Podporu potřebovala tatra a další průmyslové podniky na počátku devadesátých let. Stát reprezentovaný bankovními ekonomy - průmyslovými idioty, kteří nejsou schopni si doma ani vyměnit žárovku, měl pochopení jen pro to čemu tito soudruzi jakž takž rozumněli a tedy bankám. Takže do nich, jako do žumpy, nalil cca 300-400 miliard. Co s tarou teď, kdy místo 15 tisíc aut ročně vyrábí 500 aut a ztratila dvacet let technického vývoje.
Část Tatrovky taky vlastní MAN jestli se nepletu, takže by to mohlo bejt ještě dost zajímavý.
Měl to být DAF, člen koncernu Paccar. Ale zdá se, že v současné akcionářské struktuře nefiguruje. Předpokládám, že jej v tichosti prodal matce ČSOB, jenž již tvrdí, že podíl v podstatě odepsala. A má proč, neboť nevlastní automobilku přímo, nýbrž pouze akcie holdingu jenž Tatru dnes ovládá. Automobilka sama je již značně ořezaná: Její lisovny a slévárny/ kovárny jenž hojně dodávaly do automobilového průmyslu mimo Kopřivnici byly silně zasáhnuty recesí, a ačkoli sami mají relativně moderní vozový park doplácí na vysoká obranná cla v silných odbitištích, zejména v Rusku. A také laciné čínské konkurenci.
Tak jestli část vlastní MAN to de facto tu část vlastní VW
Nebylo by špatné kdyby to koupil někdo z Ruska nebo jiného státu SNS. Tam si totiž Českých výrobků a průmyslu váží. Někdy mi připadá že pomalu více než v samotné ČR. Případně někdo finančně silný z ČR nebo Slovenska. B-]
Nebylo by špatné kdyby to koupil někdo z Ruska nebo jiného státu SNS. Tam si totiž Českých výrobků a průmyslu váží. Někdy mi připadá že pomalu více než v samotné ČR. Případně někdo finančně silný z ČR nebo Slovenska.
eventuelne by ji mel koupit zpatky stat ... prijit o ni by bylo spatny ...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.