeba se nehraje, buď vyrábíš, prodáváš, nebo ... tajenku si doplň sám.

šofér
12. srpna • 9:54

Třeba NEXTERu, pane

Mirek
12. srpna • 11:11

A že ty jsi nečetl moje další příspěvky, jinak bys tuto hloupost nenapsal, když o tom píšu.

Pavka
10. srpna • 14:25

Jeden příklad za všechny je třeba jordansky KADDB kam jde tusim 300 podvozku na ktere davaji svoje nastavby...navic pro kategorii aut jako je T-KAT by byl podvozek nebo motor TATRA uplne mimo, to by to muselo byt auto v kategorii aspon o 5 tun vyse.

Mirek
10. srpna • 19:23

Je vidět, že jsi to vůbec nepochopil. Evidentně nevíš, kolik Tatra vyrábí celkem a to docela nemá nic společného s prosperující firmou. Dodat 300 podvozků je plivnutím do moře, když si uvědomíš, že byly i doby, kdy vyráběli cca 15 000 vozidel.. To, že dělají montáže z dodaných celků, je cesta do pekel. Z takové firmy se stává jen montážní závod.
Pár let nazpět se předváděli s Titusem. Kolik těchto Titusů prodali? Víš, že mají povolený prodej jen pro Českou a Slovenskou republiku? Ostatní teritoria patří Francouzům, neboť to je vlastně jejich výrobek (na podvozku Tatra je kompletní nástavba Nexteru). Montáž pro zákazníky Tatra se dělá v Kopřivnici, pro zákazníky Nexteru ve Francii.Až nedávno, necelé dva měsíce nazpět ( 21.6.), podepsali smlouvu pro českou armádu na 62 vozidel. To je 62 podvozků + montáž francouzské nástavby + motor Cummins. A co bude dál?
Navíc Titusy bude dodávat české armádě Eldis Pardubice s.r.o, neboť Tatra export nedostala bezpečnostní prověrku.Na tomhle se dá jen přežívat, ne prosperovat.
https://www.e15.cz/byznys/prumysl-a-energeti... ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
11. srpna • 19:08

podvozek dělají taky ve francii? Tys to nepochopil vůbec a vůbec nemáš šajnu proč ten dělá to a ten zase ono.

Mirek
12. srpna • 11:09

Sedni si za svůj volant, řidiči, a nepleť se do věcí, kterým vůbec nerozumíš. Vůbec nechápeš, že abys uživil firmu s 1000 zaměstnanci, nemůžeš produkovat 1000 výrobků ročně (to je jen obrazně a zjednodušeně vysvětleno). Dalo by se to tak dělat za předpokladu, že bys ty podvozky prodával za cenu celého auta, ale to se ti nikdy nepodaří. To se potom firma potácí v červených a málokdy v černých číslech a co chvíli řeší krizový stav.

Radon
2. února • 19:34

Nasli si skulinku na trhu a dodavaji podvozky pro specialni nastavby, hlavne do terenu. Tezko rict, jestli jim to v budoucnu bude stacit pro pomaly rozvoj a upgrade te stare konstrukce, ale pochybuji ze mas lepsi napad (krome srabackeho vzdat to).

Tommy
11. srpna • 12:13

Jo vyráběli 15 000 sériových rachotin za pár šlupek do SSSR. To je přesně to, co té fabrice prakticky zlomilo vaz. Když Rusákům došly prachy, začali nakupovat svoje Kamazy a Tatra se svými vozy postavenými podle ruských standardů byla leda pro smích.

Mirek
12. srpna • 6:01

S tím zlomením to je trochu jinak, tehdy v rámci socialistického přerozdělování zisky Tatře sebral stát. Ono to aý tak pár šupů nebylo. Co se, a jak bude děla,t nařizoval stát. To se potom těžko dělá jakýkoliv rozvoj, vývoj...

Tommy
13. srpna • 13:11

No tak celý bolševický systém byl postavený na tunelování podniků. Zisk se vyvedl, použil dle aktuálních potřeb a když výrobek zastaral a mělo se investovat, většinou se zjistilo, že už není co. Kdyby ta fabrika stála sama o sobě, možná by už nebyla (zanikly i slavnější) nebo by stála na mnohem pevnějších základech. Nakročeno měla docela dobře.

mpolan
11. srpna • 10:01

Tatra žije spíš z civilních speciálů, než z armády. A jestli prodá Titus u nás nebo jinde je jedno, za podvozek dostane pořád zaplaceno. Důležité je, aby vůbec naše armáda něco koupila, jinak se s tím jinde neuchytí, bez armádní reference mají smůlu.

Jarda
9. srpna • 10:51

nejlepší je logo FORD na volantu

Pavka
9. srpna • 7:49

T-KAT určitě nedělá Tatra Defence Vehicle, ale Tatra Defence Industrial...

0703
9. srpna • 6:29

Já jsem mrtvý smíchy, tak toto /Nadpis / se panu autorovi fakt povedl, to opravdu mluví za vše.

petr r. (petrumr)
8. srpna • 20:10

Uvidíme na dnech nato, ale stejně tatra titus je podle mě, sice větší, ale na barumce na noční erzetě tomu dávala čočku lepší.:-)

ak1975
8. srpna • 19:26

Něco takového mohla mít Tatra v roce 1957, kdy testovala T 810 ( OA 82), kolový speciál.

petr r. (petrumr)
8. srpna • 19:43

tatra 810 se vyráběla v letech 2008....... Nemyslíš tatru 805 s osmiválcovým benzínovým motorem?

mpolan
9. srpna • 9:52

Trochu smotal dvě věci dohromady. Tatra OA 82 byla na základě T-805 jako obrněný vůz, ale účel je poněkud odlišný, než u T-Kat. Správné označení je T-811, ne 810.

lezena zelnacka
8. srpna • 19:22

Az na to, ze to neni auto. Chapu, ze lide maji tendenci zanedbavat detaily. Lec ne vsechna kolova vozidla se 4 koly jsou auta, napriklad takovy kombajn.Primarni funkci auta je dopravovat posadku, zatimco primarni funkci obrnence je posadku chranit. A to i v situaci, kdy obrnenec jiz neni schopen dalsiho pohybu. Z toho tedy plyne, ze mobilita je az druhorada funkce, jez sice vyznamne podporuje primarni funkci, ale i presto. Primarni funkci je podrizena cela konstrukce a funkcnost obrnence.

E15
8. srpna • 17:16

Vždycky když Strnad něco zbastlí a nebo importuje, tak to česká státní správa okamžitě potřebuje. :-D

Doporučujeme

Články odjinud