Marketing Tatry jede na maximum, pořádně výbušné video však bere s určitou nadsázkou.
Kopřivnické Tatře se v loňském roce dařilo, prodala celkem 1548 vozů (o 97 více než v roce 2023), zaznamenala meziroční růst výroby o téměř 10 % a dále její vozidla míří i na ty nejvzdálenější světové trhy – ostatně v Austrálii nedávno otevřela své druhé největší dealerství na světě. Globálně přitom nyní působí i reklama, ve které Tatra velice akčním stylem propaguje nejnovější model Force.
Vzhledem k mezinárodní situaci a zakázkám pro Armádu České republiky i nadále tvoří nejvýznamnější část produkce Tatry vozidla a podvozky pro obranné projekty. Třetí generace Force, jejíž produkce započala v polovině loňského roku, se tak ve vojenské specifikaci představuje v pořádně stylizovaném videu, kde očividně probíhá sopečná apokalypsa. Technika Tatry však neohroženě projíždí těžkým terénem mezi výbuchy.
Reklamu doprovází dramatický voiceover v angličtině, metalový soundtrack a za finální záběr na Tatru Force ve smyku, zatímco za ní probíhá masivní exploze, by se nestydělo ani kdovíjaké hollywoodské béčko. Jistou nadsázkou celého videa si je však vědoma i samotná automobilka, což nakonec dokazuje vtipně vysvětlující popisek v dolní části obrazu:
„Toto video zřejmě obsahuje více akčních záběrů než vaše každodenní zážitky s Tatrou Force. Pokud chcete zažít skutečnou spolehlivost pracovního koně, mínus zobrazené exploze, navštivte svého nejbližšího prodejce Tatra. Zobrazené vozidlo je prototyp.“ Dodatek pod videem na YouTube je zase pořádně tvrďácký: „Navržena pro nemožné. Připravena na neznámé. Neústupná. Nezlomná. Nezastavitelná. Tatra Force.“