T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

E15  |  08. 08. 2019 17:16

Vždycky když Strnad něco zbastlí a nebo importuje, tak to česká státní správa okamžitě potřebuje.

Odpovědět  |   | 
lezena zelnacka  |  08. 08. 2019 19:22

Az na to, ze to neni auto. Chapu, ze lide maji tendenci zanedbavat detaily. Lec ne vsechna kolova vozidla se 4 koly jsou auta, napriklad takovy kombajn.

Primarni funkci auta je dopravovat posadku, zatimco primarni funkci obrnence je posadku chranit. A to i v situaci, kdy obrnenec jiz neni schopen dalsiho pohybu. Z toho tedy plyne, ze mobilita je az druhorada funkce, jez sice vyznamne podporuje primarni funkci, ale i presto. Primarni funkci je podrizena cela konstrukce a funkcnost obrnence.

Odpovědět  |   | 
ak1975  |  08. 08. 2019 19:26

Něco takového mohla mít Tatra v roce 1957, kdy testovala T 810 ( OA 82), kolový speciál.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  08. 08. 2019 19:43

tatra 810 se vyráběla v letech 2008....... Nemyslíš tatru 805 s osmiválcovým benzínovým motorem?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 08. 2019 09:52

Trochu smotal dvě věci dohromady. Tatra OA 82 byla na základě T-805 jako obrněný vůz, ale účel je poněkud odlišný, než u T-Kat. Správné označení je T-811, ne 810.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  08. 08. 2019 20:10

Uvidíme na dnech nato, ale stejně tatra titus je podle mě, sice větší, ale na barumce na noční erzetě tomu dávala čočku lepší.

Odpovědět  |   | 
0703  |  09. 08. 2019 06:29

Já jsem mrtvý smíchy, tak toto /Nadpis / se panu autorovi fakt povedl, to opravdu mluví za vše.

Odpovědět  |   | 
Pavka  |  09. 08. 2019 07:49

T-KAT určitě nedělá Tatra Defence Vehicle, ale Tatra Defence Industrial...

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  09. 08. 2019 10:51

nejlepší je logo FORD na volantu

Odpovědět  |   | 
Josef  |  09. 08. 2019 12:44

Vůbec nechápu, co má to auto společného s Tatrou, motor americký, podvozek americký, interiér americký, na volantu logo Ford, je nenávratně pryč doba, kdy jsme byli na nákladní vozy Tatra náležitě hrdí, teď děláme pouze stafáž amíkům...

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  09. 08. 2019 17:01

chápete vůbec co to je, třeba tatra zase někomu prodává podvozky a ti na to stavějí.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  09. 08. 2019 22:27

A komupak? Na třeba se nehraje, buď vyrábíš, prodáváš, nebo ... tajenku si doplň sám.

Odpovědět  |   | 
Pavka  |  10. 08. 2019 14:25

Jeden příklad za všechny je třeba jordansky KADDB kam jde tusim 300 podvozku na ktere davaji svoje nastavby...navic pro kategorii aut jako je T-KAT by byl podvozek nebo motor TATRA uplne mimo, to by to muselo byt auto v kategorii aspon o 5 tun vyse.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 08. 2019 19:23

Je vidět, že jsi to vůbec nepochopil. Evidentně nevíš, kolik Tatra vyrábí celkem a to docela nemá nic společného s prosperující firmou. Dodat 300 podvozků je plivnutím do moře, když si uvědomíš, že byly i doby, kdy vyráběli cca 15 000 vozidel.. To, že dělají montáže z dodaných celků, je cesta do pekel. Z takové firmy se stává jen montážní závod.
Pár let nazpět se předváděli s Titusem. Kolik těchto Titusů prodali? Víš, že mají povolený prodej jen pro Českou a Slovenskou republiku? Ostatní teritoria patří Francouzům, neboť to je vlastně jejich výrobek (na podvozku Tatra je kompletní nástavba Nexteru). Montáž pro zákazníky Tatra se dělá v Kopřivnici, pro zákazníky Nexteru ve Francii.

