Dost dobrý počin. To tedy koukám. Vzhledem k dopadům klimatických změn půjdou v budoucnu hasičské vozy rozhodně na dračku. U Tatry přemýšlejí hodně daleko.
tohle by se dobře stavělo z Lega. Vlastně to už teď dost jako z lega vypadá :-D.
Kdyby německ Hans nevymyslel německé Tatře ten podovzek a motor, tak by dodnes měla hovno. Hlavně, že jsme si německé spoluobčany, kteří platili 60 % daní, vyměnili za cikány ze Slovenska.
To víš že je nácku.
Když už sem taháš ten nacionalismus. Hans (Ledwinka) byl rakušák, Tatru založil ,,rakousko-uherský,, moravák (Ignác Schustala) a po přerodu na akciovku měla ředitelství ve Vídni (v hlavním městě monarchie, jehož byla Kopřivnice součástí). Německá byla Tatra pouze za války.Ale s tou výměnou německy hovořících spoluobčanů za cikány s tebou souhlasím.
My? My těžko, leda naši předci. Hraběcí rady z roku 2018 jsou vážně moc užitečné, chtěl bych tě vidět, jak bys mluvil v roce 1946...
aha, když jste to nezažil, tak to není naše česká historie, ale je to nějaká jejich... to mi připomíná jak hovada ktitizují mladé lidi, že co o tom či onom můžou vědět, když to nezažili
No a co o tom můžou vědět, když to nezažili? To mi připomíná, jak panic barvitě vypráví o souloži.
dělal jsem ve firmě Rosenbauer skladníka v Linzi. Dobře platili. Můj otec tam pracoval 27 let až do důchodu. má pěkný důchod. Dobrá firma
????
jestli nahoře aspon jeden udrží proudnici v rukách na počítači, tak je kabrnák, v životě by se smýkal a došlo by mu, že průtok je Litry za minutu.
Výkon děla je v metrech? Nebo raději za čas :-D
V metrech (nebo spíš kilometech) se udával obvykle dostřel. Že by to byl hasičský speciál použitelný i v boji? ;-)
Taky jsem na tu čuměl, co je to za blbost, ale zřejmě tím "m" jsou myšleny minuty.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.