Nevím, jestli to je ještě aktuální, ale na tuhle verzi, homologovanou jako zemědělský stroj, stačilo mít řidičák T, nemusel být C. Stejně jako na Iveco Trakker, JCB Fastrac nebo Hovertrack Luctor 544, který to vytáhl i na 80km/h po dálnici.
Tatraktor má (měl) oficiální maximálku 65 km/h.
Tak jsem zjistil, že to pořád ještě platí, stačí T, není třeba C :-) A dají se na to čerpat zemědělské dotace i "zelená" nafta.
hm tak ja teraz neviem. Znaci to ze megatrajler nalozeny xyz prevodovkami, sa vyzdvihuje tahacom priamo z pola?
Pochybuji, že tento tatratraktor má homologaci pro kompletní provoz na silnicích, už jen kvůli silniční daně by bylo výhodnější vlastnit toto než klasický tahač a cálovat plnou silniční daň. Za traktory se totiž silniční daň platí 3770 Kč, kdežto za klasický tahač 46200,-...
To by me zajimalo, jestli je vyhodnejsi mit tatraktor kvuli silnicni dani nebo vyhodnejsi mit klasicky tahac diky pohonu 4x2...A take jakou ma maximalni povolenou rychlost tatraktor a klasicky tahac...
tatraktor ma 65, pricermz v nekterych zemich jen 20 a nesmi na dalnici, ale zase smi tam, kam nesmi bezny nakladak, ale traktor ano + se ho netyka tachograf a povinne prestavky ridice a ma nizsi silnicni dantahace maji limit vyssi nez 80 a smi tak na dalnici ale nesmi tam, kam ma nakladak zakaz a kam smi traktor no a ma tachograf, povinne prestavky a ma vyssi silnicni dan
Asi se vám ten článek nějak zkrátil. Informace stará několik let s ilustrační fotkou. Hodnota článku nula.
Tatraktor je stary, ale tahle konfigurace je i na ofiko stránkách tatra jako novinka... http://www.tatra.cz/o-spolecnosti/tisk-a-medi... ...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.