Až nedávno, necelé dva měsíce nazpět ( 21.6.), podepsali smlouvu pro českou armádu na 62 vozidel. To je 62 podvozků + montáž francouzské nástavby + motor Cummins. A co bude dál?
Navíc Titusy bude dodávat české armádě Eldis Pardubice s.r.o, neboť Tatra export nedostala bezpečnostní prověrku.

Na tomhle se dá jen přežívat, ne prosperovat.
https://www.e15.cz/byznys/prumysl-a-energeti... ...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 08. 2019 10:01

Tatra žije spíš z civilních speciálů, než z armády. A jestli prodá Titus u nás nebo jinde je jedno, za podvozek dostane pořád zaplaceno. Důležité je, aby vůbec naše armáda něco koupila, jinak se s tím jinde neuchytí, bez armádní reference mají smůlu.

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  11. 08. 2019 12:13

Jo vyráběli 15 000 sériových rachotin za pár šlupek do SSSR. To je přesně to, co té fabrice prakticky zlomilo vaz. Když Rusákům došly prachy, začali nakupovat svoje Kamazy a Tatra se svými vozy postavenými podle ruských standardů byla leda pro smích.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  12. 08. 2019 06:01

S tím zlomením to je trochu jinak, tehdy v rámci socialistického přerozdělování zisky Tatře sebral stát. Ono to aý tak pár šupů nebylo. Co se, a jak bude děla,t nařizoval stát. To se potom těžko dělá jakýkoliv rozvoj, vývoj...

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  13. 08. 2019 13:11

No tak celý bolševický systém byl postavený na tunelování podniků. Zisk se vyvedl, použil dle aktuálních potřeb a když výrobek zastaral a mělo se investovat, většinou se zjistilo, že už není co. Kdyby ta fabrika stála sama o sobě, možná by už nebyla (zanikly i slavnější) nebo by stála na mnohem pevnějších základech. Nakročeno měla docela dobře.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  11. 08. 2019 19:08

podvozek dělají taky ve francii? Tys to nepochopil vůbec a vůbec nemáš šajnu proč ten dělá to a ten zase ono.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  12. 08. 2019 11:09

Sedni si za svůj volant, řidiči, a nepleť se do věcí, kterým vůbec nerozumíš. Vůbec nechápeš, že abys uživil firmu s 1000 zaměstnanci, nemůžeš produkovat 1000 výrobků ročně (to je jen obrazně a zjednodušeně vysvětleno). Dalo by se to tak dělat za předpokladu, že bys ty podvozky prodával za cenu celého auta, ale to se ti nikdy nepodaří. To se potom firma potácí v červených a málokdy v černých číslech a co chvíli řeší krizový stav.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  12. 08. 2019 09:54

Třeba NEXTERu, pane

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  12. 08. 2019 11:11

A že ty jsi nečetl moje další příspěvky, jinak bys tuto hloupost nenapsal, když o tom píšu.

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  11. 08. 2019 12:12

Tihle retardi nechápou vůbec nic. Pindají o tom, jaká jsme byli strojírenská velmoc a přitom ani nerozeznají váhovou kategorii vozidel.

Odpovědět  |   | 
ACZ  |  10. 08. 2019 14:02

Nesouhlasím.

Škoda Octavia je také české auto a také může na D1.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 08. 2019 09:58

Ale jen služební!

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  11. 08. 2019 19:01

ježiši, tys to vůbec nepochopil, nějaký speciál není homologovaný na veřejný silnice a tohle je. Třeba tebou vzpomínaná octávka, když bude třeba na autokros, taky nemůže na D1.

Odpovědět  |   | 
pion 2s7  |  12. 08. 2019 06:43

Možno by som doplnil ešte Zetor Gerlach - tiež by hádam D1 vydržal, kedže vraj vydrží explóziu 8kg TNT.

Odpovědět  |   | 
0703  |  12. 08. 2019 06:56

No pokud vydrží dálnici příp. střet s fabií, tak potom opravdu ano

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  13. 08. 2019 13:11

No jo, ale to je jen jednou. D1 je spíš jak jízda minovým polem

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

dnes | Vladimír Kadera | 110 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 12 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 77 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A